Hakutulokset

1. tripod

Autoni rutannut mummo soitti

Koska mummo on yksin syyllinen niin riittää että hän tekee vahinkoilmoituksen omaan vakuutusyhtiöön. Sen jälkeen sinä soitat sen mummon vakuutusyhtiöön ja ilmoitat mihin merkkikorjaamoon viet sun auton korjattavaksi. Muista vaatia sijaisauton. Ei tuossa mitään järkeä että yrittäisivät korjata...
  2. tripod

Onko mun tietsikassa joku virus vai miks se oli sammunut yms..

Ei voi estää. Sun tissikuvat ovat osaajien tumputuskäytössä niin kauan kun kone on kiinni netissä.
  3. tripod

Onko mun tietsikassa joku virus vai miks se oli sammunut yms..

Avastilla on tapana rikkoa itsensä päivitysten yhteydessä. Korjaantuu jos poistat Avastin ja asennat sen uudelleen. Kun kyllästyt Avastin temppuiluun voit poistaa sen ja asentaa Microsoft Security Essentials tilalle (myös ilmainen): Microsoft Security Essentials - Free Antivirus for Windows
  4. tripod

Upea kuva maapallosta!

Pyöriteltävä aurinkokunta: http://media.riemurasia.net/albumit/media/w4/5jy/5wjh/273245/899200132.swf
  5. tripod

Mies raivostui

Näin. Naiset heittää aina pitkän katseen takapenkille kun ekan kerran eksyvät kyytiin.. tarkistaa onko ennestään lapsia ja jos ei ole niin mahtuisiko sellaisia. Jos takapenkki läpäisee katsastuksen niin seuraavaksi merkkaavat reviirin tiputtamalla vähän meikkejä jonnekin penkin väliin jotta...
  6. tripod

Kysyn mielenkiinnosta, mitä miehet saa tästä palstasta?

Kävijätilastojen mukaan palstalla pyörähtää 330.000 kotimaista pimppaa viikossa (palstalle saapuu 32 tuoretta pimppaa minuutissa).
  7. tripod

Hiukan joillakin iso pyörä heittää. Mistä lähtien suvaitsevaisuus on alkanut tarkoittaa KAIKEN mahdollisen hyväksymistä?

Homous aiheuttaa negatiivisia mielikuvia ja on monen mielestä jopa etovaa. Edustustehtävissä tästä ei ole kuin haittaa. Jopa riepun kaltaiset tiedostaa tämän mutta ovat silti päättäneet että on hienompaa rääkyä suviaitsevaisuuden puolesta. Jos on yhdentekevää kuka on presidenttinä niin voi...
  8. tripod

Hiukan joillakin iso pyörä heittää. Mistä lähtien suvaitsevaisuus on alkanut tarkoittaa KAIKEN mahdollisen hyväksymistä?

Jos kehtaa sanoa että homoudesta voi olla haittaa tietyn viran hoidossa niin äärisuvaitsevien suunntalta saa kokea aivan vastaavaa saarnaamista ja paheksuntaa kuin mitä synnissä elävä saa kuulla uskokovaisilta.
  9. tripod

Minua sitten inhottaa suomalaisten "munattomuus"

Paitsi että toiseen liittyy vahvasti epämielyttäviä mielikuvia. Ei välttämättä paras mahdollinen alku myyntipalaveriin että joutuu kättelemään umpihomoa ympäristöaktivistia ja ydinvoman (= kehityksen ja talouskasvun) vastustajaa.
  10. tripod

Käytännössä kyllä, tuossa kiteytyy ulkopolitiikan syvin olemus. Syy miksi ylipäätään käytämme verorahoja hyvien ulkomaasuhteiden säilyttämiseen on että meidän elintason säilyttäminen edellyttää sitä. Sivuvaikutukset hyvien kauppasuhteiden säilyttämisestä ovat pelkästään positiivisia; kauppa...
  11. tripod

On tilanteita joissa muiden mielikuvilla oikeasti on väliä ja tilannetaju on jopa suotava. Maahan valitaan vaarattoman konservatiivinen presidentti samasta syystä miksi puet siistit ja konservatiiviset vaatteet esimerkiksi työhaastatteluun. Viennistä ja sijoituksista riippuvaisen...
  12. tripod

Jos jätät äänestämättä, tuet porvaria

Jollain mammalla on taas mun jalkoväli mielessä.. palstailen vain näitä hetkiä varten.
  13. tripod

Mikä pakko kaikkien aikuisten on elää parisuhteessa?

Jos ei nyt pakko niin on ainakin toivottavaa. Parisuhteet ja etenkin ydinperheet ovat edullisempia yhteiskunnalle kuin ympäriinsäpaneskelu ja holtiton lisääntyminen.
  14. tripod

Jos jätät äänestämättä, tuet porvaria

Talous- ja sosiaalipolitiikan kannalta molemmat ehdokkaat edustavat oikeistoa (vanhan kansan suussa porvareita). Erona että Vihreä ympärkistöpolitiikka heikentää maan taloutta mikä tarkoittaa että eivät pysty tarjoamaan saman elintason suomalaisille. Pientuloisella ei ole varaa äänestää...
  15. tripod

Miten ihmeessä tämä palsta voi muuttua psykoottisemmaksi vuosi vuodelta? Umpihulluja olette lähes kaikki!

Oli siinä kaikenkokoisia. Paras ketju ikinä, rauha sen muistolle.
  16. tripod

Minulla ei ole muuta vaihtoehtoa kuin Haavisto

Niin kyllä markkinataloudesta ja tuloeroista pääsee, kunhan hyväksyy sen että kansalaisten asumismuoto on parakkikylä ja nälkäkuolemat ovat arkipäivää. Marxilla oli ihan toimiva resepti siihen miten saadaan kansa tyytymään vähäisempään, ehkä sitä voisi lainata? Kovasti kuulostaa siltä että...
  17. tripod

Talouskriisissä pankit kaatuvat valtioiden mukana, väärän talouspolitiikan seurauksena. Suomessa tätä koettiin 80-luvun lopulla kun demarit tiputti pankkeja urakalla ja valito joutui lunastamaan niiden velkoja. Avara ajattelu kuulostaa kyllä hyvältä. Jos ajattelun lomassa löydät rahaa muualta...
  18. tripod

Suomi on pohjoismainen hyvinvointivalito koska punaisen aatteen nousu saatiin torpattua ja päästiin nauttimaan länsimaisen markkinatalouden hedelmistä. Sen jälkeen SDP on kahdesti ajanut maan talouskriisiin josta oikeisto on sen täpärästi pelastanut (Kiitos Viinanen 1991-1996)...
  19. tripod

Itse mieletävät olevansa oikealla ainakin talouspolitiikassa Vihreiden varapuheenjohtajaehdokkaat: onko Vihreä liitto oikeisto- vai vasemmistopuolue? | Vihreät - De Gröna Vaikka riveihin on pesiytynyt punaista väriä niin puolueohjelma tukee vapaata markkinataloutta ja yrittäjyyttä joille...

Yhteistyössä