JEEEEIIIII! Diana Gabaldonilta ilmestyy jatkoa sarjaan...

• Viestiketjun aloittaja muuttanut
  • Ensimmäinen viesti
muuttanut
Claresta ja Jamiesta!!!!!

http://www.cco.caltech.edu/~gatti/gabaldon/gabaldon.html

Tuolla Gabaldonin nettisivuilla kerrotaan et syyskuun loppupuolella ilmestyy englanniksi :)

Minä jo kerkesin harmitella et kuudenteen osaan loppus tuo sarja, mut tuli ainaskin vielä tämä yksi lisää!

Lukiskohan sen englanninkielisenä heti vai odottaskohan käännöstä? Kuinhan nopeesti mahtaa tulla käännöksenä?

ap
Se kuudes oli joku tuhkaa ja jäätä tms.

Toivottavasti ei menis kauaa siinä suomennoksessa, kun olen jo odotellu hetken tuota uutta osaa ja luulin jo välillä tuon nettisivun juttujen perusteella että se sarja päätty tohon kuudenteen osaan. Nyt kuitenkin huomasin ilokseni kun sattumalta kävin kattelemassa, että onkin uusi osa tulossa :)

Saattaa kyllä olla et olis hyvä lukea se englannin kielinen versio, kun olen aloittelemassa sellaisia opintoja, missä paljon kirjallisuudesta tulee olemaan englannin kielistä. Pitäs vaan lukea jo kesällä niitä englannin kielisiä romaaneja jotta sais taas vähä rutiinia siihen vieraskieliseen lukemiseen, on muuten aika tyly alotus yrittää heti paukuttaa jotain ammattikirjallisuutta....

Tuo loppuvuosi vähä myöhänen julkasuaika siihen nähden että sais sitä rutiinia. Saa nähä onko sitten taas opiskelukirjojen lisäksi aikaa lukea mitään huvin vuoksi talvella.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja kevytmelankolia:
Niin ja minkä niminen tämä uusi kirja on? Pitää nyt seurata koska se ilmestyy suomeksi!!
Tuota linkkiä, minkä annoin, kun avaat ja selaat alaspäin niin siellä on kuva siitä uuden kirjan kannesta. Nimi tais olla An echo in the bone elikkäs vaasti suomennettuna vois olla tyyliin kaikuja/kuiskauksia luissa tai jotain sinne suuntaan

Yhteistyössä