Kysymys Littles Pet Shop leluista

Sellaista olen tässä joulun lahjatoiveiden äärellä miettinyt, että kannattaako noita Pet Shoppien taloja jne. ostaa? Meillä siis tytöllä on noita eläimiä jonkin verran ja ne tuntuu olevan nyt mieleen. Tähän saakka eläimet ovat majailleet nukkekodissa tai Muumitalossa, kun meiltä ne kumpikin löytyy. Nyt neiti on lelulehdistä katsellut noita Pet Shop eläinten "omia taloja." Omasta näkökulmasta ovat vaan aika kalliita ja kaipaisinkin näitä leluja paremmin tuntevilta kokemuksia siitä, kannattaako noita ostaa? Onko niissä siis jotain erityisiä ominaisuuksia tai vastaavia, joiden takia niillä leikki sujuis vaikka nukkekotia paremmin?

Huonosti muotoiltu kysymys, mutta jos joku ymmärtää mitä haen takaa niin olisin kiitollinen kommenteista=)

"miuu"
meidän talossa ei ainakaan taida mitään erityisominaisuuksia olla. on enempi sellainen kulissi.

Meillä kaikki mahdolliset talot laitetaan riviin ja niissä sitten leikitään petseillä. Aika rasittavaa,kun siihen linjastoon pitää änkeä myös maisa-talo, joka on oikeasti kirja...

[QUOTE="miuu";22594007]meidän talossa ei ainakaan taida mitään erityisominaisuuksia olla. on enempi sellainen kulissi.

Meillä kaikki mahdolliset talot laitetaan riviin ja niissä sitten leikitään petseillä. Aika rasittavaa,kun siihen linjastoon pitää änkeä myös maisa-talo, joka on oikeasti kirja...[/QUOTE]

On meillä tuokin Maisa-talo muuten, mutta siinä ei ole vielä keksineet asua muut kuin paperiset kaverit:LOL:

kävin tarkistamassa. talossa on sellainen alusta, mikä pyörii. sitten siinä on kolme "keinua" tai tuollaista korijuttua. vähän kuin koiran nukkumapaikka. yhtä voi nostaa ylemmäs, yksi keinuu...

mutta syvyyttä tuolla talolla on ehkä n. 15cm avattuna. ei mun mielestä mikään talo.

"mä vaan"
Meillä ainakin tytöllä on kovassa suosiossa petsejen talot (3 erilaista) ja hartain lahjatoive on nyt se adoptiocenteri... Saa niillä hyvät leikit aikaiseksi, ja kaverit käy meillä paljon leikkimässä petsileikkejä, kun on kuulemma kiva leikkiä kun on kunnon välineet leikkeihin. Joten mä en ainakaan ole kokenut turhaks... Vaikkakin joskus pari vuotta sitten kun eka talo ostettiin (tyttö oli sillon hiukan vajaa 6v), sillä ei juuri leikitty, ja aattelinkin et on turha kapistus, mut jossain vaiheessa sit alko todenteolla leikit petseillä ja niiden oheismateriaaleilla kiinnostaan.

Meidän tyttö sai viime jouluna lahjaksi ekan PetShop-talon ja se on koko vuoden ajan ollut kaikista tykätyin lelu. Tänä jouluna tyttö on toivonut sitä lääkäri PetShop-taloa, ja olen ajatellut senkin hommata. Tytöllä on nyt ikää 5v, ja tuo 3v poikakin leikkii yhdessä sillä. Tyttö laittaa niiä lemmikeitä taloon ja poika pikkuautoja sinne sekaan=)

Yhteistyössä