miellän tytöksi, niinku suurimman osan nuista puunimistäAlkuperäinen kirjoittaja chrissy:anteeks ap et tuun sekaamaan sun ketjua, vaikka tosin nimiaiheella mennään; Kumpaan miellätte nimen SAARNI? älkääkä kattoko sinne väestörekisterin sivuille
mä kun en voi kuvitella tota tytön nimeksi vaikka 6 miestä sen nimen on saanu ja 5 naista.Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:miellän tytöksi, niinku suurimman osan nuista puunimistäAlkuperäinen kirjoittaja chrissy:anteeks ap et tuun sekaamaan sun ketjua, vaikka tosin nimiaiheella mennään; Kumpaan miellätte nimen SAARNI? älkääkä kattoko sinne väestörekisterin sivuille
Pojan nimi. Eiks tää oo jokin lappilainen nimi?Alkuperäinen kirjoittaja kerkko:Tiedän kyllä mitä väestörekisteri sanoo, mutta ihmiset eivät tunnu silti tietävän että kumpaa sukupuolta taaperoni on
Kuin myös.Alkuperäinen kirjoittaja näin:Tunnen yhden Oulan joka on poika
Ehkä ongelma onkin sitten siinä, että mun poika näyttää tytöltäAlkuperäinen kirjoittaja heppuli:Mulla on kanssa Oula-niminen poika, eikä mulla oo kyllä ollut tuota samaa ongelmaa kuin ap:lla, että miellettäis tytöks.