Hakutulokset

1. kaalimaaankakara

Rv 5+ ja esikoinen

Moikka. Mulla menossa nyt 6+3 rv ja mulla on ennestään tytär 8vuotias. :) Itse oon 32v. Ja juu alkuraskaus on hämmentävää ja outoa, minullekin vaikka olen jo tämän kokenut ennenkin. Hermoja kiristää, kiukuttelen, väsyttää ja paleltaa. lämpöö nyttekii 37,2 mikä siis ihan normaalia mutta ikävää...
  2. kaalimaaankakara

Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

itellä ny menossa rv 6+3 ja karsee vi*utus, mielialat ihan moro.. miesparka joutuu kuuntelee :( Hermoja kiristää, mikään ei nappaa jne.. lämpöö vähävälii 37,2 muuten normaaliraskaus pikku kipuineen tähän asti.. toiv kaikki menee hyvin. Mulla neuvola vasta 25.11 v*ituttaa sekin odotus... ei tää...
  3. kaalimaaankakara

Ystäviä Turusta

täällä kans 32v kaipailis tekemistä ja juttuseuraa. työttömän raskaanaolevan arki on todella tylsää... :/
  4. kaalimaaankakara

Odottajia/pienten lasten äitejä Turku

täällä kans 32v nainen turusta vailla kaveria, saati minkäänlaista sosiaalista elämää. tällähetkellä olen työtön, ei harrastuksia yms. tylsää aina vaan kotona 24/7 ottakaa yhteyttä yksityisesti mikäli kiinnostaisi. :)toista lasta odotan, alussa vasta :)
  5. kaalimaaankakara

Ylipainoiset odottajat huhuu!

Eli siis mulla on pituutta 167cm ja paino nyt 95kg ja raskaana oon 4+4. Mietin vaan että kun tätä painoo ei sais kauheesti tulla jne, niin miten ihmeessä sen saa pidettyä kurissa kun nälkä on vain aina? :D Neuvolaan meen vasta marraskuun lopussa, ja muutenkin pelkään raskausajan diabetestä...
  6. kaalimaaankakara

Ihanaaaaa!!!!

Paljon onnea ja ihanaa kuulla. Onnea raskaudesta! Tein positiivisen testin kanssa 27.10.2014 :) Minulla ennestään tyttö 8v
  7. kaalimaaankakara

Heinäkuun Hellemasut 2015

Laskettuaikani 5.7.2015 eli nyt vasta 4+2rv, toinen lapsi esikoinen 8v. Olen 32 vuotias ja Tyks. :)
  8. kaalimaaankakara

Juu niin mennään täälläkin vasta 4+2
  9. kaalimaaankakara

Kiitos paljon onnitteluista. Raskaus on ihanaa, mutta silti pelottavaa kun miettii kokoajan, onko se nyt kiinnittynyt oikeaan paikkaan, toiv ei oo tuulimuna, jne.. ihan kamalaa huolta aiheuttaa... ja ultraan yms aikaa viellä :confused:
  10. kaalimaaankakara

Alkuraskauden alavatsakivut!

mulla plussaa tänään menossa 4+1 ja alavatsakivut ovat olleet välillä kovia, rinnat kipeet ja täynnä rakkuloita jne. lopetin pillerit 15.9 ja menkat tuli niiden jälkeen 29.9.2014 ja nyt niitä ei sitten enää tullutkaan :) Eli aika nopiaan <3
  11. kaalimaaankakara

??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

Juu ei tää naisen elämä oo helppoa, kytätä kalenterii, tikuttaa ja testailla.. huoh... Mutta vaivan arvoista ja palkitsevaa kun sen plussan saa, ja pienokaisen syliinsä :)
  12. kaalimaaankakara

Juu repesin kans kaalimakkara hommalle.. :D No voin mie sekin olla....
  13. kaalimaaankakara

hahhahah kaalimakkara :D repesin totaalisesti
  14. kaalimaaankakara

Hei! MUlla laskettuaika 5.7.2015 tänään tein positiivisen testin Clear Bluella :) Iloinen olen, silti varovaisin mielin liikkeellä. Mulla viikkoja nyt 4+1 Neuvolaan menen 25.11.2014:heart:
  15. kaalimaaankakara

Minä tein tänään positiivisen raskaustestin. :) Laskettuaika on 5.7.2015:heart:
  16. kaalimaaankakara

<3 Yrityksen odottajista yrittämään päässeet, SYKSY 2014 <3

Tänään tein haamuplussan. :) Menkat myöhässä ja kaikki oireet ollu vahvana jo viikon! Jes!:heart:
  17. kaalimaaankakara

Laskin että mulla olis laskettuaika 5.7.2015... esikoinenkin syntyi kesällä :) Onnea sinnekin!
  18. kaalimaaankakara

Mieheni mielestä olen liian lihava

Itse oon 167cm ja paino nyt 93kg.. olen myös rehevä isorintainen. Mieheni ei ole kpskaan sanpnut mitään painostani mutta minua se vaivaa. En haluaisi olla edes laiha... kun saisi sen 10kg pois. Ja nyt tei positiivisen raskaustestin joten tulen lihoamaan lisää. :-D tsemppiä sinulle ap. Luut on...
  19. kaalimaaankakara

Tein haalean plussan tänään! :-) raskausoireita ollut jo viikon ja aika voimakkaita. Ihanaa. Esikoisella ja kakkosella sitten 9v ikäero.
  20. kaalimaaankakara

Mitä teet salaa lapsilta?

herkuttelen, sekstailen.. ja joskus poltan tupakan salaa. :P

Yhteistyössä