Suostuiko mies helpolla naimisiin?

Vai oliko perinteinen kosinta? Kauanko mietitte naimisiinmenoa vai oliko ihan pikapäätös? Mulla kun tuntuu tuo miehen houkutteleminen olevan aikalailla vaikeeta... :ashamed: Siis haluaa hänkin, mut venyttää ajankohtaa koko ajan. Koskaan ei ole hyvä.

suostuhan se:) toisn me ollaan muuten menty ns pitkän kaavan mukaan kun ollaan kakrana alettu seurustelemaan ja asuttiin monta vuotta eri paikkakunnilla ja haluttiin intti sun muut alta pois ensin. mut kun intti oli käyty ni mentii naimisiin ja mies päätti jopa hääpäivän:) enää se ei kyllä sitä hääpäivää muista.. mut kuka sitä nyt 13 vuotta sitte tapahtuneita muistaakaan :D

Voisin sanoe et suostui helpolla.Sillä oli ensin se mielipide,ettei kannatta naimisiin mennä,kun ei se mitään muuta.No kosin ja sain myöntävän vastauksen =) 2v hääpäivää tässä vähän aikaa sitten vietettiin.
Ensin puhuin yleisellä tasolla asiasta ja sitten muutaman kk päästä kosin.

no useemman kerran se mies kosiskeli minua ;)
itse vähän epävarmoissani nuorena tyttösenä ajakohdasta, mutta sitten kun tuli se varma olo niin sitten mie kosin puolestain :D
(..kaikille tieteski naureskellu jälkeen päin että kun kummatkin kosiskeltiin... :whistle: )

Ei kuulosta kovin kivalta, jos itse olis tarvinnu houkuttella. Auttamattakin tulee mieleen, ettei se sitten edes haluisi naimisiin. Ja miksi pitää pakottaa, naimisiin meneminen on aika iso asia.

Me olimme asiasta puhuneet ja mies kosi kun hyvältä tuntui, ei tarvinnu painostaa. Yhdessä oltiin oltu 3 vuotta.

Eipä oo toistaiseks suostunu, yhteistä taivalta takana yli 13 vuotta ja lapsiakin 2. Ei kuulemma muuta mitään ja kerran sanoi jopa, että ei rakasta mua tarpeeks #&%?$!* :/ Kaks kertaa oon kosinu ja pakit on tullu että napsahti...

muoks: sensuroitu sana on n.aidakseen :D <br><br>

\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 14:02 Vieras kirjoitti:
Ei kuulosta kovin kivalta, jos itse olis tarvinnu houkuttella. Auttamattakin tulee mieleen, ettei se sitten edes haluisi naimisiin. Ja miksi pitää pakottaa, naimisiin meneminen on aika iso asia.

Me olimme asiasta puhuneet ja mies kosi kun hyvältä tuntui, ei tarvinnu painostaa. Yhdessä oltiin oltu 3 vuotta.
No siks sitä miestä saakin houkutella kun se on niin iso juttu hänelle. Mä voisin tehä silleen suit sait sukkelaan :whistle: Ollaan oltu 10v yhdessä, mut hän vaan miettii ajankohtaa. Ja mä mietin lähinnä käytännön syistä asiaa...

Mies kosi, joten uskoisin, että hänkin naimisiin halusi :whistle: oltiin yhdessä salamyhkäisesti kihloista puhuttu, mutta mies sai viimeisen sananvallan asiassa, naimisiin päätettiin mennä noin parin vuoden päästä kihloista, kun muutenkin ollaan sattumoisin menty parin vuoden periodeilla eteenpäin :)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 14:15 Tyyris Tyllerö kirjoitti:
Eipä oo toistaiseks suostunu, yhteistä taivalta takana yli 13 vuotta ja lapsiakin 2. Ei kuulemma muuta mitään ja kerran sanoi jopa, että ei rakasta mua tarpeeks #&%?$!* :/ Kaks kertaa oon kosinu ja pakit on tullu että napsahti...

muoks: sensuroitu sana on n.aidakseen :D
mä en jakaisi elämääni miehen kanssa joka ei rakasta minua :eek:

Yhteistyössä