Virallinen Twilight-pino

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
nyynä: älä nyt houkuttele sitä sinne, kun hänet on varattu mun uniin täks yöks!!! |O :D
ou nou... sori... mie ihan unohin...

no, mie voin kattella vaikka emmettiä tänä yönä :D
sovitaan niin :LOL: mistä vetoa niin mä nään unia jostain vanhasta papasta?! |O
no jos sen häätyy olla vanha pappa niin ois sitte vaikka carlisle, se on ainaki tarpeeksi vanha :D :hug:

oikeen ootan aamulla kommenttia että kuka tuli uniin ;) :D

Alkuperäinen kirjoittaja Tuhmahauva:
Onneks mä en oo nähny vielä yhtäkään noista elokuvista niin tää mun homma on edes vähän terveellä pohjalla :whistle: Ehkä turvallista jos jätän ne suosiolla kattomatta... :p
todellakin katsot! obsessio pääsee ihan uusiin sfääreihin sen jälkeen:D :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
Onneks mä en oo nähny vielä yhtäkään noista elokuvista niin tää mun homma on edes vähän terveellä pohjalla :whistle: Ehkä turvallista jos jätän ne suosiolla kattomatta... :p
No onhan se varmaan katottava... Kun sais semmonen rauhaisan illan ja ison paketin jäätelöä :D
Onks muuten kelläään tietoa mistä niitä hupareita saa se mis oli selässä se kiva teksti että vampyyri tulee ja hakee volvolla :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
on kyl Robert ihan ok näkönen..mut ohi se tämäkin villitys menee ja sit tulee taas uus ;)
teini-iän ihastukset on mennyt ohitse, mutta näyttelijät joihin oon näin aikuisena tykästynyt on sitten pysynyt, lisää varmasti tulee ajan kanssa kun uusia näyttelijöitä pääsee esille :D
Mulla tää Edward/Robert on ihan uus tuttavuus johon olen aikuisena tykästynyt. Ville ja Deppi on olleet "miun miehiä" jo alle kakskymmpisestä lähtien eli yli 10 vuotta jo :eek: :D :heart: . Että ainakin mie jos johonkuhun ihastun niin en hevillä unohda ;) .

no jos sen häätyy olla vanha pappa niin ois sitte vaikka carlisle, se on ainaki tarpeeksi vanha :D :hug:

oikeen ootan aamulla kommenttia että kuka tuli uniin ;) :D
no ei tullut eetu uniin, ei!! |O |O eikä kukaan muukaan komistus. näin unta halpahallin työntekijästä ja omasta isästä.. jessus! :xmas:

huomenta vaan kaikille!

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaSweeneyTodd:
Mulla tää Edward/Robert on ihan uus tuttavuus johon olen aikuisena tykästynyt. Ville ja Deppi on olleet "miun miehiä" jo alle kakskymmpisestä lähtien eli yli 10 vuotta jo :eek: :D :heart: . Että ainakin mie jos johonkuhun ihastun niin en hevillä unohda ;) .
mä ihastuin pattinsoniin harry potterin aikaan.. siis kun oli siinä diggoryn roolissa :ashamed: orlando bloom ja heath ledger kuuluu kans suosikkeihin :D

ja joo, toi midnight sun, 264 sivua, löytyy edelleen meyerin nettisivuilta http://www.stepheniemeyer.com/midnightsun.html ja sieltä skrollaa alaspäin niin about puolessavälissä sivua lukee ihan selkeesti: Midnight Sun partial draft.

mie vaan kovasti ihmettelin että mitähän sie oikeen tarkotat ku se kumminki sieltä löytyy :ashamed:
mä en saa tuota auki. ilmoittaa ettei sivua ole olemassa :( kamala pyytää, muuta jos joku viitsis sen mulle lähettää vaikka sähkäriin että voisin lukea.. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
No onhan se varmaan katottava... Kun sais semmonen rauhaisan illan ja ison paketin jäätelöä :D
Onks muuten kelläään tietoa mistä niitä hupareita saa se mis oli selässä se kiva teksti että vampyyri tulee ja hakee volvolla :LOL:
mäki haluun sen!! varmaan jostain Ebaystä tai jostain.. pitää alkaa ettimään:D repesin sille totaalisesti!

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä