Jos sulla on useinkin tapana puhua ihmisille noin ystävälliseen tyyliin niin ootko varma ettei ne ihan sun kiusaksi tuu kusettaan koiriaan teidän pihalle?Alkuperäinen kirjoittaja essi:Joo tiedän todellakin tunteen!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Olen pessy noita koiranpaskalta haisevia kersojen vaatteita ja kenkiä tämän tästä. Tiedän että v.....aa.
Ja sai muuten äsken äkkilähdöt likka kahden rakin kans, seisoin pihallani ja tää tyynen rauhallisesti antaa piskin kustaluruttaa mein postilaatikon kylkeen!
Tais tyty säikähtää ku karjasin vierestä että "JA NYT VÄHÄN SAATANAN ÄKKIÄ VITTUUN SE RAKKI KUSEMASTA MUN POSTILOOTAANI!!!!!!!"
Itseasiassa olen sieltäKIN saanu passittaa noita lukutaidottomia koiranomistajia pois. Eilen viimeks heittelin koiranpaskoja liukumäen alta pois...Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:juu, ärsyttäähän se kun lasten leikkipuisto ja/tai pulkkamäki on täynnä koirankakkaa :headwall:
No kuule, jos se sua nyt TODELLA kiinnostaa, niin ei ole tapana. Niinku alussa kerroin, NYT meni lopullisesti hermo. Mä olen sata kertaa kauniilla yrittäny, saaden osakseni lähinnä hymähtelyjä tai rätkätystä. Joten jos ei hyvällä,niin perkele pistetään pahalla sitten!Alkuperäinen kirjoittaja Jellicat is having a ball:Jos sulla on useinkin tapana puhua ihmisille noin ystävälliseen tyyliin niin ootko varma ettei ne ihan sun kiusaksi tuu kusettaan koiriaan teidän pihalle?Alkuperäinen kirjoittaja essi:Joo tiedän todellakin tunteen!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Olen pessy noita koiranpaskalta haisevia kersojen vaatteita ja kenkiä tämän tästä. Tiedän että v.....aa.
Ja sai muuten äsken äkkilähdöt likka kahden rakin kans, seisoin pihallani ja tää tyynen rauhallisesti antaa piskin kustaluruttaa mein postilaatikon kylkeen!
Tais tyty säikähtää ku karjasin vierestä että "JA NYT VÄHÄN SAATANAN ÄKKIÄ VITTUUN SE RAKKI KUSEMASTA MUN POSTILOOTAANI!!!!!!!"
Alkuperäinen kirjoittaja Jellicat is having a ball:Jos sulla on useinkin tapana puhua ihmisille noin ystävälliseen tyyliin niin ootko varma ettei ne ihan sun kiusaksi tuu kusettaan koiriaan teidän pihalle?Alkuperäinen kirjoittaja essi:Joo tiedän todellakin tunteen!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Olen pessy noita koiranpaskalta haisevia kersojen vaatteita ja kenkiä tämän tästä. Tiedän että v.....aa.
No voi sun hellanduudelis sentään. Pistä silmät kii ja lue pari ave mariaa.Alkuperäinen kirjoittaja ulkopuolinen:kamalaa kielnkäyttöä! Vaikka päähän ottaakin niin silti
Ensimmäisessä viestissä. Koiranomistaja tuskin tulee niin kaukaa, että se ei olisi naapureitasi.Alkuperäinen kirjoittaja essi:Missä kohtaa mä olen mun naapureistani valittanu???Alkuperäinen kirjoittaja lol :):Suosittelen ap:lle kanadaa. Minulla on jossain lista valtion maista, joita saa itselleen nimellistä korvausta vastaan. Siellä ei ole naapureita.
Ei, kyllä mä olen ihan samaa mieltä, että on todella törkeetä kusettaa koiraa jonkun pihalle.Alkuperäinen kirjoittaja essi:No kuule, jos se sua nyt TODELLA kiinnostaa, niin ei ole tapana. Niinku alussa kerroin, NYT meni lopullisesti hermo. Mä olen sata kertaa kauniilla yrittäny, saaden osakseni lähinnä hymähtelyjä tai rätkätystä. Joten jos ei hyvällä,niin perkele pistetään pahalla sitten!Alkuperäinen kirjoittaja Jellicat is having a ball:Jos sulla on useinkin tapana puhua ihmisille noin ystävälliseen tyyliin niin ootko varma ettei ne ihan sun kiusaksi tuu kusettaan koiriaan teidän pihalle?Alkuperäinen kirjoittaja essi:Joo tiedän todellakin tunteen!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Olen pessy noita koiranpaskalta haisevia kersojen vaatteita ja kenkiä tämän tästä. Tiedän että v.....aa.
Ja vaikka siis oisin kuinka vittumainen akka, niin sustako se sitten oikeuttais kusettaan koiransa mun tontilleni??
Alkuperäinen kirjoittaja lol :):Ensimmäisessä viestissä. Koiranomistaja tuskin tulee niin kaukaa, että se ei olisi naapureitasi.Alkuperäinen kirjoittaja essi:Missä kohtaa mä olen mun naapureistani valittanu???Alkuperäinen kirjoittaja lol :):Suosittelen ap:lle kanadaa. Minulla on jossain lista valtion maista, joita saa itselleen nimellistä korvausta vastaan. Siellä ei ole naapureita.
Kyllä uskon että päähän ottaa, niin ottaisi minuakin. Kyllä itsekin kiroilen mutta se taitaa olla aika pientä jos sun tekstiin vertaan.Alkuperäinen kirjoittaja essi:No voi sun hellanduudelis sentään. Pistä silmät kii ja lue pari ave mariaa.Alkuperäinen kirjoittaja ulkopuolinen:kamalaa kielnkäyttöä! Vaikka päähän ottaakin niin silti
Helvetti juu, arvaa ku vituttaa niin sairaasti!
No en lue naapureikseni kilometrin päässä asuvia. Ja mikä sun ongelmas on? Sä ilmeisesti diggailet ihan suuresti jos joku kusettaa rakkinsa sun pihalles. TAI sitten sä itse olet kyseinen vajaaäly, joka kusettaa koiransa ihmisten pihoille.Alkuperäinen kirjoittaja lol :):Ensimmäisessä viestissä. Koiranomistaja tuskin tulee niin kaukaa, että se ei olisi naapureitasi.Alkuperäinen kirjoittaja essi:Missä kohtaa mä olen mun naapureistani valittanu???Alkuperäinen kirjoittaja lol :):Suosittelen ap:lle kanadaa. Minulla on jossain lista valtion maista, joita saa itselleen nimellistä korvausta vastaan. Siellä ei ole naapureita.
Älä ihmeessä lue sitten enää tätä ketjua!Alkuperäinen kirjoittaja ulkopuolinen:Kyllä uskon että päähän ottaa, niin ottaisi minuakin. Kyllä itsekin kiroilen mutta se taitaa olla aika pientä jos sun tekstiin vertaan.Alkuperäinen kirjoittaja essi:No voi sun hellanduudelis sentään. Pistä silmät kii ja lue pari ave mariaa.Alkuperäinen kirjoittaja ulkopuolinen:kamalaa kielnkäyttöä! Vaikka päähän ottaakin niin silti
No ole ihan rauhassa hyväksymättä.Alkuperäinen kirjoittaja Jellicat is having a ball:Ei, kyllä mä olen ihan samaa mieltä, että on todella törkeetä kusettaa koiraa jonkun pihalle.Alkuperäinen kirjoittaja essi:No kuule, jos se sua nyt TODELLA kiinnostaa, niin ei ole tapana. Niinku alussa kerroin, NYT meni lopullisesti hermo. Mä olen sata kertaa kauniilla yrittäny, saaden osakseni lähinnä hymähtelyjä tai rätkätystä. Joten jos ei hyvällä,niin perkele pistetään pahalla sitten!Alkuperäinen kirjoittaja Jellicat is having a ball:Jos sulla on useinkin tapana puhua ihmisille noin ystävälliseen tyyliin niin ootko varma ettei ne ihan sun kiusaksi tuu kusettaan koiriaan teidän pihalle?Alkuperäinen kirjoittaja essi:Joo tiedän todellakin tunteen!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Olen pessy noita koiranpaskalta haisevia kersojen vaatteita ja kenkiä tämän tästä. Tiedän että v.....aa.
Ja vaikka siis oisin kuinka vittumainen akka, niin sustako se sitten oikeuttais kusettaan koiransa mun tontilleni??
Sun alkuperäisestä viestistä vaan ei tullut ilmi että olisit ensin yrittänyt sivistyneesti puhumalla selvittää asian.
Kyl mä ymmärrän et tommosesta menee hermo, mut en mä hyväksy tuommoista kielenkäyttöäkään.
Mistäs sitä saa. Mä tartteisin parcAlkuperäinen kirjoittaja essi:Nyt mulla kilahti niin totaalisesti!
Perkeleen löysäperse koiranomistajat!!!!!!!!
Ei j***ta riitä, että ne perkele jättää noi koiriensa paskat tohon meiän talon (jo koko mein kadun okt-talojen) eteen vaan v**u kolmena päivänä on nyt joku s***nan idari kusettanu rakkinsa MEIÄN PIHALLE!!!
H**tti!! Meil on tos kadunvarressa, mutta siis meidän pihallamme iso koivu, joka siis tosiaan on ihan selkeesti meidän pihaa, matkaa kadulle siitä monta metriä. Niin V***u siihen päästetään se rekku kuselle!!
Kiva se on s**na omalla pihallaan kieltää lapsia menemästä sinne-ja-tänne kun prkl joku kusettaa rakkinsa MUN pihaani!!
Meni sitten sen varran käämit, että isäntä laittaa tota vanhaa hevosaitauksen paimenpoikalankaa puun alaosaan ja virrat siihen. Katotaan viikonloppuna, kuinka piski lähtee ku pyssynsuusta ku siihen kusasee!!!
Mitä ihmettä mulle raivoat? Ihmettelin vain rajua kielenkäyttöäsiAlkuperäinen kirjoittaja essi:Älä ihmeessä lue sitten enää tätä ketjua!Alkuperäinen kirjoittaja ulkopuolinen:Kyllä uskon että päähän ottaa, niin ottaisi minuakin. Kyllä itsekin kiroilen mutta se taitaa olla aika pientä jos sun tekstiin vertaan.Alkuperäinen kirjoittaja essi:No voi sun hellanduudelis sentään. Pistä silmät kii ja lue pari ave mariaa.Alkuperäinen kirjoittaja ulkopuolinen:kamalaa kielnkäyttöä! Vaikka päähän ottaakin niin silti
Ja saat jeesustella ihan rauhassa.
No ihan on Agrimarketista meidän paimenpojat. Hevosaikaan ostettuja.Alkuperäinen kirjoittaja kiitos:Mistäs sitä saa. Mä tartteisin parcAlkuperäinen kirjoittaja essi:Nyt mulla kilahti niin totaalisesti!
Ei j***ta riitä, että ne perkele jättää noi koiriensa paskat tohon meiän talon (jo koko mein kadun okt-talojen) eteen vaan v**u kolmena päivänä on nyt joku s***nan idari kusettanu rakkinsa MEIÄN PIHALLE!!!
H**tti!! Meil on tos kadunvarressa, mutta siis meidän pihallamme iso koivu, joka siis tosiaan on ihan selkeesti meidän pihaa, matkaa kadulle siitä monta metriä. Niin V***u siihen päästetään se rekku kuselle!!
Kiva se on s**na omalla pihallaan kieltää lapsia menemästä sinne-ja-tänne kun prkl joku kusettaa rakkinsa MUN pihaani!!
Meni sitten sen varran käämit, että isäntä laittaa tota vanhaa hevosaitauksen paimenpoikalankaa puun alaosaan ja virrat siihen. Katotaan viikonloppuna, kuinka piski lähtee ku pyssynsuusta ku siihen kusasee!!!
vekkeen nurkkaan ettei kissa karkaa aina naapurin kollin luo.
Voi apua..siis missä kohtaa mä SULLE raivosin..?Alkuperäinen kirjoittaja sama :Mitä ihmettä mulle raivoat? Ihmettelin vain rajua kielenkäyttöäsiAlkuperäinen kirjoittaja essi:Älä ihmeessä lue sitten enää tätä ketjua!Alkuperäinen kirjoittaja ulkopuolinen:Kyllä uskon että päähän ottaa, niin ottaisi minuakin. Kyllä itsekin kiroilen mutta se taitaa olla aika pientä jos sun tekstiin vertaan.Alkuperäinen kirjoittaja essi:No voi sun hellanduudelis sentään. Pistä silmät kii ja lue pari ave mariaa.Alkuperäinen kirjoittaja ulkopuolinen:kamalaa kielnkäyttöä! Vaikka päähän ottaakin niin silti
sori mutta niin hyvin kuvailit että pyrskähin nauramaanAlkuperäinen kirjoittaja essi:Nyt mulla kilahti niin totaalisesti!
Luehan omat vastauksesi ja mieti. Olkoot, poistun suosiolla takavasemmalle. Onnea kakkataistoonAlkuperäinen kirjoittaja essi:Voi apua..siis missä kohtaa mä SULLE raivosin..?Alkuperäinen kirjoittaja sama :Mitä ihmettä mulle raivoat? Ihmettelin vain rajua kielenkäyttöäsiAlkuperäinen kirjoittaja essi:Älä ihmeessä lue sitten enää tätä ketjua!Alkuperäinen kirjoittaja ulkopuolinen:Kyllä uskon että päähän ottaa, niin ottaisi minuakin. Kyllä itsekin kiroilen mutta se taitaa olla aika pientä jos sun tekstiin vertaan.Alkuperäinen kirjoittaja essi:No voi sun hellanduudelis sentään. Pistä silmät kii ja lue pari ave mariaa.Alkuperäinen kirjoittaja ulkopuolinen:kamalaa kielnkäyttöä! Vaikka päähän ottaakin niin silti
Kehotin olemaan lukematta ketjua,jos sua suunnattomasti ahdistaa ruma kielenkäyttö.
Ja vielä ihmetellään kun lapset kiroilee ja hoitaja valittaa kielenkäytöstäAlkuperäinen kirjoittaja ulkopuolinen:kamalaa kielnkäyttöä! Vaikka päähän ottaakin niin silti
????Siis mtähäh???Alkuperäinen kirjoittaja kiitos:Ja vielä ihmetellään kun lapset kiroilee ja hoitaja valittaa kielenkäytöstäAlkuperäinen kirjoittaja ulkopuolinen:kamalaa kielnkäyttöä! Vaikka päähän ottaakin niin silti