Hakutulokset

1. S

oksennustauti!!!mitä helpottamaan oloa?

Minulle kerran neuvolalla sanottiin, että jäiset mustikat tasapainottaa vatsaa jos on oksettaja. En muista kokeilinko itse silloin. Mutta sotkuhan siitä tulee, jos ei sisällä pysy sekään. Hapankorppua olen itse vähän nakertanut ja jaffaa pikkusittain juonut ja se on minun oloa helpottanut. Ja...
  2. S

Kenellä täällä on lapsiluku täynnä?

Meillä on viisi lasta ja se riittää meille. Kuopuksen jälkeen tuntui haikealta, että vauva-ajat ovat meiltä ohi, mutta aikanaan se ohi meni.
  3. S

Mukautetut aineet (englanti) onko kokemusta?

Ainakin meidän suunnalla tuo mukauttaminen ala-asteella tapahtuu niin, että saa tehtäväkirjan, jossa on helpompia tehtäviä ja vähemmän kun vastaavassa normaalissa kirjassa. Ja muutenkin opetus on sellaista, että ei vaadita niin paljon esim. sanojen osaamista tms. Opetus tapahtuu samassa...
  4. S

pikku mönkijästä 5veelle

Ei 5-vuotias kyllä mielestäni ole tarpeeksi iso ajamaan yksin mönkijällä, ei hän kykene hallitsemaan riittävän hyvin (ainakin luulen niin) jos jotain yllättävää sattuu. Meillä on nyt tyttö, joka tammikuulla täytti 6v, ajanut tuossa pihapiirissä yksin hiljaisella vauhdilla niin, että joku...
  5. S

löin sitte oven kiinni tv-tarkastajan nenän edestä

Eipä ole meidän kulmilla lupatarkastajaa näkynyt, mutta ihmettelen kyllä niitä jotka yksityisyyteen vedoten eivät päästä takrastamaan asiaa. Ei kait siinä sen ihmeempiä ole kun antaa käydä katsomassa, jos kerran asiat ovat ok.
  6. S

Paras ohje kaalilaatikolle?

Minä silppuan kaalin mahdollisimmat pieniksi palasiksi, ja sitten paistan sitä paistinpannulla öljyssä niin, että pehmenee ja vähän alkaa ruskistua. Keitän riisiä ja tietysti paistan jauheliaa ja nuo sekoitetaan vuokaan kaalin kanssa. Joskus laitan sipulia jauhelihan sekaan paistumaan...
  7. S

Kuinka usein peset lasten ulkoiluvaatteet?

Tarpeen mukaan niitä pesen.
  8. S

oonko ainut joka ei ymmärrä et tytöille ostetaan..

Enpä ostaisi minäkään ja ei taitaisi meidän tytöt niitä halutakkaan.
  9. S

myydäänkö tavan kaupoissa (esim. Prisma) vaniljakreemijauhetta?

Olen ostanut tuota jauhetta Maxi Makasiinistä ja olen nähnyt sitä myös Ilmat pois -liikkeessä. Tilaamalla saa myös Aaria mausteilta, on nettimyyntiä myös. Tuolta Aaria mausteilta tilaan monta muutakin maustetta.

Yhteistyössä