myydäänkö tavan kaupoissa (esim. Prisma) vaniljakreemijauhetta?

• Viestiketjun aloittaja tietääkö kukaan
  • Ensimmäinen viesti
Olen ostanut tuota jauhetta Maxi Makasiinistä ja olen nähnyt sitä myös Ilmat pois -liikkeessä. Tilaamalla saa myös Aaria mausteilta, on nettimyyntiä myös. Tuolta Aaria mausteilta tilaan monta muutakin maustetta.

Jep, suosittelen Kotigastronomia... ;) :whistle: Eli toki voi tilata myös tuolta Kotigastronomin verkkokaupasta ( mun käsittääkseni tulee viikossa ) tai jälleenmyyjältä. Se lähin on tietysti paras, niin ei mene toimituskuluja, mutta jos ei paikkakunnallasi tai lähimain ole jälleenmyyjään, niin posti kyllä kuljettaa mihin maan kolkkaan tahansa. Silloin tosin ainakin esim. itse perin toimitus-/postimaksun. Onko sinulla mahdollista rekkautua? Sat id numeroni tuota verkkokauppaa varten.

Todennäköisesti multa on lähdössä seuraava tilaus taas kuun viimeinen päivä, joten siihenkin ehtii halukkaat tilaajat mukaan! Pistäkää y-tä! :wave:

tossuliini
täältä löysin k-supermarketista 200 g pussin vaniljakreemiä ja olen siitä nyt tehnyt sekä viinereitä että vaniljapullia ja hyvin ovat onnistuneet ja maistuvat aah niin ihanilta mutta kotigastronomilla on myös isompia pussia, meinaan sieltä itekin tilata sitä

Alkuperäinen kirjoittaja tossuliini:
täältä löysin k-supermarketista 200 g pussin vaniljakreemiä ja olen siitä nyt tehnyt sekä viinereitä että vaniljapullia ja hyvin ovat onnistuneet ja maistuvat aah niin ihanilta mutta kotigastronomilla on myös isompia pussia, meinaan sieltä itekin tilata sitä

Mielenkiinnosta kysyn, että onkohan kaupan tuotteessa enemmän kaloreita et jos osaat kertoa ? :)

Yhteistyössä