Virallinen Twilight-pino

Status
Viestiketju on suljettu.
bella
Sairasta oli tuo uutinen itseänsä raapineista tytöistä. Ja ei tämäkään kauaksi jää.

http://www.newmoonmovie.org/2009/05/robert-pattinson-autograph-tattoo-signature-dedication/

Ja vielä noin näkyvässä paikassa. Tuo kaduttaa/hävettää viimeistään viiden vuoden päästä.

bella
Täällä ainakin minä olen! *vilkut* Kattelin just netistä mitä tänään on kuvattu. Näköjään Bellan talolla ollut kuvauksia.

Oh-la-la mikä komistus...

Mä aion kyllä hankkiutua statistiksi Eclipsen kuvauksiin. Oisin niin halunnut päästä Italiaan. Höh.

Alkuperäinen kirjoittaja kisumisu83:
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
Alkuperäinen kirjoittaja kisumisu83:
minäkin pääsin vihdoin twilightmom:seihin =) yrittäkää kestää mun huonoa enkkua :)
moikkasin sua jo! oon se jeminaiina:D
kivaa, sain ainaki yhen viestin =) illalla pääsee sit kunnolla tutustuu sivuihin, pitäis saada ukko sängystä ylös ja lähteä uimaan
lisään sut kans kavereihin:D

ou loord miten laaja toi sivusto on :eek: :eek: ja yks hymiö mitä mie kaipaan siellä on tää: :wave:

siellä siis tosiaan puidaan ihan kappale kappaleelta noi kirjat? ja ihan lause lauseelta? :eek: mie en ihan NIIN pakkomielteinen kuitenkaan ole... ehkä... :whistle: :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
ou loord miten laaja toi sivusto on :eek: :eek: ja yks hymiö mitä mie kaipaan siellä on tää: :wave:

siellä siis tosiaan puidaan ihan kappale kappaleelta noi kirjat? ja ihan lause lauseelta? :eek: mie en ihan NIIN pakkomielteinen kuitenkaan ole... ehkä... :whistle: :ashamed:
katoin kans samaa...:D

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja bella:
Täällä ainakin minä olen! *vilkut* Kattelin just netistä mitä tänään on kuvattu. Näköjään Bellan talolla ollut kuvauksia.

Mä aion kyllä hankkiutua statistiksi Eclipsen kuvauksiin. Oisin niin halunnut päästä Italiaan. Höh.
missä niitä voi katella?

Tipu Topakka
Chrissy, pysyitkö sä eilen edes perässä? :LOL: Oli taas hieman turbulentti ilta.. Aina kun joku jäsenistä on lähellä päästä "uudelle tasolle", niin me tehdään pikku visa, että ko. jäsen saa äkimmin postaukset täyteen :D Meidän tytöt kirjoittaa tosi nopeasti ja minullekin on täysi työ pysyä perässä..
Noista eri osioista.. Ei kait siellä niin kamalasti porukka käy.. Enemmän just noissa ryhmissä jutellaan..

Alkuperäinen kirjoittaja Tipu Topakka:
Chrissy, pysyitkö sä eilen edes perässä? :LOL: Oli taas hieman turbulentti ilta.. Aina kun joku jäsenistä on lähellä päästä "uudelle tasolle", niin me tehdään pikku visa, että ko. jäsen saa äkimmin postaukset täyteen :D Meidän tytöt kirjoittaa tosi nopeasti ja minullekin on täysi työ pysyä perässä..
Noista eri osioista.. Ei kait siellä niin kamalasti porukka käy.. Enemmän just noissa ryhmissä jutellaan..
sä oot ilmeisemmin se "kristiina" :D

no välillä meni vähä yli ymmärryksen mutta harjotellaan vielä:D

pitää käydä tutustumassa vähän tarkemmin kaikkiin juttuihin ja miten siel toimitaan!

bella
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja bella:

missä niitä voi katella?
twilight-gossip.com
newmoonmovie.org

Noille sivustoille ainakin päivittyy koko ajan kaikenlaista juttua leffan kuvauksista ja näyttelijöistä ja vähän muutakin sälää.

tuosta neljännestä kirjasta.. mä oon saanut ihan eri kuvan siitä kuin moni muu täällä. loppukohtaus ei ollut niin siloinen ja yksiselitteinen minkä kuvan sain eikä bellastakaan minun mielestäni tehty mitään ns kuningatarta. itse tykkäsin kovasti ja kivan (no kivan ja kivan) säväyksen antoi alicen tempaus. mä tykkäsin myös siitä että eetun ja bellan välillä oli enemmän säpinää. kirjan alku oli aivan mahtava!! :p ihanan paljon jättää lukijan mielikuvituksen varaan.. pakkokin kun on kyse nuorten kirjasta.

eka ajattelin että jacobin osuus kirjasta olisi pitkäveteisempi, mutta sekin yllätti positiivisesti. mä oon rakastunut noihin kirjoihin ja koukussa niihin mielikuviin joita ne saa aikaan. ja nyt pyörii leffa tuossa taustalla kun sain neljännen kirjan kunnialla loppuun :whistle: :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaSweeneyTodd:
^Mulla sama juttu, tykkäsin kyllä nelosesta vaikka olikin niin erilainen kolmeen muuhun verrattuna :) . Mie en näe missään valittamisen aihetta, niin kauan kun Edward on mukana :xmas: :heart: :D .
musta se ei ollut edes niin paljon erilainen kuin odotin. ehkä odotin liikaa jotain floppia, mutta kivempi toki näin päin. ihanaa :heart:

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä