Virallinen Twilight-pino

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaSweeneyTodd:
^Mulla sama juttu, tykkäsin kyllä nelosesta vaikka olikin niin erilainen kolmeen muuhun verrattuna :) . Mie en näe missään valittamisen aihetta, niin kauan kun Edward on mukana :xmas: :heart: :D .
musta se ei ollut edes niin paljon erilainen kuin odotin. ehkä odotin liikaa jotain floppia, mutta kivempi toki näin päin. ihanaa :heart:
Miulla on mennyt usein niin että kun hehkutetaan ja hehkutetaan niin oottaa ihan liikaa ja sitten pettyy. Sitten jos ei toiset kehu vaan kritisoi paljon niin yllättyy positiivisesti :) .

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
^Mulla sama juttu, tykkäsin kyllä nelosesta vaikka olikin niin erilainen kolmeen muuhun verrattuna :) . Mie en näe missään valittamisen aihetta, niin kauan kun Edward on mukana :xmas: :heart: :D .
musta se ei ollut edes niin paljon erilainen kuin odotin. ehkä odotin liikaa jotain floppia, mutta kivempi toki näin päin. ihanaa :heart:
Miulla on mennyt usein niin että kun hehkutetaan ja hehkutetaan niin oottaa ihan liikaa ja sitten pettyy. Sitten jos ei toiset kehu vaan kritisoi paljon niin yllättyy positiivisesti :) .
mä usein tykkään, joten harvoin pääsee pettymään.. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Ainomieli:
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Pakko sanoa, että ei ollut oikein mun makuun tuo twilightmoms sivusto... vähän liikaa joidenkin elämän sisältönä twilight.
Hyvä, joudutte jäämään tänne! :)
joo en mäkään sinne jää vaan pysyn täälä.. sujuu toi kirjotuskin paremmin. kyllä siellä käyn kirjottelemassa

Mä oon varmaan ihan auttamattomasti myöhässä, enkä jaksa kahlata koko teidän megaketjua läpi, mutta laitan tän linkin tänne kuitenkin.
Vaikka te tosifanit varmaan tiedättekin tän jo :D
http://watchtwilight.webs.com/apps/videos/

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä