Hakutulokset

1. S

Kirjapino: Mikä opus menossa?

Joo, se on kyllä miinuspuoli kun uppoutuu niin hyvän kirjan pariin ettei huomaakkaan ku aamu jo lähenee.. :D
  2. S

Kirjapino: Mikä opus menossa?

Mulla menossa Diana Gabaldonin Matkantekijä, sekä odottamassa Stephenie Meyerin Epäilys. Molemmat ihan parhaiten koukuttavia kirjasarjoja ikinä!!! Suosittelen kaikille jotka tykkää siitä kun kirjaa ei vaan voi laskea käsistään. (Edes vessassa käydessä).. :ashamed: :)
  3. S

Poika haluaa että tehdään raparperilunta, miten...

Ok, kiitos tiedosta, menenpäs itsekkin kokeilemaan =)
  4. S

Poika haluaa että tehdään raparperilunta, miten...

Siis tohonko ei tuu vettä ollenkaan, eiks ne raparperinpalat pala pohjaan kiinni?
  5. S

Jyväskyläläisiä eskariin lähtevien vanhempia paikalla?

Meille tuli kirje toukokuun puolivälissä ja siitä viikon päästä oli tutustuminen. Mitenköhän teille ei oo vielä tullu, luulin että viimestään kesäkuun alussa tulis tieto.
  6. S

Linuslotta, Miten voi olla noin halpa?

Niin kyllähän noi merkkivaatteet maksaa joka kaupassa maltaita..
  7. S

Linuslotta, Miten voi olla noin halpa?

Onkohan tosi huonolaatusia kun ei oo ainakaan hinnalla pilattu? Onko jollain kokemusta...
  8. S

Listatkaapa hyviä tositapahtumiin perustuvia kirjoja

http://kaksplus.fi/keskustelu/t875033 Tuolla on jotain.
  9. S

5kk vauvalla yskä,onko astma?entä tupakanhaju?

Mulla on myös 5kk ikäinen vauva ja hänellä on myös yskää. Mielestäni se on vain äänen kokeilua, vauva jokeltelee, pärisyttää ja välillä yskii. Se loppuu muutaman viikon kuluessa. Meillä myös muut tenavat tehneet tässä iässä noin.
  10. S

JEEEEIIIII! Diana Gabaldonilta ilmestyy jatkoa sarjaan...

minä olen mutta vasta kolmannessa kirjassa menossa. Kiva kuulla että jatkoa seuraa.. :)
  11. S

Äitiys- ja vanhempainraha päätös

lähtee vielä verot.
  12. S

Jännittää syksyllä alkava eskari ja sen tuomat muutokset

Meillä ihan sama tilanne ku alottajalla. Ollaan totuttu heräilee millon mitenkin ja tosi vapaata ollu aamut tekemään just niin ku on parhaalta tuntunu. Syksyllä esikoinen lähtee eskariin ja matka on niin lyhyt että ei kyytiä tulla ilmaseks ainakaan saamaan. (n.1km.) On siinä äidillä...
  13. S

hakusessa "mistä on pienet pojat tehty taulu"??

Prismassa oli joku aika sitte.
  14. S

voiko hyytelökakun pakastaa???

Toki voi.
  15. S

Onko muita, joilla vauvan sykkeet aina noin 130-135, ei koskaan korkeammat?

Mulla kahdelta pojalta sykkeet ollu 120-135 ja kahdelta tytöltä 135-155.
  16. S

Te joiden lapset kulkevat eskarissa taksilla ja maksatte matkan itte niin...

Mites te joilla on monta pientä kotona ja ei autoa käytössä ja matkaa alle tuon 3km, eli ei eskarilainen pääse taksilla. Viettekö joka aamu kävellen koko lapsilauman kanssa eskarilaisen?
  17. S

Virallinen Twilight-pino

Nonii, minäkin sitten pistin kirjan tilaukseen. Leffan oon nähny jo kahesti :p
  18. S

Tyttö vai poika? Sisältää kuvan :)

Minusta näyttää tytöltä.
  19. S

SIIS VOIKO OLLA MITÄÄN NOLOMPAA X`````D

http://www.youtube.com/watch?v=cUgJ4k4J76g&feature=related Aivan loistavaa :)
  20. S

parhaat leivontablogit?

Edellisten lisäks: Ruokaohjeita ja herkkuja à la Marie, Kakkuhelmi ja Päitsylin päähänpistot

Yhteistyössä