Mies raivostui

• Viestiketjun aloittaja ääää
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";25526294]Ehkä se pelää, että rakastajatar tajuaa sillä olevan lapsia.[/QUOTE]

Näin. Naiset heittää aina pitkän katseen takapenkille kun ekan kerran eksyvät kyytiin.. tarkistaa onko ennestään lapsia ja jos ei ole niin mahtuisiko sellaisia.

Jos takapenkki läpäisee katsastuksen niin seuraavaksi merkkaavat reviirin tiputtamalla vähän meikkejä jonnekin penkin väliin jotta mahdolliset muut naaraat tietää missä mennään.

5n äiti
Meillä on viisi lasta ja voitte kuvitella että automme on täynnä lastentarvikkeita ja tietty hiekkaa yms. löytyy. Silti mieheni kuljettaa sillä vieraita ja työkavereitaan, elämä suurperheen isänä on sellaista.

Mieheni on paljon ylpeämpi siitä että on viiden pienen pojan isä, kuin tuota Chrysleristään :)

Hölmö ongelma
Eli minulla on 4 lasta. kolme tyttöä ja yksi poika. Mieheni on alusta asti ollut pojasta mustasukkainen ja muutenkin sorsinut poikaa. On usein sanonut mahtaako poika edes olla hänen, koska on niin vaalea. Minua loukkaa kovasti.

Mieheni on aika tumma. On täysin suomalainen mutta hiukset ovat ihan mustat ja iho vähän normaalia Suomalaista ihoa tummempi, silmät hänellä on siniset....

Ja kolme tyttöämme ovat myös aika tummia. kahdella tytöllä on aika tummahkot hiukset ja kolmannella tytöllä ihan mustat niinkuin isällään. Poika on taas ihan blondi ollut syntymästä asti. On tullut varmasti minuun, koska minä olen ollut pienenä ihan vaalea myös. Piirteiltään poika muistuttaa miestäni todella paljon, mutta mies ei sitä itse huomaan.

Ei ole mitään epäilystä etteikö mies olisi kaikkien isä. Olen todella kypsä tilanteeseen ja miehen käytökseen. Hän on muuten aivan ihana ja en todellakaan ymmärrä tätä sorsimista. Poikakin reagoi tilanteelle. Hän on 10v ja hakee huomiota kiukuttelemalla ja jättämällä läksyt tekemäti.

Mieheni käytös voi juontaa hänen omasta lapsuudestaan, koska hänen isänsä ei ole mitenkään häntä huomionut/hoitanut vaikka on samassa talossa asunut.

Yhteistyössä