Hakutulokset

1. A

Kysymys Littles Pet Shop leluista

Okei, kiitos vastauksista! Ehkä voisin sitten harkita jonkun tuollaisen isomman setin ostamista. Mikähän niistä nyt sit vaan kannattais ekaksi "taloksi" vallita.
  2. A

On meillä tuokin Maisa-talo muuten, mutta siinä ei ole vielä keksineet asua muut kuin paperiset kaverit:laugh:
  3. A

G:Millaisia kokemuksia HUUTIS-lastenvaatepaketeista?Ovatko olleet mielestänne

Hyvin vaihtelevia kokemuksia. Joskus olen ollut jopa iloisesti yllättynyt siitä, kuinka rehellisesti ja hyvin myyjä on vaatteet kuvannut ja olen saanut juuri sitä - tai jopa enemmän - mitä ostinkin. Joskus taas hyväkuntoisissa vaatteissa on ollut melkein kaikissa jotakin pientä vikaa, jota ei...
  4. A

Sellaista olen tässä joulun lahjatoiveiden äärellä miettinyt, että kannattaako noita Pet Shoppien taloja jne. ostaa? Meillä siis tytöllä on noita eläimiä jonkin verran ja ne tuntuu olevan nyt mieleen. Tähän saakka eläimet ovat majailleet nukkekodissa tai Muumitalossa, kun meiltä ne kumpikin...
  5. A

Vosiko joku selventää miehen ajattelutapaa? Tässä esimerkki!

Jos tuon haluaisi tulkita positiivisesti niin eiköhän mies ole jo tottunut siihen, että sinä osaat pukeutua ja laittautua kivan näköiseksi ihan ilman hänen apuaan :) Eli hän ei koe mitään intoa tai halua ryhtyä toimimaan makutuomarina. Voithan tietysti joskus tehdä lähtöä johonkin ilman meikkiä...
  6. A

16v tyttöni on muuttunut huonompaan suuntaan mentyään uuteen kouluun

Kyllä varmasti kyseessä on sellainen omien rajojen kokeilu nyt, kun tuntee olevansa "iso" ja "omillaan" eikä enää koko ajan äidin valvovan silmän alla. Kannattaa pyrkiä siihen, että avoin keskusteluyhteys kuitenkin nuoreen säilyy ja kysellä säännöllisesti paljon esimerkiksi siitä, kuinka...
  7. A

Mistä saatte iloa elämäänne, että jaksatte arjessa?

Joskus miettinyt samaa kysymystä ja huomannut, että omalla kohdalla parhaiten auttaa pieni irtiotto siitä arjesta. Eli esimerkiksi lähtee tyttökavereiden kanssa ulos syömään oikein pitkän kaavan mukaan tai käy miehen kanssa leffassa. Tällaisen pienenkin hetken jälkeen osaa ja jaksaa taas nähdä...
  8. A

Miten estätte vauvan poskien paleltumisen kovilla pakkasilla ulkoillessanne?

No jos esimerkiksi olis sellaisia pakkasia kuin nyt mun vannhempien luona on ollut että -30 yöllä ja -24 päivällä niin eipä siellä ulos noiden lasten kanssa viitsis edes mennä. Valmiiksi jo ahdistaa, kun on opiskelukuukausi edessä, että joudutaanko olemaan koko kk sisällä :D
  9. A

Urakysymyksiä terveydenhoitoala

Nimenomaan näin kannattaa toki toimia, eli hakea kumpaankin koulutusmuotoon. Meille amikseen aina vapautuukin varasijaisille paikkoja kesällä, kun valituksi tulleet ovatkin saaneet paikan myös amk:sta ja valitsevat ennemmin sen. Eli eipä olisi ap ainoa, joka näin toimii =)
  10. A

Sellaista ei olekaan. Ammattikorkeakoulut kutsuvat pääsykokeisiin esimerkiksi kolme kertaa aloituspaikkojen määrän -> alin riittävä keskiarvo riippuu sen kerran hakijoiden tasosta.
  11. A

Tähän et ollut vielä saanut kommenttia. Lukion päättötodistuksesta sinulle pystytään hyväksilukemaan vapaastivalittavat, yhteiset opinnot sekä toinen ammatillisten valinnaisten kokonaisuuksista eli säästät yhden vuoden opintoajassa. Tähän et kirjoituksia tarvitse. Et muuten tarvitse...
  12. A

1825,36? kuussa .ma-pe..MITÄS TYKKÄÄT?

No tämähän on niin riippuvaista alasta, mille on kouluttautunut ja myös siitä koulutuksen laajuudesta ja muusta. Itsellä 8-16 väliin sijoittuva "siisti sisähomma", palkka 3300 bruttona/kk ja jotain euroja päälle. Tuo 1800 euroa olisi siis sellainen palkka, johon en ite olis tyytyväinen ja...
  13. A

voiko kätilö tehdä ilkeyttään näin?

No tunnissa kovin helpostikin on voinut aueta tuon verran. Mullakin aukesi 40 minuutissa puudutteen saamisesta 4 sentistä 9:ään. Sitten tuli stoppi ja mulle kätilö antoi noin tunnin odottelun jälkeen kehoituksen alkaa varovaisesti hieman ponnistelemaan, että josko se viimeinen sentti sitten...
  14. A

mikä avuksi kun lapsella 2½v maha niin kovalla että kakka jumittunut peräaukolle??

Auta sormella painaen tai miten vaan saat sen kovan tulpan sieltä tulemaan. Meillä oli samaa vaivaa, joka onneksi nyt neidin ollessa jonkun verran yli 3v alkaa vihdoin ja viimein helpottaa. Tuossa vaiheessa ei tosiaan se vatsan pehmentäjä enää auta, vaan akuutti kiire on saada se kova tulppa...
  15. A

Miksi neuvolatätit on kaheleita?

Mulla taas neuvolan täti on liiankin tosisaan ja huolissaan kaiken suhteen, mitä siellä sanon. Muun muassa just väsymyksestä kysyy joka kerta sellaiseen äänensävyyn, että alkaa vähän ahdistaa. Itse menin hälle tosin kertomaan sen, että en ole nyt kohta neljään vuoteen nukkunnu yhtään edes...
  16. A

Lapsi vai lääkis?

Ihan ehdottomasti otat opiskelupaikan vastaan, kyllä eläinlääkikseen on kuitenkin niin vaikea päästä ja sinä olet siinä onnistunut. Onnea :flower: Ihan hyvin ehdit vielä opintojen jälkeenkin vauvapuuhiin =)
  17. A

Nyt tarviin teidän TAKUUVARMAT täytekakkuohjeet

Kiitos tästäkin muistutuksesta, meillä onkin juhlat su ja la olin ajatellut tehdä valmiiksi kaiken mitä vaan voi =)
  18. A

Hmm.. pitää googlata tätäkin vähän lisää =)
  19. A

Kiitti vinkeistä, näillähän pääsee jo alkuun :D Meillä on juhlat 24.1. joten ehdin tässä viikonlopun aikana kokeilemaan kerran mitä tulee. Nyt vaan pitäis vielä keksiä täytteet ja lähtee kauppaan.
  20. A

Kiitti =) Lisää vaan. Mites toi pohja? Onko sen leipomiseen mitään vinkkiä?

Yhteistyössä