minä vaan
Jotaki jänniä, mukaansa tempaavia tai muuten vaan hyviä kirjoja, kun ei osaa ettiä kirjastosta eikä vauvan kans ole aikaakaan värkkäillä sielä kovin
Kiitooos!!
Kiitooos!!
tän haluaisin lukea mut mistään ei sitä oo löytynytAlkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:David Peltzerin Pimeän poika. Kamalin kirja mitä oon koskaan lukenu.
Olikos tää se, missä äiti on kammottava demoni yhdelle lapsistaan?Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:David Peltzerin Pimeän poika. Kamalin kirja mitä oon koskaan lukenu.
On joo, ei vois uskoo et miten joku äiti voikin tehdä niin pahaa omalle lapselleen.. :'(Alkuperäinen kirjoittaja essi:Olikos tää se, missä äiti on kammottava demoni yhdelle lapsistaan?Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:David Peltzerin Pimeän poika. Kamalin kirja mitä oon koskaan lukenu.
Se oli kyllä järkkyä.Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:On joo, ei vois uskoo et miten joku äiti voikin tehdä niin pahaa omalle lapselleen.. :'(Alkuperäinen kirjoittaja essi:Olikos tää se, missä äiti on kammottava demoni yhdelle lapsistaan?Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:David Peltzerin Pimeän poika. Kamalin kirja mitä oon koskaan lukenu.
ei keltään löytyis sitä kirjaa vaikka lainaan?Alkuperäinen kirjoittaja essi:Se oli kyllä järkkyä.Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:On joo, ei vois uskoo et miten joku äiti voikin tehdä niin pahaa omalle lapselleen.. :'(Alkuperäinen kirjoittaja essi:Olikos tää se, missä äiti on kammottava demoni yhdelle lapsistaan?Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:David Peltzerin Pimeän poika. Kamalin kirja mitä oon koskaan lukenu.
Mä muistan pohtineeni kovasti tuossa sitä, että miksi vain se yksi poika. Jotenkin lapsi pystyis itselleenkin (ainakin aikuisena ) varmaan perimmin selittämään "äidin hulluuden", jos se ois kaikkia kiduttanut. Mutta kuinka huonona / pahana sitä alkaa pieni itseään pitää, kun on ainut rääkättävä
:,( :,(
Eikö näitä saakkaan kirjastosta? PläähAlkuperäinen kirjoittaja Rohmutti:ei keltään löytyis sitä kirjaa vaikka lainaan?Alkuperäinen kirjoittaja essi:Se oli kyllä järkkyä.Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:On joo, ei vois uskoo et miten joku äiti voikin tehdä niin pahaa omalle lapselleen.. :'(Alkuperäinen kirjoittaja essi:Olikos tää se, missä äiti on kammottava demoni yhdelle lapsistaan?Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:David Peltzerin Pimeän poika. Kamalin kirja mitä oon koskaan lukenu.
Mä muistan pohtineeni kovasti tuossa sitä, että miksi vain se yksi poika. Jotenkin lapsi pystyis itselleenkin (ainakin aikuisena ) varmaan perimmin selittämään "äidin hulluuden", jos se ois kaikkia kiduttanut. Mutta kuinka huonona / pahana sitä alkaa pieni itseään pitää, kun on ainut rääkättävä
kyllä varmaan löytyy kirjastosta mutta meijän sitä ei olluAlkuperäinen kirjoittaja typy:Eikö näitä saakkaan kirjastosta? PläähAlkuperäinen kirjoittaja Rohmutti:ei keltään löytyis sitä kirjaa vaikka lainaan?Alkuperäinen kirjoittaja essi:Se oli kyllä järkkyä.Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:On joo, ei vois uskoo et miten joku äiti voikin tehdä niin pahaa omalle lapselleen.. :'(Alkuperäinen kirjoittaja essi:Olikos tää se, missä äiti on kammottava demoni yhdelle lapsistaan?Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:David Peltzerin Pimeän poika. Kamalin kirja mitä oon koskaan lukenu.
Ehdin jo innostua. Eikö ne tilaa sinne jos kauniisti pyytää?
sinne siis,kiittiAlkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Huutonetissä näkyy yks Pimeän poika olevan myynnissä.
Ei ollut turkkilainen, ja nämä kirjat eivät ole totta, perustuvat totuuteen vain hyvin löyhästi. Liza Marklund on itse tämän myöntänyt, samoin Mia on tullut omilla kasvoillaan esiin haastatteluihin ja myöntänyt asian.Alkuperäinen kirjoittaja Tässä:Liza Marklund: Uhatut ja sen jatko-osa turvapaikka. Kertoo naisesta joka menee naimisiin ulkomaalaisen miehen (olikohan turkkilaisen) kanssa, ja siitä alkaa hänen elämänsä helvetti. Kirja on täyttä totta, jota Marklund kirjoittaa tämän kirjan naisen kertoessa hänelle tarinaansa.
Tuon kirjan lukemisen jälkeen tuli kyllä aika kaamea olo.. ikinä en kirjoja lue, mut tämän luin yhteen yöhön. en voinut lopettaa..pisti kyllä miettimään.
Nicky Cruzin, kirjasta tehdään parhaillaan elokuvaakinAlkuperäinen kirjoittaja kielletty:En muista kenen, mutta Juokse Poika Juokse kohahdutti teini-iässä.