no minkätyylinen runon vois olla, mihin liittyä, pitkä vai pätkä :D
riimillinen vai ei? pitääkö liittyä jokin ajatus..?
itte tykkään runoista, etenkin tiettyjen runoilijoiden runoista. :flower:
hyvin sanottu, ei taida olla kaikki kotona tuolla lapsella, kun siis monesti ei aikusillakaan taida olla :kieh:
edellisessä kaupungissa missä asuin niin p.askansi AIKUINEN MIES meidän kerrostalon rappukäytävään!! :o
ja se ei ollut ihan pieni hätä. ..oli vissiin ollut tarve suuri eikä ollu...
\
ai että mullakin tuli ikävä hääpäivää... =)
täällä suurin osa kesähäitä viettäneitä, meillä oli pahimpaan marraskuun loskaan :D mutta se ei onneamme vähentänyt!
meillä ei kuvia koneella... :/
:hug:
alkoholistillakin on parempia ja huonompia aikoja... mutta päätös on kuitenkin tehtävä itse.
voimia sinulle jotta jaksat olla hänelle tukena, mutta pidä silti kiinni omasta perhe-elämästäsi =)
okei ;)
mulla on sellainen harrastus et kuuntelen lasten äänisarjoja, enkä usko että kukaan tajuaa sitä joten en mainosta :D mutta kerään kirjoja, ehkä erityisesti lasten kirjoja joten kai se on sillä selitetty sitten... :whistle:
no useemman kerran se mies kosiskeli minua ;)
itse vähän epävarmoissani nuorena tyttösenä ajakohdasta, mutta sitten kun tuli se varma olo niin sitten mie kosin puolestain :D
(..kaikille tieteski naureskellu jälkeen päin että kun kummatkin kosiskeltiin... :whistle: )
jos outo nro tai tiiän et joku virallisempi juttu niin koko nimi...
ystäville no moi tai etunimi
...joskus vastaan mieheni puhelimeen hänen etunimellään.... :kieh: joskus tullut jokunen hiljanen hetki toisessa päässä! ;)