Hakutulokset

1. E

Mitä hyötyä on naimisiin menosta?

Eli ei varsinaista haittaa? Ajattelin vain että jos asia on miehellesi tärkeä niin ehkä voisit sitä harkita jos siitä ei haittaa kummemmin ole? :) Hyötyä nyt on lähinnä leskeneläkkeet yms, eihän se arki siitä mihinkään muutu. Samanlaista se eläminen on avo- ja avioliitossa, myös ero voi olla...
  2. E

Mitä hyötyä on naimisiin menosta?

Mä haluaisin kysyä sulta että mitä haittaa sulle olisi naimisiinmenosta?
  3. E

Rengas nenassa

Mulla on lävistyksiä. Niiden tarkoitus ei ole antaa sosiaalista viestiä eikä kertoa muille että oon mä sitten v*tun kova mimmi. Ne on koruja. Joku tykkää käyttää kaula- ja rannekoruja, mä pidän lävistyksistä. Mä pidän lävistyksiä kauniina eli toteutan omaa kauneuskäsitystäni niillä...
  4. E

Sydämeen sattuu kun murkku on suljettu pois kaveriporukastaan.

Meinasin jo aiemmin vastata mutta en tiedä onko musta oikein apua... Omat lapset on vielä pienempiä eikä mulla siis ole kokemusta murkkuikäisistä. Mistä sun poika on kiinnostunut? Mitä tykkää tehdä? Lähinnä tuota harrastuspuolta aloin miettimään. Onko sun pojalla ollut aiemmin kavereita...
  5. E

Mikä koira meille?

Mä halusin lyhytkarvaisen koiran koska mua ei kiinnosta hoitaa koiran turkkia. Lenkitys ja muu on rodusta riippumatta välttämätön juttu, turkinhoito rodusta riippuvainen eli valinnainen asia. Laiskuutta? Ehkä, ihan sama mulle. Pidän lyhytkarvaisten ulkonäöstäkin enemmän kuin pitkäkarvaisten.
  6. E

mies pahoitti eilen mielensä suihkussa, miten hyvittää?

Hei, seksi on iloinen asia eikä siinä mitään munaamisia kannata miettiä. :) Ei se ole niin vakavaa etkä uskoakseni voi pahasti mokata jos heität vähän spontaaniutta kehiin. Mä saatan joskus vaan tokaista miehelle että housut pois, mua panettaa. Yleensä tottelee. Ja jos ei tottele niin tempaisen...
  7. E

muita 2vuotiaita jotka ei puhu?

Mun lapsista ensimmäinen oppi aikaisin puhumaan, toinen puhui kaksivuotiaana vain harvoja yksittäisiä sanoja. En jaksanut ressata asiaa sen kummemmin. Nyt tuo kaksivuotias on jo viisivuotias eikä ole pariin vuoteen ollut hetkeäkään hiljaa. :D Kauhea papupata siitä tuli.
  8. E

mies pahoitti eilen mielensä suihkussa, miten hyvittää?

Siis sähän nimenomaan voit käskeä ottamaan housut pois ja käydä hommiin. :D
  9. E

Kuka odottaa perjantaita ja saavansa Rammsteinin konserttiin liput?

Mä kysyin jo (olen siis tuo vieras) suoraan tuolta mikä on meininki. Peruutusaikaa on kaksi viikkoa tilauksesta, elokuun aikana laskuttavat paketit ja maksuehto 10 pv netto. Pistin varmuuden vuoksi varaukseen. Hullu minä.
  10. E

Anoppi teki oharit,vi*uttaa ja rankasti!

Aika hyökkäävää täällä. Jos anoppi on sanonut tulevansa avuksi heinänteon aikaan niin onhan se sitten vähän noloa olla vastaamatta puhelimeen. Olisi ollut sitten lupailematta apuansa. Mulla on ilta vapaata tänään, tuunko hätiin? :D
  11. E

Vuosi avioliittoa takana, ja koko suhde tympii???Onko yleistä?

Eihän naimisiin meno sitä suhdetta muuta mitenkään. On toki tapauksia joissa ollaan oltu pitkään yhdessä ja alkaa olla kipinä pahasti kateissa. Sitten mennään naimisiin, ikään kuin ajatuksena että se pelastaa yhteiselon. Kun huomataan että mikään ei muuttunutkaan, alkaa eroajatukset hiipiä...
  12. E

Hämmentynyt olen ja hirvittää jo aluksi..(ultra terkkuja)

Ei olisi pitänyt näin töissä lukea tuota tarinaasi... Kyllähän tuosta vedet nousi silmiin. Äidinvaisto on ihmeellinen asia, itsellänikin on kokemusta siitä kuinka se varoittaa synnytyksen aikana että on asiat huonosti. Mun kohdalla oli onneksi osaavat kätilöt. :hug: sulle, kovia olet joutunut...
  13. E

Minä hain töitä! Onko "kotiäidin" helppo työllistyä?

Olin viitisen vuotta kotiäitinä ja hyvin on töitä riittänyt sen jälkeen. Kertaakaan ei ole kotiäitivuosia pidetty huonona asiana, pikemminkin päinvastoin (onnekseni esimieheni ovat olleet pienten lasten vanhempia itsekin).
  14. E

G: Mitä uskonnottomuus/ateismi/agnostismi jne. tuo sinun elämääsi

Vapautta olla oma itseni ja tehdä ratkaisuni oman pääni mukaan, ilman mitään herranpelkoa.
  15. E

Eroaako oikeasti suurin osa, jos on vähänkin ongelmia parisuhteessa?

Osa eroaa liian helposti, osa taas (minä mukaan lukien) sinnittelee ihan liian pitkään ennen kuin tajuaa erota. Vaikea sitä on kenenkään ulkopuolisen sanoa muiden erojen aiheellisuudesta mitään, asiat on monesti erilaisia kuin miltä ne ulospäin näyttää...
  16. E

Komppaniassa herätys!

Mä heräsin jo viideltä kuten yleensä. :) Vähän huonosti tuli nukuttua, jännä päivä edessä tänään.
  17. E

Johan tuli mielenkiintoinen tilanne eteen...

Niinhän sen voi. Mä vaan olen sellainen etten haluaisi jättää mitään kesken. Tuntuisi ikävältä viedä yksi paikka koulutuksesta (johon oli hakijoita tosi paljon) ja lopettaa sitten heti. Olisi niin kovin kiva jos saisi tiedon työpaikasta jo tällä viikolla. Epätodennäköistä vaan taitaa olla. Perhana.
  18. E

Kolmekymppiset, huhuu! Onko teillä ulkonäkökomplekseja?

Mulla on aina ollut ulkonäkökomplekseja. :D Että ei ole ikä siihen vaikuttanut oikeastaan suuntaan tai toiseen... En mä juurikaan rupsahtanut taida olla, papereita kysytään edelleen välillä. Parhaina päivinä on ihan nätti olo, pahimpina tekisi mieli vaan istua pimeässä koko päivä.
  19. E

Johan tuli mielenkiintoinen tilanne eteen...

Tästähän tuleekin jännä viikko. Olen töissä, tosin vain erittäin osa-aikaisesti (tunteja tulee viikossa vähän toista kymmentä). Otin tuon työn vastaan kun sitä edellisen työsuhteeni päättymisen jälkeen tarjottiin. Olen koko ajan hakenut kokopäiväistä työtä ja hain myös yhteen...
  20. E

Saako kotiäiti olla tylsistynyt elämäänsä? Uranvaihto edessä? Mikään ei kiinnosta...

Mullakaan ei ollut. Hain sitten vaan jonkinlaisen työpaikan mihin pääsin ja siitä katselin elämää eteenpäin. Hyvä vaihtoehto "siirtymävaiheeseen" voisi olla myös osa-aikainen työ jos vaan rahatilanne sallii?

Yhteistyössä