Zenille onnea pienokaisesta! Toivottavasti pian pääsette nauttimaan vauvan kanssa kotona olemisesta.
Nellille myös suuren suuret onnittelut pikku prinssistä! Loppuajan kärvistelyistä sait mitä parhaimman palkinnon!
Ipnalle mielenrauhaa toivottelen perätilavauvan vuoksi! Itsellä kuopus käänneettiin kolmasti, ennenkuin synnytys sitten käynnistettiin kalvojen puhkaisulla. En tiedä olisinko uskaltanut synnyttää, jos olisikin jäänyt perätilaan. Itse pelkäsin silloin myös sektion mahdollisuutta. Mutta hyvä, että tutkivat magneettikuvilla lantion. En usko, että lääkärit alkaa turhaan riskeeraamaan jos pienikin riski on, että ei mahtuisi syntymään. Mutta ymmärrän myös pelkosi sektiota kohtaan.
Yksi kaverini synnytti esikoisensa, joka oli perätilassa, normaalisti alakautta ja kaikki meni hienosti!
Tsempit kaikille keillä on käynnistys menossa/edessä päin, tai lähtölaskenta muuten käsillä!
Starr kyselit mallasuutteesta. Esikoiselle jouduin muutamaan kerran antamaan sitä, kun välillä oli viikonkin väli kakan tulemisella (oli täysimetyksellä). Yleensä riitti kun pari kertaa päivässä annoin n. teelusikallisen pieneen maitomäärään sekoitettuna, niin monesti jo seuraavana päivänä kakkaa tuli tuutin täydeltä.
Oma vointi tuntuu, että melkein vain paranee loppua kohden. Ihmeen vähillä vaivoilla olen päässyt ja oon jopa jaksanut käydä kävelylenkeilläkin.
Toisaalta ei malttaisi odottaa pienokaisen näkemistä, mutta toisaalta nautin tästä IIISOSTA mahasta ihan täysillä!
Ikävä vielä tulee tätä rantapalloo..
Ensi maanantaina synnytystapa-arvio, jännittää vähän minkä kokoinen kaveri tuolla masussa majailee.
-Susunasu 37+4