Hakutulokset

1. C

Ketä paikalla?

:wave:
  2. C

Ostin koiralle valjaat...

HMMM onko ne sellaiset jotka kiristyvät kainaloista kun koira vetää? Voithan sä kokeilla.... mutta - muista tarkistaa koiran kainaloita USEIN, ne helposti hiertää kainaloita rikki....
  3. C

Myyjä haluu myydä....... ja valjaat maksaa PALJON enemmän kun se kuonopanta.... Talutusmielessä valjaita voi käyttää jos koira jo osaa kulkea nätisti ja jos sillä on joku selkä- tai niskavamma koja estää tavallisen pannan käyttöä. Kun koira tuntee "paineen" etulavoillaa (siis valjaista) niin...
  4. C

Miten maalaiskissat oppivat vapaalle?

Siis onko sulla pentu? Mitä tarkoitat maalaiskissalla? Onko se joku villikissa?
  5. C

Valjaat on VETÄMISTÄ VARTEN!!! Koira ja isäntä/emäntä kaipaa koulutusta..... Kuonopanta on yksi tapa: http://www.hauhau.com/netstore/product_details.php?p=1319
  6. C

mitä tuumaisit appivanhempien lahjasta joka olisi

Me ei saada niiltä ikinä mitään......
  7. C

Onko perheessänne ukko vai akkavalta?

Meitä on vaan minä ja ukko... mutta.... sit on koiria, kanoja ja kaneja... Lasketaanpas..... akkoja 1 ukkoja 1 narttukoitia 3 uroskoiria 1 kanoja 11 kukkoja 2 kanityttöjä 1 kanipoikia 1...
  8. C

Sardiineista ruokaa?

Pizzan päällee!! Ja vihreitä oliiveja mukaan. Nam.
  9. C

JoKo AamuKahvi jUotU ? HUomenTa Vaan !

Huomenta!!! Ukkosein just keitti mulle kahvia, vaikkei itse juo :heart: Kohta haen kupposen =)
  10. C

Reissaajat!!

Sinne vaan! Kyproslaiset rakastaa lapsia!! Kaikki järjestyy!
  11. C

paljon maksaa tulee maksamaan koiran pissatulehdus?

Seuraa nyt viikonlopun yli... Minusta vaikuttaa tavalliselta juoksukäyttäytymiseltä. Lisääntynyt juominen kuuluu usein tohon ns. esikiimaan. Sit jos se rupee pissimään pieniä pissoja jatkuvasti ja vaivalloisesti niin pitää huolestua. Mitä rotua sun koira on?
  12. C

No ne kiteet saattaa vaan olla suoloja, kun se pissa alkaa kuivumaan.... Jouksu saattaa kyllä aiheuttaa pissaamisen sisälle = merkkailee.... Seuraa nyt vähän sen juomista ja kuinka usein se pissaa. Jos se tekee kunnon isot pisut eikä koko ajan pyydä ulos niin voi olla vaan juoksusta johtuvaa...
  13. C

No juoko se enemmän kun tavallisesti?? Onko sillä jo ollut juoksu? Mä en osaa sanoa mitä maksaa.... (kun eläinlääkäri on perheessä ) mutta lääkkeet pitää sit myös ostaa - veikkaisin että saattaa 100 egeekin mennä. Ota pissanäyte mukaan PUHTAASEEN purkkiin, on helpompi saada se kotipihalla kun...
  14. C

millä mä saan tän nenän auki???

Hae apteekista Otrivin-spraytä, sillä aukee!
  15. C

onkohan ikea huomenna auki

On se!
  16. C

Kestovaippoja Ruotsista

http://www.imsevimse.se/ http://www.tygblojor.nu/
  17. C

Raskaana ja barthollintulehdus....

No sehän on joka tapauksessa paikallinen tulehdus, hoidetaan antibiooteilla. Ei se sikiöön vaikuta.
  18. C

kermoista kysymys....

Onnistuu se, riippuu vähän ohjeesta, siitä saattaa tulla vähän löysää.

Yhteistyössä