[QUOTE="Vierailija";29541572]No hyi helv..! Jos sellainen ylenpalttinen nuoleskelu ja 'limaisuus' miellyttää, niin mikä jottei, mutta arvostan enemmän suomalaisen miehen niin sanotusti rehellisempää huomiota ja kommentteja. Tietyissä kulttuureissahan kehutaan naista kuin naista, vaikka kehuilla ei olisi minkäänlaista todenperäisyyttä - en arvosta sellaista. Ja mm. turkkilaiset ovat juuri sellaisia, että ovat liian tuttavallisia ja kehuvat tuntemattomiakin, vaikka olisi kuinka ruma.
Olen saanut NIIN tarpeekseni tuntemattomien mamujen "oletkaunisoletkaunioletkaunis" -hokemasta, jota tapahtuu ihan randomtilanteissa. YÄK. En käsitä, miksi joku tuntematon ihminen katsoo oikeudekseen tulla kommentoimaan ulkonäköäni tai tuijottamaan.[/QUOTE]
Jos pitää toista hyvänä, on kohtelias,huomioi tai kehuu, se on siis sinun mielestäsi limaista nuoleskelua, okei
Entäs jos suomalainen mies toimisi kuten turkkilainen, tulet töistä väsyneenä ja saat kokovartalohieronnan ja käskyn rentoutua ja vain olla. Kukaan ei sanoisi että mikä sika, hyi miten yrittää nuoleskella ja on oikee limanuljaska. Kun sen tekee turkkilainen mies niin jopas onkin iljettävää. Paitsi että suomalainen mies ei anna sitä hierontaa, se menee jääkaapille, avaa kaljapullon ja makaa loppuillan sohvalla.
Toki noita hokijoitakin riittää, pitää vaan osata erottaa ne helmet joukosta, niitäkin on =)
Suomalaisen miehen rehellinen kommentti on räplää ittes märäks mä käyn paskalla, seksin jälkeen pieraisu ja kyljenkääntö.
Mä nautin siitä että mut suukotetaan ja silitetään uneen, mulle avataan auton ovi, kehutaan nätiksi silloin kun olen siihen erityisesti panostanut ja tiedän sitä olevani.
Mun yks nuori mamututtu ei koskaan myöskään käyttäydy huonosti, tosin häntä ei mamuksi tunnista ellei tiedä.