mä hullaannuin :snotty: sori..Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Parkula:Mitä ihmettä täällä tapahtuu ???
UH! tänne ja vähän helevetin äkkiä!!!!Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
nou problem :heart:Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:mä hullaannuin :snotty: sori..Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Parkula:Mitä ihmettä täällä tapahtuu ???
ou nou... sori... mie ihan unohin...Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:nyynä: älä nyt houkuttele sitä sinne, kun hänet on varattu mun uniin täks yöks!!! |O
sovitaan niin mistä vetoa niin mä nään unia jostain vanhasta papasta?! |OAlkuperäinen kirjoittaja Nyynä:ou nou... sori... mie ihan unohin...Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:nyynä: älä nyt houkuttele sitä sinne, kun hänet on varattu mun uniin täks yöks!!! |O
no, mie voin kattella vaikka emmettiä tänä yönä
no jos sen häätyy olla vanha pappa niin ois sitte vaikka carlisle, se on ainaki tarpeeksi vanha :hug:Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:sovitaan niin mistä vetoa niin mä nään unia jostain vanhasta papasta?! |OAlkuperäinen kirjoittaja Nyynä:ou nou... sori... mie ihan unohin...Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:nyynä: älä nyt houkuttele sitä sinne, kun hänet on varattu mun uniin täks yöks!!! |O
no, mie voin kattella vaikka emmettiä tänä yönä
todellakin katsot! obsessio pääsee ihan uusiin sfääreihin sen jälkeenAlkuperäinen kirjoittaja Tuhmahauva:Onneks mä en oo nähny vielä yhtäkään noista elokuvista niin tää mun homma on edes vähän terveellä pohjalla Ehkä turvallista jos jätän ne suosiolla kattomatta...
No onhan se varmaan katottava... Kun sais semmonen rauhaisan illan ja ison paketin jäätelöäAlkuperäinen kirjoittaja chrissy:todellakin katsot! obsessio pääsee ihan uusiin sfääreihin sen jälkeenAlkuperäinen kirjoittaja Tuhmahauva:Onneks mä en oo nähny vielä yhtäkään noista elokuvista niin tää mun homma on edes vähän terveellä pohjalla Ehkä turvallista jos jätän ne suosiolla kattomatta...
Mulla tää Edward/Robert on ihan uus tuttavuus johon olen aikuisena tykästynyt. Ville ja Deppi on olleet "miun miehiä" jo alle kakskymmpisestä lähtien eli yli 10 vuotta jo :heart: . Että ainakin mie jos johonkuhun ihastun niin en hevillä unohda .Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:teini-iän ihastukset on mennyt ohitse, mutta näyttelijät joihin oon näin aikuisena tykästynyt on sitten pysynyt, lisää varmasti tulee ajan kanssa kun uusia näyttelijöitä pääsee esilleAlkuperäinen kirjoittaja vieras:on kyl Robert ihan ok näkönen..mut ohi se tämäkin villitys menee ja sit tulee taas uus
Aika pahan pistit, minä kyllä ehkä juu :ashamed: .Alkuperäinen kirjoittaja lily:jos saisitte tilaisuuden muuttua vampyyriksi suostuisitteko ? itse en koska iäsyys ilman lastani olisi aikas hirveä
no ei tullut eetu uniin, ei!! |O |O eikä kukaan muukaan komistus. näin unta halpahallin työntekijästä ja omasta isästä.. jessus! :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:no jos sen häätyy olla vanha pappa niin ois sitte vaikka carlisle, se on ainaki tarpeeksi vanha :hug:
oikeen ootan aamulla kommenttia että kuka tuli uniin
mä ihastuin pattinsoniin harry potterin aikaan.. siis kun oli siinä diggoryn roolissa :ashamed: orlando bloom ja heath ledger kuuluu kans suosikkeihinAlkuperäinen kirjoittaja RouvaSweeneyTodd:Mulla tää Edward/Robert on ihan uus tuttavuus johon olen aikuisena tykästynyt. Ville ja Deppi on olleet "miun miehiä" jo alle kakskymmpisestä lähtien eli yli 10 vuotta jo :heart: . Että ainakin mie jos johonkuhun ihastun niin en hevillä unohda .
mä en saa tuota auki. ilmoittaa ettei sivua ole olemassa kamala pyytää, muuta jos joku viitsis sen mulle lähettää vaikka sähkäriin että voisin lukea.. :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:ja joo, toi midnight sun, 264 sivua, löytyy edelleen meyerin nettisivuilta http://www.stepheniemeyer.com/midnightsun.html ja sieltä skrollaa alaspäin niin about puolessavälissä sivua lukee ihan selkeesti: Midnight Sun partial draft.
mie vaan kovasti ihmettelin että mitähän sie oikeen tarkotat ku se kumminki sieltä löytyy :ashamed:
mäki haluun sen!! varmaan jostain Ebaystä tai jostain.. pitää alkaa ettimään repesin sille totaalisesti!Alkuperäinen kirjoittaja Tuhmahauva:No onhan se varmaan katottava... Kun sais semmonen rauhaisan illan ja ison paketin jäätelöäAlkuperäinen kirjoittaja chrissy:todellakin katsot! obsessio pääsee ihan uusiin sfääreihin sen jälkeenAlkuperäinen kirjoittaja Tuhmahauva:Onneks mä en oo nähny vielä yhtäkään noista elokuvista niin tää mun homma on edes vähän terveellä pohjalla Ehkä turvallista jos jätän ne suosiolla kattomatta...
Onks muuten kelläään tietoa mistä niitä hupareita saa se mis oli selässä se kiva teksti että vampyyri tulee ja hakee volvolla
no ei. mun kone ei suostu ottaan vastaan pdf:n asennusta ja ohjelma ei suostu näyttämään tekstiä htlm versiona.. |OAlkuperäinen kirjoittaja RouvaSweeneyTodd:http://www.stepheniemeyer.com/pdf/midnightsun_partial_draft4.pdf
Aukeeko tää?
no en tiedä. mä en ymmärrä missä mättää mut abovea ei saa asennettua tähän että vois pdf:t lukea |O |OAlkuperäinen kirjoittaja RouvaSweeneyTodd:No voi räkä :/ . Mitenhän tässä etenis?