Hakutulokset

1. kaalimaaankakara

Heinäkuun Hellemasut -15 *kesäkuussa*

Juu ei varmaan ehtisi pelkäämään ja miettimään mitään jos olisi tekemistä. Aina pitää pelätä kaikkea.. ja jos jotain sattuisi niin minkä sillekään voisi...eli tiedän kaiken pelon olevan turhaa mutta ei vaan saa päästään sitä pois. Mulla vauva liikkuu paljon ja on aktiivinen joten pelko sinällään...
  2. kaalimaaankakara

nelHM IHANA MASU KUVA!! mulla kans alaselkää vihloo ja alapää tuntuu olevan liekeissä... painetta ja kovaa kuukautismaista kipua. Lepäili hetki sitten mutta ei siitä tuu mitään kun havahduin paniikissa pelkotiloihin et jos vauva kuoleekin kohtuun. Ihan hirveitä ahdistuskohtauksia välillä. :(...
  3. kaalimaaankakara

Raskausdiabeetikoita?

Kyllä mä oon ainakin ihan kaikkea ruokaa syönyt. perunaa, pastaa lihaa, yms. käyny elokuvissa, syöny sipsii karkkia jne... silti vauva ei oo isonkokoinen. Kyse on siitä ettei syö paljoa, ja jatkuvasti, näin hoitaja mullekin sanoi. Hyvin ollut sokerit. aamupaasto oli eilen 4,9, aamupalan jälkeen...
  4. kaalimaaankakara

Huomenta. Eilen oltiin elokuvissa miehen kanssa ja siellä alkoi poltteleen ja supistelee. .. tuntui kuin alapää olis liekeissä. Oli vaikee olla leffassa:eek: no yöllä alkoi taas kovat alavatsa ja selkä kivut. .. niitä ollut jo viikon jokaisena päivänä. Banadolia otin ja sillä nyt meni ohi. Kai...
  5. kaalimaaankakara

Huomenta. Täällä kans poksahtelee rv 37+0 eli tervetuloa vauva vaan. Viimeyönä supisteli ja alavatsa poltti. .. meni kyl ohi. Heräsin aikasin kun mulla oli niin järkyttävä nälkä. :geek: En välitä mitä isä sanoo... vaikka itku tulikin. Aina se tollanen on ollut... ei pitäis yllättää enää... mut...
  6. kaalimaaankakara

Huoh... juu kaipa tää olo jossainvaiheessa helpottaa kun vauva syntyy. Tuskaa tosiaan liikkuminen nukkuminen... oli myös kiva kun isä soitti ja kiitteli eilisistä synttäreistä jne... joo syy ei ollut se vaan se että hän sanoi niin että Kylläpä sä oot ison kokoinen ja liha:(va!! Mitä on tullut...
  7. kaalimaaankakara

Raskausdiabeetikoita?

Aamulla syön 2 leipää ja päivällisen. Rahkaa kahvia ja vettä. Sokeritonta mehukeittoa ym... herkkujakaan syön joskus mutta sokerit pysyy silti hallinnassa. Kunhan ei mätä aamusta iltaan napaansa. 17.6 kontrolli sairaalassa. Katsotaan sokerit yms. Mukavaa alkavaa viikkoa. Mulla alkaa ma rv...
  8. kaalimaaankakara

Kivoja virheitä mulla kun kirjoittaa puhelimen arvioivalla. .. :unsure: no varmaan rivien välistä ymmärtää.
  9. kaalimaaankakara

Huomenta. Esikoisen synttärit meni eilen kivasti. Olin liikkeessä aamusta asti. Leivoin siivoilin ja hääräsin keittiössä. Illalla olin ihan poikki mm selkä kipee jalat ihan kolmin kertaiset.... menin kuumaan suihkuun. Ihanaa. :ROFLMAO: Kuivattelin ja sain puhtaat alushousut niin lorahti...
  10. kaalimaaankakara

Juu niinpä... raiskauksia on monenlaisia ja tämä nyt tällainen. Harmittaa kun ei ole voinut nauttia oikein mistään missään vaiheessa. Vauva liikkuu paljon mikä on hyvä asia noiden pelkojen kannalta. Ja kun juuri sanoin että limatulppa loppui niin se alkoi juuri. ja supistelee myös. Tänään on...
  11. kaalimaaankakara

Tää raskaus on ollut mulle tuskaa alusta asti kaikkine vaivoineen. Nyt pahentunut tää rannekanavaoireyhtymä kun ruoka ei pysy haarukassa ja tavarat ei pysy käsissä. Puutuu pistelee vaan. Kävely hankalaa ja yöunet on vain n 4h yössä... Olen kiukkuinen ja kyllästynyt raskauteen. Pelkona myös...
  12. kaalimaaankakara

Raskausdiabeetikoita?

Moikka. Mulla rv nyt 36+3 ja radio todettiin jo rv 12 koska saavutti oli esikoisesta v 2006. Tyttö painoi silloin syntyessään 3890g ja 49cm. Silloin hoidin ruokavaliolla ja nyt tätä hoidan myös ruokavaliolla. Mittaan 3x viikossa. Herkkuja kun oon syönyt ja silti oon saanu pidettyä kunnossa...
  13. kaalimaaankakara

ja mulla siis sokerit olleet hyvät, ruokavaliolla hoidan. Ensiviikolla 17.6 on aika sairaalassa, synnytystapa arvio mietitään vissiin käynnistystä ja katsotaan sokerit ja vauvan paino yms... jos tätä ootettais loppuun asti.. tarvittais varmaan nosturi vauvaa varten.. niin iso vois olla...
  14. kaalimaaankakara

Moikka kaikki. Ihanaa lukea palstaa taas, siitä on aikaa. Ja oikein paljon Onnea StaRR:in perheelle vauvelista. ihanaa! :) Mä olin maanantaina sairaalassa kovien supistusten ja kovien alavatsakipujen vuoksi... olin osastolla päivän ja lääkettä sain ym. Puhuivat että kohdunkaula korkeella ja...
  15. kaalimaaankakara

Loppuraskauden pelot

samajuttu ja mulla kaikkii vaivoja tosi paljon vielä.. uniapnea ja diabetes, turvotus jne... raskaus ei oo ollu helppo. :/ Pelkoja on kaikenlaisia.. sujuuko kaikki hyvin, mitä jos.. jne. huomenna meen psykologille purkamaan tuntoja. se auttaa. rv 30+2
  16. kaalimaaankakara

Heinäkuun Hellemasut-15 *Huhtikuussa*

Kiitos kaikille tsemppilauseista... Tää raskaus tuntuu vaan niin vaikeelta kun kaikki vaivat päällä samaanaikaan. Nytteki sormet puoliks tunnottomat ja aivan turvonneet.. hengitys alkanut tekee kipeetä, ja rintaan koskee.. varmaan johtuu palleasta kun kohtu nyt painaa siihen. Alkanut tulemaan...
  17. kaalimaaankakara

Moikka. Mulle tulossa kuopus. L.a 6.7 ja esikoinen syntyi sektiolla. Hyvin parani vaikka oli kuuma kesä. Tottakai haava on kipeä jonkin aikaa mutta liikkua pitää ettei tuu veritulppaa. Mua pelottaa sit taas alatiesynnytys ei mitään kokemusta siitä
  18. kaalimaaankakara

Moikka. Luen ketjua usein mutta en jaksa usein kirjoitella. Mukavaa lukea toisten päivityksiä. Itellä kans tää raskaus ollu tosi vaikee... kipuja vaivoja eikä loppua näy. Uniapnea,diabetes,iskias. ... järkyttävä turvotus jaloissa ja käsissä... mitkään kengät ei mee jalkaan ja jalkoja särkee. En...

Yhteistyössä