Mikä pakko kaikkien aikuisten on elää parisuhteessa?

• Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti
"Sirkkeli"
Itseasiassa mä olen törmännyt tähän, että en ole normaali ja elämäni ei ole kunnollista elämää ilman miestä.
Mutta kun olen yksineläjä. Tai no on mulla tytär ja koira :)
En mä halua jakaa mun kämppää tai neuvotella tavoista ja ajankäytöstä sekä rahankäytöstä jonkun muun kanssa. Saan syödä ja ostaa mitä huvittaa, kukaan ei kitise siivoamattomuudesta, saan mennä ja olla menemättä miten huvittaa. Koneella saan olla miten huvittaa. Saan kuunnella musiikkia, katsoa telkkarista melkein mitä huvittaa(tytär...) jne.

Ken guru
[QUOTE="Sirkkeli";25518714]Itseasiassa mä olen törmännyt tähän, että en ole normaali ja elämäni ei ole kunnollista elämää ilman miestä.
En mä halua jakaa mun kämppää tai neuvotella tavoista ja ajankäytöstä sekä rahankäytöstä jonkun muun kanssa. Saan syödä ja ostaa mitä huvittaa, kukaan ei kitise siivoamattomuudesta, saan mennä ja olla menemättä miten huvittaa. Koneella saan olla miten huvittaa. Saan kuunnella musiikkia, katsoa telkkarista melkein mitä huvittaa(tytär...) jne.[/QUOTE]

Mulla toteutuu nuo parisuhteessa, mutta jos ei toteutuisi, olisin ennemmin yksin. Minun on pakko saada olla tietyllä tapaa vapaa parisuhteessakin.

Lapsena haaveilin siitä että vanhempani olisivat eronneet, harmi kun eivät.

"Sirkkeli"
Niin, mulla nuo ei toteutunut. En toki luule, että kaikissa parisuhteissa on niin kuin minulla oli.
Ja tarvitsen ehkä enemmän omaa aikaa ja vapautta kuin keskivertonainen. Varsinkin tuon suhteen jälkeen.

pah!
[QUOTE="Sirkkeli";25518714]Itseasiassa mä olen törmännyt tähän, että en ole normaali ja elämäni ei ole kunnollista elämää ilman miestä.
En mä halua jakaa mun kämppää tai neuvotella tavoista ja ajankäytöstä sekä rahankäytöstä jonkun muun kanssa. Saan syödä ja ostaa mitä huvittaa, kukaan ei kitise siivoamattomuudesta, saan mennä ja olla menemättä miten huvittaa. Koneella saan olla miten huvittaa. Saan kuunnella musiikkia, katsoa telkkarista melkein mitä huvittaa(tytär...) jne.[/QUOTE]

Hassu ajattelutapa... Enemmänhän se lapsi ja koira sitoo sua noihin kuin mies :LOL:

Ken guru
[QUOTE="Sirkkeli";25519021]Niin, mulla nuo ei toteutunut. En toki luule, että kaikissa parisuhteissa on niin kuin minulla oli.
Ja tarvitsen ehkä enemmän omaa aikaa ja vapautta kuin keskivertonainen. Varsinkin tuon suhteen jälkeen.[/QUOTE]

Tiedän mistä puhut. Been there, done that.

entäs tämä
Ei mikään pakko. Mua ei kiinnosta mitä muut ajattelee. Parempi yksin kuin huonossa parisuhteessa.

Mutta itse elänkin äärimmäisen läheisessä, onnellisessa ja pitkässä parisuhteessa. Ja saan aivan jatkuvasti kuulla kuinka oikeesti elämä on vaikeeta, kuinka oikeesti kukaan ei tarvii toista ihmistä, kuinka oikeesti miehet on perseestä ja kuinka oikeesti mä en tiedä yhtän mitään paresuhdekiemuroista ja mun mieleipiteitä ei oteta huomioon, koska mä oon ollu niin kauan parisuhteessa. Me ei olla myöskään naimisissa eikä meillä ole lapsia, joka on aivan kauhean vaikeaa ihmisille. Oikeasti me ei kuulemma rakasteta toisiamme ja oikeasti meillä onkin ongelmia. Kukaan ei tule ajatelleeksi, että vaatii se tämäkin suhde työtä. Mutta ei. Mä oon vaan säälittävä, kun en oikeesti tiedä oikeesta elämästä mitään. ;)

Yhteistyössä