:wave:Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 14:15 Merlion kirjoitti:KYlla kai , kun se kosikin kerran
No siks sitä miestä saakin houkutella kun se on niin iso juttu hänelle. Mä voisin tehä silleen suit sait sukkelaan Ollaan oltu 10v yhdessä, mut hän vaan miettii ajankohtaa. Ja mä mietin lähinnä käytännön syistä asiaa...Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 14:02 Vieras kirjoitti:Ei kuulosta kovin kivalta, jos itse olis tarvinnu houkuttella. Auttamattakin tulee mieleen, ettei se sitten edes haluisi naimisiin. Ja miksi pitää pakottaa, naimisiin meneminen on aika iso asia.
Me olimme asiasta puhuneet ja mies kosi kun hyvältä tuntui, ei tarvinnu painostaa. Yhdessä oltiin oltu 3 vuotta.
mä en jakaisi elämääni miehen kanssa joka ei rakasta minuaAlkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 14:15 Tyyris Tyllerö kirjoitti:Eipä oo toistaiseks suostunu, yhteistä taivalta takana yli 13 vuotta ja lapsiakin 2. Ei kuulemma muuta mitään ja kerran sanoi jopa, että ei rakasta mua tarpeeks #&%?$!* :/ Kaks kertaa oon kosinu ja pakit on tullu että napsahti...
muoks: sensuroitu sana on n.aidakseen