Kysyn mielenkiinnosta, mitä miehet saa tästä palstasta?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"hessu"
[QUOTE="vieras";25526339]Oletko oikeasti tuota mieltä :)[/QUOTE]

Kyllä. Siksi haluaisin ystäväksikin paljon mieluummin naisen kuin miehen. Mieltä lämmittää kun huomaa kuinka jotkut välittävät toisten tunteista. Voimme me miehetkin olla empaattisia, mutta useimmat eivät kehtaa näyttää sitä, aivan kuin se olisi heikkouden merkki.

"vieras"
[QUOTE="hessu";25526369]Kyllä. Siksi haluaisin ystäväksikin paljon mieluummin naisen kuin miehen. Mieltä lämmittää kun huomaa kuinka jotkut välittävät toisten tunteista. Voimme me miehetkin olla empaattisia, mutta useimmat eivät kehtaa näyttää sitä, aivan kuin se olisi heikkouden merkki.[/QUOTE]

Oletko pitkään palstaillut täällä?

"Rane"
Täällä keskustelee kohtalaisen heterogeeninen sakki, joita yhdistää ainoastaan vanhemmuus. Keskusteluja käydään ihan mistä sattuu aiheesta ja koska porukka on niin hajanaista, keskustelut ovat värikkäitä. Harvemmin ollaan samaa mieltä mistään ja toisinaan esiintyy mielenkiintoisia puheenvuoroja useammalta kantilta.

Lievä kyllästyminen minulle on kyllä tullut. Tissikuvaketjustakin on jo liian pitkä aika.

"vieras"
[QUOTE="Rane";25526674]Täällä keskustelee kohtalaisen heterogeeninen sakki, joita yhdistää ainoastaan vanhemmuus. Keskusteluja käydään ihan mistä sattuu aiheesta ja koska porukka on niin hajanaista, keskustelut ovat värikkäitä. Harvemmin ollaan samaa mieltä mistään ja toisinaan esiintyy mielenkiintoisia puheenvuoroja useammalta kantilta.

Lievä kyllästyminen minulle on kyllä tullut. Tissikuvaketjustakin on jo liian pitkä aika.[/QUOTE]

Tää on totta

[QUOTE="vieras";25526267]Vaan mikä täällä vetoaa miehiin?[/QUOTE]

Kävijätilastojen mukaan palstalla pyörähtää 330.000 kotimaista pimppaa viikossa (palstalle saapuu 32 tuoretta pimppaa minuutissa).

---
Kyllähän sen huomaa, miten kaikki muut pl. Majuri saavat täällä heti mammafanikerhon ympärilleen. Varsinkin kun menevät kuvaketjuihin kommentoimaan :D Muualla ei naiset niin kiinnostu, mutta täällä voi anonyyminä olla kukkoina kanalauman keskellä.

"Mies"
Ainakin minä saan täältä ihan päivittäin makeat naurut. Päivittää helposti tv:n viihdeohjelmat.

"Onko kaupat tänään auki ?" -näkee helposti ko liikkeen nettisivuilta
"Paljonko painaa 1 desilitra jotain ainetta ?" -riippuu ehkä, onko muttereita, vehnäjauhoja vai oliiviöljyä
"Paljonko maksaa keittiöremontti ?" -...
Suuret kiitokset monista hauskoista hetkistä !

• Tykkää
Reactions: Priest
Ottakaa huomioon
Myös moni nainen vastas täällä miehenä. Etenkin kun on naisen ulkonäöstä tms kysymys,
niin kas kummaa kun yhtäkkiä niitä miehiä on kuin meren mutaa vastaamassa.

herkkä nainen
[QUOTE="hessu";25526318]Se, että pääsee perille naisen sielunelämästä. Se kun huomaa kuinka empaattisia monet naiset ovat.[/QUOTE]

Minä taas olen juuri tältä palstalta yllätyksekseni huomannut, kuinka paljon on todella epäempaattisia naisia.

• Tykkää
Reactions: HouseOfSleep

Yhteistyössä