Poltot jatkuu ja säännöllisyyttäkin alkaa olemaan. Lantio, sisäreidet, alaselkä ja maha tulessa. Kohdunsuulla polttoja mitkä ei oikein lopu ollenkaan. Jokohan tää lähtis tästä?
Onko muut Synnyttämässä jo?
Onko muut Synnyttämässä jo?
Taitaa tosiaan olla sitkeitä veijareita meidän vauvat... haluavat selvästi ulos mutta silti eivät tule. Lasken vain päiviä siihen että saan vauvan syliini. Maanantaita edelleen odotellen. Toiv käynnistys ei kestäisi vuorokautta... niinkuin tutuilla keillä käynnistetty niin voinu mennä esim 15h. Onhan siinä aika poikki jo.Kaalimaankakara Taitaa olla sitkeetä sorttia nää meidän vauvat. Mulla nämä olot kyllä enteilee taatusti synnytystä mutta.. iso mutta, milloin?! Melkosta rimpuilua kun polttoja on ja välillä iha säännöllisesti ja tosi kipeetä tekee.. ja sit se säännöllisyys loppuu. Blaah, muut jomotukset jää.. siis edelleen lantion seutu ympäriinsä liekehtii. No.. hyvää ruokaa ja saunaa. . Eiköhän tuota yhtenä vuorokausi taas vaihdeta. Josoa se lähtee sit kerrasta kunnolla käyntiin kun näin kypsyttelee?
Moikka! Joo mulla loppui supistelut ja kaikki sen jälkeen kun lääkkeet vaikutti. Ei oo ollut koko päivänä mitään. Nyt illalla kun istun sohvalla niin vauva puskee alas Kauheella paineella.. mutta alavatsakivut ja selkä poltot tipotiessään. Nukuin sairaalareissun jälkeen pääni selväksi ja ei oo mitään kipuja. Katsellaan alkaako aamuyöstä taas... onhan näitä kipuja ollut päivittäin jo 8.6 asti. Nyt taidan mennä pehkuihin kun kerrankin ei satu niin saisi nukuttua. Koittakaahan muutkin jaksolla. Öitä.Täällä samoin yks kärvistelijä
Viime yön nukuin kuin tukki, ei edes wc:ssä tarvinnut käydä... Lääkäri eilen kyllä äitipolilla pyöräytti kipeästi kaks kertaa sisätutkimusta tehdessään...Illalla ja aamulla ei kyllä tuntunut miltään, juoksemaan olis voinut mennä
Mutta tänään puolen päivän jälkeen olen ollut kipeä, lantio tulessa, jalkoihin särkee ja nyt vauva painaa, eli tullut kyllä alaspäin...
Käytiin juhannusajelulla ja sen jälkeen lähin kävelylle ja suoraan saunaan. Kellottaa saa suppareita, ei vielä kovin kipeitä mutta teräviä ja kohdunsuulle tulevia tasaisesti tulee....
Loppuu varmasti jos makuulle menen
Istuessa ja kävellessä saa kärvistellä...
Ajoin isännän lasten kanssa kokkoja katselemaan että voin tutkailla oloani rauhassa...täältä sen verran sairaalaan matkaa että ei ihan helpoin perustein viitsi käydä piipahtamassa...
Mutta luulen että jos nää tästä ei kovene niin huomiseen mennään kotona.
Mites nelHM?
Entäs loppuko sulla kaalimaankakara supistukset kun kotiin tulit vai jatkuuko ne?
Piiper ja poika 37+3