V*****N idiootit!!!!

• Viestiketjun aloittaja essi
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Jos sua noin paljon ketuttaa ympäristön ihmisten ja niiden lemmikkien touhut niin, mitä jos pakkaisit kamas ja muuttasit metsään. Tai rakentasit sellasen berliinin muurin SUN omaisuutes ja maailman väliin. Tuskin niitä koiria tarttee rankasta sähköiskuilla, ja sun tehdä itsestäs hyvin huolestuttavan häiriintyneen olosta laittamalla KAMEROITA kuvaamaan ohi kulkevia ihmisiä.

Tollanen kyttääminen on huolestuttavaa! Oli sitten kyseessä koirat tai ihmiset. Niitäkin tapauksia kun on, että menee hermot naapurin lasten kanssa kun ne kävelee läpi MUN takapihan ja vielä pitää ääntä kulkiessaan, laitetaanpa sähköpaimen niitä paimentamaan.

Mitä jos käyttäytyisit kuten ihminen ja laittaisit vaikka kyltin ja siihen tekstin, jossa opastaisit näitä tumpeloita olemaan käyttämättä koiria sun pihallas.

Ihme kyttääjiä sitä löytyy..

lol :)
Alkuperäinen kirjoittaja essi:
No en lue naapureikseni kilometrin päässä asuvia. Ja mikä sun ongelmas on? Sä ilmeisesti diggailet ihan suuresti jos joku kusettaa rakkinsa sun pihalles. TAI sitten sä itse olet kyseinen vajaaäly, joka kusettaa koiransa ihmisten pihoille.
Tottakai kusetan. Suosin erityisesti niitä pihoja, joita koristaa kauniit pysäköintikieltomerkit, joissa on kuvattu koipea nostava koira.

Alkuperäinen kirjoittaja lol :):
Tottakai kusetan. Suosin erityisesti niitä pihoja, joita koristaa kauniit pysäköintikieltomerkit, joissa on kuvattu koipea nostava koira.
Ja jos löydän matkalla tämän tolpa, jossa on sähköpainen niin siitä ilosta harkitsen jopa itse tortun vääntämistä :)

hohhoh
Ja yhet ääliöt oksentelee tienvarsille, jättää pitsalaatikoita, särkee pulloja, jättää huumeneuloja ja kusee kadulle...IHMISET!! Ne kyllä vituttaa.

Ärsyttää, ku aina lehdissä paistatellaan että VIHATAAN koiranomistajia ja läpäläpä. En minäkään VIHAA KAIKKIA IHMISIÄ, vaikka osa onki tommosia sottapyttyjä. Mua kans ärsyttää omistajat, jotka jättää paskat kadulle..ite ku kerään OMIEN KOIRIEN ja TOISTEN OMISTAMIEN KOIRIEN jätökset. Lisäksi kerään ihmisten heittämiä ROSKIA! ETtä terve vaan.

Mitä jos laitatte siihen koirankusetuskielto-kyltin? Se ois vähän normaalimpi tapa lähestyä asiaan. Mun mielestä tuo teidän tapa on ihan sama, ku näillä idiooteilla, jotka laittaa rotanmyrkkyä koiria varten johonki tien poskeen ja sit joku lapsi käy ne syömässä. Tosi tervettä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos sua noin paljon ketuttaa ympäristön ihmisten ja niiden lemmikkien touhut niin, mitä jos pakkaisit kamas ja muuttasit metsään. Tai rakentasit sellasen berliinin muurin SUN omaisuutes ja maailman väliin. Tuskin niitä koiria tarttee rankasta sähköiskuilla, ja sun tehdä itsestäs hyvin huolestuttavan häiriintyneen olosta laittamalla KAMEROITA kuvaamaan ohi kulkevia ihmisiä.

Tollanen kyttääminen on huolestuttavaa! Oli sitten kyseessä koirat tai ihmiset. Niitäkin tapauksia kun on, että menee hermot naapurin lasten kanssa kun ne kävelee läpi MUN takapihan ja vielä pitää ääntä kulkiessaan, laitetaanpa sähköpaimen niitä paimentamaan.

Mitä jos käyttäytyisit kuten ihminen ja laittaisit vaikka kyltin ja siihen tekstin, jossa opastaisit näitä tumpeloita olemaan käyttämättä koiria sun pihallas.

Toinen asia mikä mua potuttaa, on nämä jotka vertaavat (tavalla tai toisella) ihmistä tai lasta koiraan!! Onhan näillä kahdella asialla aika selvä ero :D

Toki sitä koiraa ei heti satuttaa tarvitse, vaan reilusti yhteyttä omistajaan jonka on asia korjattava. Ihmiselle kun luulisi tavallisen puheen menevän perille.

näin
Alkuperäinen kirjoittaja hohhoh:
Ja yhet ääliöt oksentelee tienvarsille, jättää pitsalaatikoita, särkee pulloja, jättää huumeneuloja ja kusee kadulle...IHMISET!! Ne kyllä vituttaa.
Kyllä ne neulat pitää joo irrottaa ja laittaa sinne ruiskun sisään ja tiukata männällä siten ettei tuu vahinkoa. Ihmeellistä vastuuttomuutta, jos näin ei tee. Viinan kanssa kyllä ymmärtää sirpaleet, väkivallan ja älämölön, kun se aiheuttaa kuitenkin niin pahan sekoamisen...

essi

Tää oli sun mielipitees. Kiitos siitä.
En aio muuttaa siksi, että joku idiootti on päättäny alkaa käyttää mun pihaani koiransa kusetuspaikkana, kiitos vaan.
Ja pistä ihan rauhassa se sähköpaimen sinne takapihalles. Sinne kellän oo oikeutta ilman sun lupaa.

essi
No en lue naapureikseni kilometrin päässä asuvia. Ja mikä sun ongelmas on? Sä ilmeisesti diggailet ihan suuresti jos joku kusettaa rakkinsa sun pihalles. TAI sitten sä itse olet kyseinen vajaaäly, joka kusettaa koiransa ihmisten pihoille.
No näinhän mä epäilinkin.

essi
Ja jos löydän matkalla tämän tolpa, jossa on sähköpainen niin siitä ilosta harkitsen jopa itse tortun vääntämistä :)
No sepäs se niin vekkulia onkin, että sä ET nää sitä paimenta!

No näinhän mä epäilinkin.
Parasta siinä on kuitenkin ne sosiaaliset kontaktit, joita ne poikii. Show osaa olla melkoinen ja sitä riemun määrää. Voi olla, että tulee koiran ulkoiluttajallekin pissat housuun pelkästä nauramisesta.

essi
Alkuperäinen kirjoittaja hohhoh:

Ärsyttää, ku aina lehdissä paistatellaan että VIHATAAN koiranomistajia ja läpäläpä. En minäkään VIHAA KAIKKIA IHMISIÄ, vaikka osa onki tommosia sottapyttyjä. Mua kans ärsyttää omistajat, jotka jättää paskat kadulle..ite ku kerään OMIEN KOIRIEN ja TOISTEN OMISTAMIEN KOIRIEN jätökset. Lisäksi kerään ihmisten heittämiä ROSKIA! ETtä terve vaan.

Mitä jos laitatte siihen koirankusetuskielto-kyltin? Se ois vähän normaalimpi tapa lähestyä asiaan. Mun mielestä tuo teidän tapa on ihan sama, ku näillä idiooteilla, jotka laittaa rotanmyrkkyä koiria varten johonki tien poskeen ja sit joku lapsi käy ne syömässä. Tosi tervettä.
Pitih juurikin sanomani, että kohtahan tulee joku heittämään ton "yllätysmomentin" *LOL*
Kuule arvaas kuinka monella tällä kadulla on tollanen kyltti? Ja arvaappa pirruuttaan että kuinka montaa koirankusettajaa hetkauttaa ne kyltit?

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:

Toinen asia mikä mua potuttaa, on nämä jotka vertaavat (tavalla tai toisella) ihmistä tai lasta koiraan!! Onhan näillä kahdella asialla aika selvä ero :D

Toki sitä koiraa ei heti satuttaa tarvitse, vaan reilusti yhteyttä omistajaan jonka on asia korjattava. Ihmiselle kun luulisi tavallisen puheen menevän perille.
juu ja yleensä se taluttaja on aikuinen et luulis tajuavan..Ja jos lasta ja koiraa pitää verrata niin joo jos mä rupeen tuomaan lapseni jonkun pihaan tarpeilleen niin laittakaa vaan sähkölanka meinaan että vielä koskaan en oo kuullu että kukaan pissittäs lasta muiden pihaan ihan noin säännöllisesti enkä muuten oo astunu ikinä lapsen kakkaankaan ainakaan ulkona

taitaapi olla muutaki
Kyllä täällä päin vaan on huumeneulat kadun varsilla. En ymmärrä myöskään alkoholin käytössä mitään sirpaleita/roskia, koska se ei ole mikään syy käyttäytyä ko. tavalla! Ihmiset sottaa ihan hirveästi, meikä siivoilee heidänkin jälkiä+omien koirien paskoja+vieraidne koirien paskoja ja silti saan monestikki haukut kadulla! Oon oikeasti aika tympääntynyt ihmisiin, jotka tulee aukomaan jotain mulle, että "kerää paskat" ku minä juuri niin teen! Kerään vielä ihmistenki roskat! Sen tähden en ymmärrä näitä aloittajan kaltaisia raivopäitä, vaikka aloittajalla onkin tässä kyseessä oma piha sentään. Mutta mielestäni sähköaidat ym. on aika mielenterveysongelmaisten hommaa.

Onko teilä ollu muitakin ongelmia kuin nämä koirat? Musta vähän nimenomaan tuntuu, että tässä on muutakin takana. Että ette ehkä muutenkaan ole kovin mukavia ihmisiä, joiden kanssa tullaan toimeen? Jotkuthan saattaa tyhmästi sitten kusettaa ja paskattaa koiransa (ja heitellä roskia ym) tämmösten pihaan. Ei kiaa, mutta tämmöstäkin sattuu.

Ite oon vaan sen verran kyllästyny ihmisin, jotka aukoo turhaan päätä, että vetäisin seuraavaa vaikka huvikseen turpaan..jos ajattelisin samalla tavalla ku nämä vaahkopäät =D

kotiäiti
Mä kyllä oikein hyvin ymmärrän ap:ta... kyllä kenen tahansa pitäisi ymmärtää ettei yksityisiä pihoja käytetä koirienkusetuspaikkoina. Kyllä ottaisi pannuun muakin... mä kyllä varmaan rakentaisin sen aidan, että saisin yksityisyyttä pihallani muutenkin.

Opiskeluaikoina kämppiksen kani kävi kusemassa mun sänkyyn aina kun unohdin lukita sen... voitte uskoa että otti päähän. Ja itsehän sain ne peitot aina pestä kun kämppis vaan nauroi... siihen aikaan mä olin nuori ja epävarma, nykyisin samassa tilanteessa kämppis tasan osaisi ekan kerran jälkeen pitää kaninsa omassa huoneessan.

Ja toinen juttu on täällä taajamassa nää ääliöt, jotka ei korjaa niitä koiransa jätöksiä vaan jättävät ne tuonne kävelytien varteen, jopa keskelle kävelykatua. Voi piru sitä paskan määrää syksylläkin, oli kiva homma irrottaa joka lenkin jälkeen rattaista renkaat pesua varten. Mikä siinä kakan keräämisessä on niin vaikeeta? Muutenkin rumannäköstä kun koirat on kuseksinu kaikki paikat keltaseks, yök.
yhdyn tähän kans!!

essi
Alkuperäinen kirjoittaja kotiäiti:
Mä kyllä oikein hyvin ymmärrän ap:ta... kyllä kenen tahansa pitäisi ymmärtää ettei yksityisiä pihoja käytetä koirienkusetuspaikkoina. Kyllä ottaisi pannuun muakin... mä kyllä varmaan rakentaisin sen aidan, että saisin yksityisyyttä pihallani muutenkin.

Opiskeluaikoina kämppiksen kani kävi kusemassa mun sänkyyn aina kun unohdin lukita sen... voitte uskoa että otti päähän. Ja itsehän sain ne peitot aina pestä kun kämppis vaan nauroi... siihen aikaan mä olin nuori ja epävarma, nykyisin samassa tilanteessa kämppis tasan osaisi ekan kerran jälkeen pitää kaninsa omassa huoneessan.
Meillä ois kolmannen kerran jälkeen ollu iltapalalla mureeta pupupaistia.. ;)

hanki lääkkeet
ESSI, se nyt vaan on niin että ihmisetki kusee ja paskoo pientareille. Oksentelee, heittelee huumeneulat, lasinsirut, hajottaa liikennemerkit, toisten omaisuutta, pöllii autoja ym..ja tätä tapahtuu meillä päin, vaikka on olevinaan rauhallista aluetta. ETtä ei tosiaan ole mikään YLLÄTYSMOMENTTI. Ihan oikeasti ärsyttää se, et joku tulee mulle räksättää koiranpaskoista, jotka ite vielä kerään ku sitten ite sotkevat minkä kerkeävät!

Yhteistyössä