Hakutulokset

1. kaalimaaankakara

<3 Yrityksen odottajista yrittämään päässeet, SYKSY 2014 <3

Mun viimeiset kuukautiset olleet 29.9.2014 ja mulla kierto lyhyt eli kolmenviikon välein tulee menkat eli about 23pvää kierto.. nyt ollut viikon alavatsakipuja, rinnoissa rakkuloita jne... menkkojen pitäs kai alkaa nyt viikonlopun aikana.. testin tein negatiivinen.. millonkohan kandeis tehdä...
  2. kaalimaaankakara

Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

Mun viimeiset kuukautiset olleet 29.9.2014 ja mulla kierto lyhyt eli kolmenviikon välein tulee menkat eli about 23pvää kierto.. nyt ollut viikon alavatsakipuja, rinnoissa rakkuloita jne... menkkojen pitäs kai alkaa nyt viikonlopun aikana.. testin tein negatiivinen.. millonkohan kandeis tehdä...
  3. kaalimaaankakara

Ovulaatio plus,r testi nega!! APUA

Mulle kävi samahomma tänään.. on ollut alavatsakipuu jo muutamia päiviä, rinnat kipeet jne.Ovulaatio ollut jo, nyt näytti ovistesti plussaa mutta raskaustesti negaa... eli mitä ihmettä..?
  4. kaalimaaankakara

Auttakkee! Ovulaatiotesteistä/raskaustestistä...

Eli siis mulla ollu reilu viikko sitten ovulaatio.. nyt alavatsaa sattunut, ja painontunnetta vatsassa, rinnat kipeet ja hiukan ns. rakkuloita. Tein raskaustestin joka näytti negaa.. sitten tein ovistestin joka näytti plussaa... Mites tää voi olla mahdollista? Olenko raskaana, mutta ei näy...
  5. kaalimaaankakara

* * * Vauva haaveissa 2015 * * *

Olo on ihan kuin raskaana.. alavatsassa painontunnetta rinnat kipeet ja sellanen tuskahiki. Ehkä hoppuilin testin kans ku menkat pitäs tulla vkolopun aikana. Mulla kierto vain 21päivää eli menkat tulee kolmenviikon välein. Pitäskö tehdä testi viikonlopun jälkeen?
  6. kaalimaaankakara

Alkuraskauden alavatsakivut!

yksilöllistähän se on, mutta esikoista odottaessani muistaakseni mulla oli repäisykipuja melkeen koko raskauden, ja vihlaisuja.. jos kurotteli, varvisteli jne... ei se vaarallista kuitenkaan ole :)
  7. kaalimaaankakara

Ei oo mullekkaan menkkoja vielä tullut pillereiden lopetuksen jälkeen, lopetin ne 15.9 ovulaatio oli heti 19.9 ... mulla muutenki menkat tulee siis 3 viiko välein, saas kattoo millo saapuvat...: /
  8. kaalimaaankakara

Parisuhteessa olevat, miten hoidatta kakkaamisen miehen läsnäollessa?

Ilmoitan meneväni paskalle, ettei tuu sinne tosta vaan.. en kotona laita ovia lukkoon mutta outoa olisi se jos toinen istuu paskalla ja toinen olis samassa tilassa.. Mun mielestä ei kannata vetää sitä nenäänsä, mitä toinen ei pidä perseessä :D niin ja laitan myös paperia pönttöön ja kakkaan...
  9. kaalimaaankakara

Minipillereiden lopetus - hormonit sekaisin?

Moikka. Lopoetin minipillerit 15.9.2014 ja aivan järkyttävät vierotusoireet. Ne kesti 10 päivää. Makasin sohvalla, enkä voinut syödä muutakuin salattia, rahkaa ja vettä. Siis käsittämätöntä mitä tuollaiset aiheuttaa elimistöön. meinas oksennus lentää montakertaa päivässä... :( Nyt vasta alkanu...
  10. kaalimaaankakara

Viivanpaikkako?

Negatiivinen, vaikka suurennuslasilla kattois :D
  11. kaalimaaankakara

Venlafaxin, kokemuksia?

Moikka. Itse olen syönyt Venlafaxiinia 150mg jo 8 vuotta. Sairastuin odotusaikana jo vakavaan masennukseen, pakko-oireeseen häiriöön mm pakkoajatuksiin. Olin aika finaalissa. Haettuani apua, pääsin psykologille ja sain raskausaikana jo sepram 20mg lääkityksen. Imetin lastani silloin n 7kk jonka...
  12. kaalimaaankakara

Mistä uusia ystäviä yli kolmekymppisenä?

Samahomma täällä.. eipä oo paljon ystäviä saati mittää ihmeellistä... mulla 8v tyttö ja nyt uuden kumppanin kanssa kuumeillaan täälä... Turussa asun ja olen 32v
  13. kaalimaaankakara

Oih ihanaa Mariska86! :) Vauvakuumetta täällä kans...
  14. kaalimaaankakara

Mulla tulee normaalisti kuukautiset 3 viikon välein. aina tullut siis ilman mitää hormooneja .. nyt ku söin pillereitä niin tuli miten sattuu.. et saas kattoo millon tulee kuukautisrt nyt kun lopetin pillerit.. huokaus...:headwall: Niin ja itse olen 32v mulla tyär 8v entisestä avioliitosta...
  15. kaalimaaankakara

En tiedä nappaako teitä mutta mutta lopetin e pillerit 15.9.2014 ja ovistikuilla teatailin viikonloppuna koska oli kovat kivut nii että ppreiässä tuntuu.. tuli 2 punaista viivaa tikkuun eli ovulaatio. Sekstailtiin siinä sitten viikonloppu, mutta nyt en sitten tiedä milloin edes kuuluisi...
  16. kaalimaaankakara

E pillereistä....

Lopetin e pillerit Cerazette merkkiset 15.9 ja ihan sairaan huono olo ollu siitä asti jokapäivä. Oksettaa ja en pysty kunnolla syömään mitään.. Yäk. Ovulaatio oli lauantaina, tikutin ja viivat oli selkeet punaiset... vauvaa haaveillaan. Minulla jo 8v tyttö. Onko muille tullut näin huonoa...
  17. kaalimaaankakara

Raskauden suunnittelu ja mielialalääkkeestä luopuminen

Sepram on hyvin tutkittu lääke myös raskausaikana, ja sitä psykiatri suositteli ennemmin kuin efexorii, mielellään tietenkin pyritään lääkkeettömyyteen mutta jos tulee takapakkia raskausaikana, niin aina saa apua, lääkettä terapiaa ja hoitoa noin yleensä. Siksi en itsekän stressaa, vaan koitan...
  18. kaalimaaankakara

Juu mun mielestä on haamu.... Jee!! :heart:
  19. kaalimaaankakara

Ovistesti tehty eilen, ja onneksi tunnen munasolunirtoomisen sattuu niin saakelisti... Sänky ollut kovassa käytössä :D jos vielä yhden pikkuisen tähän perheeseen saisi.. tyttö 8v ja minä 32v. Kohta loppuu ikäkin kesken...
  20. kaalimaaankakara

* * * Vauva haaveissa 2015 * * *

ovistesti näytti eilen plussaa ja kivutkin sen mukaiset. Mulla on 8v tyttö ja nyt ollut vauvakuume jo aika kauan.. ikääkin jo 32v eli pitää yrittää vielä ennenkuin on liian myöhäistä... :heart:

Yhteistyössä