Raskaana ja barthollintulehdus....

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Luulen 99% varmuudella että mulla on siis tuo kyseinen tulehdus. Piti hoitaa ennen tätä raskautumista pois alta. Nyt kumminkin jäi hoitamatta, ja pelkään että tuokohan tullessaan ongelmia tähän raskauteen? Asiasta kysyn tietysti lääkäriltä ,kunhan sinne pääsen. Nyt vaan huolestuttaa niin kovasti:(

niina
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Luulen 99% varmuudella että mulla on siis tuo kyseinen tulehdus. Piti hoitaa ennen tätä raskautumista pois alta. Nyt kumminkin jäi hoitamatta, ja pelkään että tuokohan tullessaan ongelmia tähän raskauteen? Asiasta kysyn tietysti lääkäriltä ,kunhan sinne pääsen. Nyt vaan huolestuttaa niin kovasti:(
siis,mulla kun oli toi ko. tulehdus,ni en tosiaankaan kyennyt miettimään,et hoitaisko sen pois vai ei!!!!!se oli hoidettava!häpyhuuli niin turpeena,ettei kävellä pystynyt....lääkärikin sano ettei ollu koskaan nähny vastaavaa!mistä päättelet,et kyseessä just toi?

vieras
rupes huolettaa ku itellä on paikat ihan turvoksissa..Luulin, että johtuu kun raskausaikana voi verimäärä kehossa lisääntyä..
En saa tota wikipediaa auki. Kertokaa lisää!hui

satu
mulla hoidettiin raskaana ollessa avattiin ja putsattin (sattu) ja vasta kolmannella kerralla saivat kunnolla putsattua ja sekin oli nukutuksessa ,poika synty normaalisti täys aikaisena

ohis
rupes huolettaa ku itellä on paikat ihan turvoksissa..Luulin, että johtuu kun raskausaikana voi verimäärä kehossa lisääntyä..
Olet raskaana ja sulla alapää turvoksissa vai? Yleensä niin onkin ja se johtuu siitä, että sinne alapäähän voi tulla suonikohjuja. Mulla tuli kolmosta odottaessa ja tuntui koko toosa kolminkertaiselta... ellei jopa enämpi. Hieno tunne oli mutta meni onneks ohi synnytyksen jälkeen.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ohis:
Olet raskaana ja sulla alapää turvoksissa vai? Yleensä niin onkin ja se johtuu siitä, että sinne alapäähän voi tulla suonikohjuja. Mulla tuli kolmosta odottaessa ja tuntui koko toosa kolminkertaiselta... ellei jopa enämpi. Hieno tunne oli mutta meni onneks ohi synnytyksen jälkeen.
ei mulla ekassa raskaudessa ollut mitään ja nyt on toosa todellakin ainakin kolminkertanen. Mutta nyt kävin wikipediassa ja ei ainaknaa tolta vaikuta. Ehkä pääsen tästä karmivasta toosasta eroon kun synnytys on ohi (joo ja tiedän että senkin jälkeen toosa voi olla hurjassa kunnossa)

ap.
Siis mun alapään katsoi yks lääkäri tässä taannoin. Sen mielestä kyseessä Barthollintulehdus. sanoi et jos ei kasva isommaksi ja tu kipeäksi voi antaa olla... No, nyt se "molluska" siellä on n. kananmunan kokoinen:( EI kipeä, eikä vaivaa. Mut eihän sitä tuonnekaan voi jättää...
Ajattelin et pystysköhän olemaan vielä sen kanssa tän raskausajan? Ja sitten kun vauva syntynyt hoitais homman? Pelottaa niin toi ronkkiminen, kun olen kanssa vielä lukenut et sattuu niin pirusti:(

Yhteistyössä