Hakutulokset

1. kaalimaaankakara

Heinäkuun Hellemasut -15 *kesäkuussa*

Huomenta. Mulla todettiin paha kohtu tulehdus ja johtuu vissiin niistä käynnistys lääkkeistä mitä mulle annettiin.. plus kaikki muu moska ... nyt koitetaan antibiotilla saada kuntoon. Vauva tosiaan parku 24/7 kokoajan... Olen jo ihan loppu. Hoitajien kans nukkuu mun kans ei...
  2. kaalimaaankakara

Huomenta. Olen ihan stressaantunut ja ikuinen koska vauva huutaa kokoajan. Aivan kokoajan. Kun vauva otetaan hoitajille että saan nukuttua niin se nukkuu tyytyväisenä 3h siellä lisämaidolla koska multa ei tuu maitoa vielä. Kun vauva tulee huoneeseen kanssani alkaa huuto... Tein mitä vaan ja...
  3. kaalimaaankakara

Poika on 51cm ja painoa 3965g eli diabetes vauvaksi normaali.
  4. kaalimaaankakara

Heippa! ! No niin eli terve poika syntyi 25.6.15 klo 11.15 sektiolla. Käynnistys yritys ei todellakaan toiminut. Lääkkeet aiheutti mun kohtuun kipuja liikaa ja sain elimistöön jonkin pahan tulehduksen tästä kaikesta. Kivut oli niin kovat ettei auttanut enää lääkkeet eikä tutkimuksia voitu...
  5. kaalimaaankakara

Terve. Nukuin Viimeyönä hyvin kun sain lääkkeitä. En ollut kahteenpäivään nukkunut. Nyt aamulla huomasin ettei oo ollenkaan melkeen supistuksia.. 1 suppari kerran puolessa tunnissa... ennen ne oli 4min välein. Tutkimus tehtiin ja ei muutosta eiliseen oli homma pysähtynyt. :( Olen niin kiukkuinen...
  6. kaalimaaankakara

Ei oo vauvaa vieläkään sylissä. Ma iltana alkoi jäätävää supistukset ilmoilla kun sain lääkkeitä... ei kauheest edistystä... mut silti kovat kivut. Tää käynnistys on kyl hirveää. En suosittele kellekään ellei pakko. Kivut on rajut kun paikat epäkypsät... Itkenyt olen ma illasta asti ja nukkunut...
  7. kaalimaaankakara

Täällä oon sairaalassa. Tutkittiin paikat ennen osastolle siirtymistä. Kohdunkaula ei oo kauheen alhaalla ja kohdunsuu kiinni. Lääkäri sanoi että voi mennä jopa 2 päivää mutta toiv ei. Sit se päätyisi sektioon. Eka cytotec annettiin klo 9.45 ja 4h välein niitä saa syödä.. täällä makoilen...
  8. kaalimaaankakara

Huomenta!! Viimeyönä en oikeen nukkunut. .. alkoi alavatsakivut taas lupaavasti ja limatulppaa jälleen irtosi pyttyyn mikä kuulostaa lupaavalta... käynnistystä ajatellen. Jännittää pelottaa jne.. Olen vaan lukenut että jos ballonki laitetaan niin potilas passitettiin kotiin... kunnes alkaa...
  9. kaalimaaankakara

Moikka. Juu mä koitan rauhoittua ja relata. Ilta hyvällä mallilla ja huomenna alkaa tapahtua. Oltiin tossa saunassa ja hyvää teki lämmitellä. Sitten ei hetkeen pääse saunaan... ja jos helteet tulee niin ei tarvitsekaan. :) Kiitos kannustavista sanoista. Ne auttavat todella. ❤ ilmoittelen...
  10. kaalimaaankakara

Moikka. Mulla on henkisesti ollut ahdistava päivä tänään.. oon itkenyt hysteerisesti kun pelkään että vauvalle sattuu jotain... esim ensiyön aikana kun huomenna meen käynnistyksen klo 9. Kauhee pelko jos se ei eläkään aamulla jne... :cry: Kauheeta tällainen mutta minkä sitä peloilleen voi...
  11. kaalimaaankakara

Mua itkettää ja ottaa kans aivoon kaikki. Ei oo just mikään paikka auki minne vois mennä... ja luvattu vesisadettakin. Voi tylsyys...
  12. kaalimaaankakara

Täällä mä oon vielä. Kotona ja vauva masussa. Viimeyönä meni hyvin nukkuessa mikä hyvä asia koska synnytys lähestyy. Hyvä kerätä voimia. Tehokkaita lääkkeitä kyllä kun ei koske mihinkään. :geek: Harmittaa vaan tää tylsyys... Kun ei oo mitään tekemistä. Montapäivää maannut kotona selannut tv...
  13. kaalimaaankakara

Moikka! Joo mulla loppui supistelut ja kaikki sen jälkeen kun lääkkeet vaikutti. Ei oo ollut koko päivänä mitään. Nyt illalla kun istun sohvalla niin vauva puskee alas Kauheella paineella.. mutta alavatsakivut ja selkä poltot tipotiessään. Nukuin sairaalareissun jälkeen pääni selväksi ja ei oo...
  14. kaalimaaankakara

Juu t Taitaa tosiaan olla sitkeitä veijareita meidän vauvat... haluavat selvästi ulos mutta silti eivät tule. :LOL: Lasken vain päiviä siihen että saan vauvan syliini. Maanantaita edelleen odotellen. Toiv käynnistys ei kestäisi vuorokautta... niinkuin tutuilla keillä käynnistetty niin voinu...
  15. kaalimaaankakara

Hello! ! Viimeyönä meni kokonaan kovissa kivuista ja tuskissa. .. alkoi To illalla klo 21.00 ja jatkui kovina polttoina selässä mahassa jne. Soitin klo 04 synnärille ja menin käyrille puuskuttaen. Oli kohdunsuu kiinni mutta sanoi että vauva kovasti siellä päätään puskee kanavaan. Lapsivedet on...
  16. kaalimaaankakara

Mulla oli äsken niin jäätävää supistukset ja alavatsakivut etten puhumaan pystynyt. Nyt meni taas ohi... taitaa kohdunsuun avautua urakalla... Kun kohdunkaula siis kokonaan lyhyt. Kivut kovia joten saas nähdä syntyykö jo ennen maanantaita mutta viimeistään silloin. Ei oo enää montapäivää! ...
  17. kaalimaaankakara

Tänään on ollut ahdistava... itkuinen mieliala. Kuten aiemminkin peloistani olen tänne kertonut niin tää päivä ei oo ollu poikkeus. Kamala tunne kun pelkää kokoajan enkä tiedä edes miksi. Raskaus on alusta asti sujunut ongelmitta ja vauvalla kaikki hyvin... Silti pelkään. :( Päivisin ei ole...
  18. kaalimaaankakara

Kiitos tsemppiä. Niitä tarvitaan! Pelottaa ja jännittää... mulla esikoinen joka syntyi v 2006 sektiolla.. joten synnytyksestä mulla ei oo kokemusta... ei siitä kivusta ponnistuksista yms... huih!! :rolleyes:Nytteki supistaa jatkuvasti... yö menee persiilleen varmaan taas kipujen takia. Pian on...
  19. kaalimaaankakara

Mulla käynnistetään Radin takia tää, koska vauvan arvellaan painavan jo 4kg maanantaihin mennessä. Pelko isokokoisuudesta niin siksi käynnistävät. Mulla kun laskettuaika vasta 6.7 niin ei anneta sinne asti mennä. ja mun verenpaineet oli pilvissä ja turvotus on karsee. Siinä lienee syitä...
  20. kaalimaaankakara

Moikka moi! Tänään olin siellä tyksiss,kun oli sovittu aika sinne. Kauheet supistukset ja kivut oli jo aamuyöstä asti.. viikko sitten kun olin siellä niin oli kohdunkaulaa 3cm ja paikat kiinni, niin nyt oli kohdunkaula lyhentynyt kokonaan. :) Ajattelinkin et ihme ellei näistä viikon kestävistä...

Yhteistyössä