Hakutulokset

1. E

Olen saanut ihmetteleviä kysymyksiä

mistäs sen pyynnön näkee? t. epätietoinen
  2. E

Vaikka taas eilen tuli ilmoitus että en päässyt töihin, en lannistu, pakko se jossain vaiheessa on tärpätä

työt on kiven alla, varsinkin siellä pohjoisemmassa. tuntuu, ettei suomessa ole kohta arjota kenellekään työpaikkaa, kaikista ei voi tulla hoitajia, koska ei meitäkään palkata tällä hetkellä, vaan yt:t käynnissä joka suunnalla...
  3. E

Paljonko 1v. painaa?

muistaakseni reilut 9kg.
  4. E

Onko tässä kaunis ja upeakroppainen nainen?!

jos ite tykkää ja tape tykkää, niin mikäs siinä. ja ihan oikeasti harva 51v suomessa omistaa lähellekään tollasen kropan, "luomutisseistä" nyt puhumattakaan. eli jos olen 51v lähelläkään tota kroppaa, niin olen tytyväinen itseeni. onhan toi pumpattu ja botoxia on reilusti jne jne, mutta jos ne...
  5. E

Ihan hirvee paniikki, onko muuta mahista kun leukemia??

sun täytyis nyt löytää joku muu kanava ton ahdistuksen purkamiseen. kunnes saatte lybistä jne vastaukset. ja senkin jälkeen.
  6. E

Mitä aikaa viet lapsen hoitoon jos menet itse iltavuoroon?

joko klo 10 tai 11.30. teen enemmän iltavuoroja, kuin aamuja.
  7. E

Tunnen olevani ihan huono ja tunnevammainen äiti

samanlaisia tunteita yhdenkin lapen kanssa, kun ollaan kahdestaan nykyään. taas itken ja odotan, että kun tulee isältän kotiin, kun mulla alkaa vapaat, niin hellin ja hoivaan enkä huuda. ja sitten illalla itken, kun tulikin tehtyä toisin. pusutan ja halin joka välissä ja pyydän aina huutamista...
  8. E

Suomalainen nainen pähkinänkuoressa

ynnnynnnnyyyyyyy
  9. E

Mitä mieltä seuraavista nimistä: Jimi, Jami tai Jamiel?? :)

Jimi on jees, muut ihan hanurista.
  10. E

Mitäs ruokana tänään?

lounaaksi oli kanakeittoa ja päivällisestä ei vielä hajua. vedän ehkä helpolla ja keitän mannapuuroa ja marjoja joukkoon pakkasesta.
  11. E

Ällöttää yläkerran suihkurunkkari

voi vittu :laugh:
  12. E

Vauva 9 kk ja Tuntuu, että koti on kuin sikolätti ja kaipaisin hetken aikaa esim. Lukea

sitä se seuraavat pafikymmentä vuotta on. tavalla tai toisella. ja pidempäänkin.
  13. E

Eipä uskoisi missifinalistien olevan Suomen missikisoista

anteeksi, mutta :laugh: ketä siel helsinkissä nykyään oikeen asuu?? :laugh:
  14. E

Siis viekö jotkut lapsiaan joka arkipäivä päiväkotiin vaikka itse kotona eikä mitään terv. ongelmia vamhemmilla?

onneksi siihen hommaan on tulossa muutosta tulevaisuudessa. kunnat painivat jo sellaisten säästöpaineiden alla, että hirvittää.
  15. E

Sikiö ei kasva loppuraskaudessa, onko syytä huoleen ja missä mahdollinen syy?

toihan on ihan normikokoinen vauva. lopeta se hössötys.
  16. E

Suosikkivirteni sanat:

Kuule, Isä taivaan, pyyntö tää – Wikipedia
  17. E

Suosikkivirteni sanat:

mä en kuulu kirkkoon. mutta aikoinani, kun yläasteella vielä kuuluin ja lauloin paikallisessa kirkkokuorossa ja mun poikaystävä kuoli auto-onnettomuudessa yhtenä keväänä, niin silloisessa virsikirjassa oli muistaakseni 501 virsi, joka liittyy samalla Etelä-Afrikan apartheidiin sanoituksiensa ja...
  18. E

Mitäs muiden yöhön?

mulla on huono jakso taas menossa. nukahtaminen sujuu tietyin avuin, mutta herään kolmen maissa ja siinä se. aika herkkua makailla ja miettiä tulevaa duunipäivää, varsinkin iltavuoroon meno on helvettiä tollasen yön jälkeen. onneks nyt pari vapaapäivää.
  19. E

Moneltako löytyy kiukkuryppy silmien välistä?

mulla on ollut kiukkuryppy kulmakarvojen välissä jo pikkutytöstä lähtien. ja muutenkin näemmä rypistyn hyvissä ajoin, tosin rypyt ei mua haittaa, vaan se, jos ja kun iho alkaa roikkua, yööööök

Yhteistyössä