Oletko seurustellut/voisitko seurustella mamun kanssa?

• Viestiketjun aloittaja törrö
  • Ensimmäinen viesti
nou nou nou
En ole seurustellut, vaikka piirittivät hurjana minua. Enkä voisi missään nimessä seurustellakaan, koska vuosien aikana mamu-ukkoja kohtaan on kehittynyt jonkinlainen kammo. Jotain liian outoa heissä on. Ja tarkoitan nyt ainakin muslimeja, ja niitä, keillä on tummempisävyinen iho.

olen. tosin tää "mamu" oli muuttanut suomalaisen äitinsä ja sisarustensa kanssa suomeen joa ala-asteikäisenä. on tavan kusipää, mutta sillä mamuosiolla ei ole sen asian kanssa mitään tekemistä. rikollinen ja hullu.

Olen haaveillut useamman kerran latinonaisesta... Jotenkin heistä on saanut kuvan, että olisivat kiihkeitä ja tulisia.
Mutta haaveilen vain, Rakas on jo löytynyt kotimaasta.

Ja luin vasta nyt otsikkoa pidemmälle ja tässä tarkoitettiinkin miehiä.

• Tykkää
Reactions: erinys
Professional Griefer
Niin mamuhan ei meinaa pelkästään afrikkalaista tai muuta erivärisen hipiän omaavaa.

En nää mitään syytä, miksi en voisi rakastua ulkomaalaiseen. Australiasta tulee mahdollisesti kuuminta miesainesta koskaan.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Olen seurustellut, vietnamilaisen kanssa. Erosi suomalaisesta. Vietnamilaisessa kulttuurissa naisen paikka on kotona ja nainen hoitaa lapsia, mies käy töissä ja on muutenkin hierarkiassa korkeimmalla perheessä. Kyseinen vietnamilainen ei sallinut mun tapaavan juurikaan omia kavereitani ja käytännössä esim. seksi tapahtui juuri silloin juuri siellä missä herra sen halusi tapahtuvan. Ja sitä oli paljon.

nelikymppinen nainen
Aikoinaan, kun olin reilu parikymppinen, yksi turkkilainen mies piiritti minua, mutta suhde tyssäsi ennen kuin ehti alkaakaan ensimmäiseen suudelmaan, joka oli kuin lehmännuolaisu. Toinen turkkilainen pääsi kanssani pidemmälle, kun sinnikkäästi yritti, joten päätin kokeilla edes kerran ulkomaalaista miestä. Hän kehui etukäteen, että vastaa ainakin seitsemää suomalaismiestä sängyssä. Noh, se oli elämäni surkein pano, enkä ole toista kertaa erehtynyt mamuihin sekaantumaan. Aidot Suomi-miehet ovat parhaita, osaavat ottaa naisenkin huomioon sängyssä ja tyydytys on taattu.

tartarpihvi
Oon seurustellut ja menin naimisiinki vielä. ;)

Eroja.. Hmm.. No suurin ero seurusteluaikana oli varmaankin kieli, nimenomaan se ettei puhuttu kummankaan äidinkieltä. Nykyään puhumme suomea.

Kaikki muu on sellaista, mitä voisi tapahtua myös suomalaisen kanssa:
-syödään omia ruokia
-on hyvin perhekeskeinen
-päävastuu lapsen hoidosta on minulla
-on perso rahalle

"Vierailija"
[QUOTE="akka";29541226]Toki, parasta aikaa turkkilainen rakastaja. Eroaa suomimiehestä siinä että kohtelee naista hyvin, kunnioittavasti, huomioi ja pitää hyvänä sekä aina muistaa kehua.[/QUOTE]

No hyi helv..! Jos sellainen ylenpalttinen nuoleskelu ja 'limaisuus' miellyttää, niin mikä jottei, mutta arvostan enemmän suomalaisen miehen niin sanotusti rehellisempää huomiota ja kommentteja. Tietyissä kulttuureissahan kehutaan naista kuin naista, vaikka kehuilla ei olisi minkäänlaista todenperäisyyttä - en arvosta sellaista. Ja mm. turkkilaiset ovat juuri sellaisia, että ovat liian tuttavallisia ja kehuvat tuntemattomiakin, vaikka olisi kuinka ruma.

Olen saanut NIIN tarpeekseni tuntemattomien mamujen "oletkaunisoletkaunioletkaunis" -hokemasta, jota tapahtuu ihan randomtilanteissa. YÄK. En käsitä, miksi joku tuntematon ihminen katsoo oikeudekseen tulla kommentoimaan ulkonäköäni tai tuijottamaan.

• Tykkää
Reactions: Rva Ilkeä Harmaa
"akka"
[QUOTE="Vierailija";29541572]No hyi helv..! Jos sellainen ylenpalttinen nuoleskelu ja 'limaisuus' miellyttää, niin mikä jottei, mutta arvostan enemmän suomalaisen miehen niin sanotusti rehellisempää huomiota ja kommentteja. Tietyissä kulttuureissahan kehutaan naista kuin naista, vaikka kehuilla ei olisi minkäänlaista todenperäisyyttä - en arvosta sellaista. Ja mm. turkkilaiset ovat juuri sellaisia, että ovat liian tuttavallisia ja kehuvat tuntemattomiakin, vaikka olisi kuinka ruma.

Olen saanut NIIN tarpeekseni tuntemattomien mamujen "oletkaunisoletkaunioletkaunis" -hokemasta, jota tapahtuu ihan randomtilanteissa. YÄK. En käsitä, miksi joku tuntematon ihminen katsoo oikeudekseen tulla kommentoimaan ulkonäköäni tai tuijottamaan.[/QUOTE]

Jos pitää toista hyvänä, on kohtelias,huomioi tai kehuu, se on siis sinun mielestäsi limaista nuoleskelua, okei :D
Entäs jos suomalainen mies toimisi kuten turkkilainen, tulet töistä väsyneenä ja saat kokovartalohieronnan ja käskyn rentoutua ja vain olla. Kukaan ei sanoisi että mikä sika, hyi miten yrittää nuoleskella ja on oikee limanuljaska. Kun sen tekee turkkilainen mies niin jopas onkin iljettävää. Paitsi että suomalainen mies ei anna sitä hierontaa, se menee jääkaapille, avaa kaljapullon ja makaa loppuillan sohvalla.
Toki noita hokijoitakin riittää, pitää vaan osata erottaa ne helmet joukosta, niitäkin on =)
Suomalaisen miehen rehellinen kommentti on räplää ittes märäks mä käyn paskalla, seksin jälkeen pieraisu ja kyljenkääntö.
Mä nautin siitä että mut suukotetaan ja silitetään uneen, mulle avataan auton ovi, kehutaan nätiksi silloin kun olen siihen erityisesti panostanut ja tiedän sitä olevani.
Mun yks nuori mamututtu ei koskaan myöskään käyttäydy huonosti, tosin häntä ei mamuksi tunnista ellei tiedä.

"Lydi"
En ole, en vois. Oon läheltä seurannu tämmöstä paria. Kun alkuhuuma hiipuu, kulttuurieroista tulee sanomista. Mamu ei pysty ymmärtämään suomalaisen naisen itsenäisyyttä. Mustasukkaisuus kovin yleistä näissä suhteissa. Ellei nainen alistu, liitto ei toimi.

Olen yhden punapäisen irkun kanssa. Ei sen kummempi kuin kotimaisetkaan. Oli vaan niin kiireinen ja kiinni omistamassaan pubissa, ettei siitä mitään tullut. Kiva kaveri vaan. Täältä stadista sen voi koppasta jos haluaa. Aika kantakaupungista.

paintedlove
Ajattelin aina, etten koskaan voisi seurustella muslimin kanssa ihan erilaisen maailmankatsomuksen kanssa. No rakastuin marokkolaiseen mieheen. Suhde kesti puolitoista vuotta, loppui ehkä moneen seikkaan, mutta vieläkin on mulle se ykkönen sydämessä. Viisi kertaa päivässä hän rukoili, ei juonut alkoholia, eikä syönyt sianlihaa. Miten muuten erosi suomalaisesta? Sängyssä oli paras, kokeilunhaluinen, huomaavainen. Omasi hyvän itsetunnon jne. Kemia ja huumorintaju olivat ne, jotka mut saivat rakatumaan häneen aikanaa.

Yhteistyössä