Hakutulokset

1. E

Lapsen kummeista...

Tutulta kuulostaa... Esikoisen kummit ei ole synttäreillä käyneet viimeiseen kolmeen vuoteen. Ovat lähettäneet onnittelutekstarin vaan, tosin viime vuonna sitäkään ei enää tullut... Tylsää mutta minkäs teet.
  2. E

Saako kotiäiti olla tylsistynyt elämäänsä? Uranvaihto edessä? Mikään ei kiinnosta...

Höh, tottakai saa alkaa rutisemaan. Ei kai kotiäitiys ole loppuelämäksi sitova juttu vaikka sitä jonkun aikaa tekee. Mä olin jokusen vuoden kotona ja kyllä se alkoi tökkiä. Siitä tiesi että on aika alkaa palailla töihin.
  3. E

Jätän pillerit pois..

Puoli vuotta olette olleet yhdessä ja mies on pitkään puhunut vauvasta?? Anteeksi mutta ei tuossa ajassa kovin pitkään ole ehtinyt puhua vielä... Mitäs jos vähän malttaisitte mielenne, asuisitte ensin yhdessä ja testaisitte sen yhteisen arjen toimivuutta ennen yhteistä lasta? En halua mitenkään...
  4. E

Kysymys ksylitolipastilleista/päiväkodissa

Päiväkodissa on automaatti josta hoitajat antaa lapsille pastillit, eskarissakin hoitajat antaa ne rasiasta. Omia pastilleja ei tarvi viedä, kunta tarjoaa. :D
  5. E

Heittäkää jotain vinkkejä viikonlopuksi..

Ihanaa viikonloppua! :cool: Hitsiläinen, pitäisköhän sitä itsekin alkaa säästellä vähän rahaa ja tehdä uusi yllärireissu...
  6. E

Sinne sitten vaan. :) Majoituspaikkoja löytyy siltä seudulta reippaasti ja varmasti sopiva illanviettopaikkakin. Mä vein mun miehen kerran yllätysreissulle. Ilmoitin etukäteen vaan että älä sovi tuolle päivälle mitään. Pakkasin sen kamatkin mukaan, talutin herran autoon ja ajoin hotelliin. :D...
  7. E

Mitä te tykkäätte tehdä kun heitätte vapaalle? Käyttekö keikoilla, baareissa, yökerhoissa...? Mielellään vähän kuulisin millaisia olette ennen kuin ehdotan mitään. Me otetaan lauantaina suunta Helsinkiin, MP 2011 -näyttelyyn.
  8. E

Olen vahinkolapsi, onneksi sain elää

Ei tietenkään ole lapsen vika. Mä vaan olen sitä mieltä että joskus sen ei-toivotun lapsen on parempi jäädä syntymättä, ihan siis lapsen näkökulmasta asiaa ajatellen.
  9. E

Olen vahinkolapsi, onneksi sain elää

Sulla on sitten asiat hyvin. Kaikkia vahinkolapsia ei yhtä hyvin kohdella...

Yhteistyössä