niimpä muuten voisin tehäkki ku ei oo äijää niin ei kukaan valitakkaanAlkuperäinen kirjoittaja chrissy:hahahahahah!!Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:no niin! voi helevetti chrissy!!! |O |O |O |O |O |O |O |OAlkuperäinen kirjoittaja chrissy:
arvaa tuleeko uni? ei tule tänään ei. tuota pitää seetana kuolata täällä koko yö :heart:
paa toi taustakuvaks koneelle
missä toi mies on ollu koko mun elämän!
sori... mie oon vissiin vieny sen koko quotan :ashamed: :ashamed: :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:mulla kädet hikoilee tuon miehen takia.. olis jumalat ees sen verran armollisia, että antasivat tän mulle unissa :snotty:
älä nyt rakas ihminen maalaa piruja seinille! nautitaan vielä kun voidaan ja toivotaan että näillä päiväunien kohteilla pysyy jalat maassa.Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:sori... mie oon vissiin vieny sen koko quotan :ashamed: :ashamed: :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:mulla kädet hikoilee tuon miehen takia.. olis jumalat ees sen verran armollisia, että antasivat tän mulle unissa :snotty:
btw... tuli mieleeni ku tänään taas asioita mietiskelin... jos robert pattinson ja kristen stewart rupee seurustelemaan niin se ei kestä kun sen aikaa kun noi kaikki leffat on tehty.
ja millonkahan tuo kaikki hehkutus nousee pattinsonin päähän ja siitä tulee kusipää tai drug addict? hepposemmistaki "julkisuuspyräyksistä" on ihmiset seonneet totaalisesti :/
no en, en... muttaku tää twilight - hehkutus on aivan jopa älytöntä ja varsinki robert pattinsonia kuolaa puolet koko maailman naisväestöstä niin täytyy sanoa että on TODELLA jalat maassa- tyyppi jos ei yhtään hattuun kihahda ja kun kihahtaa niin sen jälkeen voi olla vaikiaa saaha rooleja, ihan oman käyttäytymisen takia.Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:älä nyt rakas ihminen maalaa piruja seinille! nautitaan vielä kun voidaan ja toivotaan että näillä päiväunien kohteilla pysyy jalat maassa.Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:sori... mie oon vissiin vieny sen koko quotan :ashamed: :ashamed: :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:mulla kädet hikoilee tuon miehen takia.. olis jumalat ees sen verran armollisia, että antasivat tän mulle unissa :snotty:
btw... tuli mieleeni ku tänään taas asioita mietiskelin... jos robert pattinson ja kristen stewart rupee seurustelemaan niin se ei kestä kun sen aikaa kun noi kaikki leffat on tehty.
ja millonkahan tuo kaikki hehkutus nousee pattinsonin päähän ja siitä tulee kusipää tai drug addict? hepposemmistaki "julkisuuspyräyksistä" on ihmiset seonneet totaalisesti :/
Niin, ja mä mietin kanssa sitä että jos niillä jotain tulee, niin jos sit eroavat tai riitelevät vähän väliä ja se ei VOI olla vaikuttamatta kuvauksiin Kuka tietää vaikka Robert olis jo vähän liian otettu.. onneksi mä kuolaan vaan Eetua, se on sentään aina perfecto.. Ai joo, omaa miestäkin, toki :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:sori... mie oon vissiin vieny sen koko quotan :ashamed: :ashamed: :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:mulla kädet hikoilee tuon miehen takia.. olis jumalat ees sen verran armollisia, että antasivat tän mulle unissa :snotty:
nih. just tätä mietin itekki. toisaalta ois ihana jos ne ois yhessä koska sillon se tietty kipinä joka bellan ja eetun välillä on, tulis paremmin esille myös valkokankaallaAlkuperäinen kirjoittaja Ainomieli:Niin, ja mä mietin kanssa sitä että jos niillä jotain tulee, niin jos sit eroavat tai riitelevät vähän väliä ja se ei VOI olla vaikuttamatta kuvauksiin Kuka tietää vaikka Robert olis jo vähän liian otettu.. onneksi mä kuolaan vaan Eetua, se on sentään aina perfecto.. Ai joo, omaa miestäkin, toki :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:sori... mie oon vissiin vieny sen koko quotan :ashamed: :ashamed: :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:mulla kädet hikoilee tuon miehen takia.. olis jumalat ees sen verran armollisia, että antasivat tän mulle unissa :snotty:
Mä en siis oikeasti ole romantikko :ashamed: (oikeasti olen, hys)
kröhöm... no mutta hellou, mikäs se siellä vilkkuu....Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
mä oon ihan toivoton ja siks onkin parempi pysyä sinkkuna.. ei semmosta miestä nykypäivänä löydä joka sais multa jalat alta käyttäytymisellään. mä oon syntynyt väärällä vuosisadalla!Alkuperäinen kirjoittaja Ainomieli:Mä en siis oikeasti ole romantikko :ashamed: (oikeasti olen, hys)
no epäilemättä! itse tykkään hirmuisesti juuri edwardin ulkonäöstä ja pattinsonin hymystä joka menee aina silmiin asti..Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:voisin mie ton emmetinki kelputtaa lakanoiden väliin. olis varmaan ihan peto
Niin kun Eetun laisiakaan ei oo olemassa :'(Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:mä oon ihan toivoton ja siks onkin parempi pysyä sinkkuna.. ei semmosta miestä nykypäivänä löydä joka sais multa jalat alta käyttäytymisellään. mä oon syntynyt väärällä vuosisadalla!Alkuperäinen kirjoittaja Ainomieli:Mä en siis oikeasti ole romantikko :ashamed: (oikeasti olen, hys)
:'( sielunsisko.... :hug: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:mä oon ihan toivoton ja siks onkin parempi pysyä sinkkuna.. ei semmosta miestä nykypäivänä löydä joka sais multa jalat alta käyttäytymisellään. mä oon syntynyt väärällä vuosisadalla!Alkuperäinen kirjoittaja Ainomieli:Mä en siis oikeasti ole romantikko :ashamed: (oikeasti olen, hys)
mä olisin helpottunut jos olis jonkinlaiset käyttäytymissäännöt nykyäänkin olemassa.. eikä nykyään miehet ymmärrä naisten päälle samoin kuin ennen. *voih*.. mä kaipaisin elämääni arjen lisäksi siirappia eikä semmoista taida kukaan enää harjoittaa. onneks on unet ja mielikuvitus.. ja paljon elokuvia ja kirjoja :heart: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä::'( sielunsisko.... :hug: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:mä oon ihan toivoton ja siks onkin parempi pysyä sinkkuna.. ei semmosta miestä nykypäivänä löydä joka sais multa jalat alta käyttäytymisellään. mä oon syntynyt väärällä vuosisadalla!Alkuperäinen kirjoittaja Ainomieli:Mä en siis oikeasti ole romantikko :ashamed: (oikeasti olen, hys)
no niimpä! ei se vampyyri osa vaan käyttäytyminen.. voi luoja. kyllä nainen kaipais vähän hellyyttä enemmän. tekis eetwarttiaAlkuperäinen kirjoittaja Ainomieli:Niin kun Eetun laisiakaan ei oo olemassa :'(