Hakutulokset

1. kaalimaaankakara

kohtukuolema yms pelottavat.... kamalaa!!

No yleensä duositellaan liikelaskentaa alkaen rv 30 ja sinulla se alkaa pian. Eli vasemmalle kyljelle makasmaan ja lasket liikkeitä. Tunnin aikana noin 10ja enemmän. Mulla on ollut alusta asti doppler jolla oon kuunnellu sydänääniä päivittäin. Se on ollut minulle lohtu ja suuri apu. Pelko on...
  2. kaalimaaankakara

kohtukuolema yms pelottavat.... kamalaa!!

Olen 32v ja odotan toista lastani. Esikoinen syntyi jo v 2006.silloin oli myös pahoja pelkotiloja mm. Vauvan terveydestä jne. Kävin psykiatrilla ja pelkopolilla. Kaikki meni hyvin. Nyt olen alkanut pelkäämään kohtukuolemaa, kätkytkuolemaa jne. Raskausviikkoja nyt 24+4. Kaikki on hyvin...
  3. kaalimaaankakara

Heinäkuun hellemasut -15 *maaliskuussa*

Mä kans aattelin kirjotella. L.a 6.7.15. Koko raskausajan oon voinu huonosti. Mulla on jäätävät iskias kivut... yöllä särkee jalkoja sairaasti, eikä auta et asutaan mäen päällä... mäkiä alas kun kävelee meinaa itku tulla. Unispnea todettiin ja nyt kotona öisin käytän maskia kun ennrn sutä mulls...
  4. kaalimaaankakara

Ahdistavia ajankohtaisia uutisia kokoajan!

Samajuttu mulla. Pelkään kohtukuolemaa jatkuvasti. Olen tv 24. Alusta asti pelännyt vaikkei se pelko mitään auta... mutta tosiaan liikaa uutisoidaan tällaisesta ja se saa ajatukset pyörimään.
  5. kaalimaaankakara

uniapnea raskausaikana? muita?

Juu eli mun pitäs soittaa lääkäriin huomenna koska en saa öisin henkeä ja kuulemma hengityskatkoksia 20-30s kerrallaan ja montakertaa yössä. Nenä ihan tukossa ja henki ei kulje. Nukahtelen myös päivällä yhtäkkiä. Pelkään mitä se aiheuttaa sikiölle jos mä oon välillä hengittämättä? :'( pelottaa.
  6. kaalimaaankakara

sikiön liikkeet uudelleensynnyttäjät?!

Kiitos. Juu kyllä se vsivaa mieltä kun tuntuu ettei vatsassa ole mitään. Tilasin kans kotidopplerin sellasen perus. siinä ei näy sykettä mutta pääasia että kuuluu. ;-) Kyllänon stressaavaa mutta hsluaisin käydä neuvolassa varmistamassa. Toiv eivät pidä mua ihan hysteerikkona.
  7. kaalimaaankakara

Kiitos vastauksista. Oon vaan niin kauhee hermoilija ja kun kokosjan uutisoidaan kohtukuolemista yms niin ei ihme että alkaa itsekin pelkäämään. Ajattelinkin et neuvolaan vois soittaa mut sit taasvne pitää mua varmaan ihan hulluna. Odottelen vielä rauhassa. ??
  8. kaalimaaankakara

Eli milloin olette alkaneet tuntemaan selkeitä potkuja, liikkeitä. Itse oon nyt rv 17+4 enkä oikein vielä tunne mitään.. se huolestuttaa mua suuresti... En tiedä missäkohtaa esim istukkani on. Neuvolakortissa ei ole mainittu siitä. Ehkä huolehdin turhaan... Maanantaina alkaa rv 18+0 eli...

Yhteistyössä