Hakutulokset

1. E

En jaksa taas tätä

aika hyvin ja pitkälle sä olet analysoinu tteidän tilannetta. jos ei jonkinlainen pariterapia/muu apu tule kysymykseen, niin eihän kukaan kestä tollaista vuosiakymmeniä? ei sillä miehelläkään varmaan ole kaikkein paras fiilis?
  2. E

5 kk vauvalle pitäis saada rytmi

no ei tartte saada 5kk ikäiselle, jos oma "rytmi" tuntuu hyvältä. kunhan yöt nukkuu, mieiipideasia tietenkin.
  3. E

En jaksa taas tätä

mistä näitä tarinoita riittää taas? voihan :(
  4. E

Minkä ikäisenä lapsilta loppuneet päiväunet?

isään vielä, että päiväkodissa, mummolassa jne nukkuu yleensä vielä ihan suosiolla.
  5. E

Minkä ikäisenä lapsilta loppuneet päiväunet?

just 3v poika, joka vapaapäivinä välillä jättää päikkärit välistä, jos nukkuu pidempään aamulla (=7.30), kuten tänään. illat on sitten kovin rattoisia ja joskus nukahtaa istualleen sohvalle ja annan nukkua max. puol tuntia ja sitten kirjaimellisesti nostan pystyyn loppuillaksi.
  6. E

nyt tarvitsen apua

on siellä ja jos ei ole, niin kiitti haukotuksesta. toivottavasti saat keuhkosyöpäsi tietoosi vasta viime vaiheessa.
  7. E

nyt tarvitsen apua

Hei. Ja juu, enpäs poistunutkaan vielä päikkäreille. Eli. Kiitos teille muutamille palstan mustille vakkareille, järkeville sellaisille. Olen siis ylireagoinut tilanteessa, jossa pitäisi toimia toisin. Eli olla puhumatta ja kysymättä mitään esim lapselta ja odottaa, että mies ehkä joskus ennen...
  8. E

nyt tarvitsen apua

olet oikeassa, tässä on taustaa jota en tietenkään jaa palstalla, ja nyt kun vastaukset ovat ihan käsittämättömän vihamielisiä, niin mitäpä sitä jakamaankaan. exä vastaa, jos vastaa. kun vastaa, niin mainitsen, et olis kiva tietää tiinasta enemmän ja tavatakin hänet, kun poikani tuntuu...
  9. E

nyt tarvitsen apua

ymmärtäkää nyt, että se ex' ei kiinnosta vaan se mimmi?? se muija! se bööna! se beibe! se suttura!! vähän te ootte hauskoja, kun takerrutte nyt siihen äijään, jota EN kaipaa, höpsöt! Adjöö :D
  10. E

nyt tarvitsen apua

ok. eli ylireagoin, kun haluan tietää jotakin lisää tästä "tiinasta"? ok. poistun. illanjatkot, :D
  11. E

Olenko huono äiti, kun syötän lapsilleni lähinnä..

mitäs sä luulet, että ne siellä hoidossa saa??
  12. E

nyt tarvitsen apua

okei, eli haluatte toisen tuskassa tarttua kielioppiin ja lauserakenteisiin. KYLLÄ, jos on tuore suhde, MINUSTA liian aikaista, mutta se vain MINUN ielipide. Oikeus tietää, pätee, vai päteekö? vai meneekö tääkin ketju surkeiden kusipäiden vittuiluksi, kun joku pyytää apua ja neuvoja toimia...
  13. E

nyt tarvitsen apua

m
  14. E

nyt tarvitsen apua

käsittäkseni mulla on oikeus tietää, kuka lastani hoitaa, onko?
  15. E

nyt tarvitsen apua

paha mieli sen takia, että haluan tietää, kuka ja minkälainen ihminen lastani hoitaa ja hänen kanssaan aikaa viettää. mies ei kiinnosta enää, toki tunnetta vielä on.
  16. E

nyt tarvitsen apua

erosta pari kk aikaa ja lapsen suusta sain äsken kuulla KYSYMÄTTÄ, että isin luona asuu vaalea tiina, joka nukkuu isin vielessä ja leikkii leekoilla....
  17. E

Satuhäistä; mietin, että tajuaako tämän kaltaiset ihmiset minkälaisia he ovat...?

onneks mä en aio ottaa/saada enää ikinä miestä puolisokseni. mulle riitti.
  18. E

Oletko seurustellut/voisitko seurustella mamun kanssa?

olen. tosin tää "mamu" oli muuttanut suomalaisen äitinsä ja sisarustensa kanssa suomeen joa ala-asteikäisenä. on tavan kusipää, mutta sillä mamuosiolla ei ole sen asian kanssa mitään tekemistä. rikollinen ja hullu.

Yhteistyössä