Parisuhteessa olevat, miten hoidatta kakkaamisen miehen läsnäollessa?

• Viestiketjun aloittaja Hävettää
  • Ensimmäinen viesti
gnghn
Suosittelisin "Hävettäälle" seuraavat takuuvarmat paskantamisen häveliäisyyskikat:
1. Vessan vesihana päälle toimituksen ajaksi. Silloin ei tarvitse jännittää, kuuluuko pierimis-, ripuloimis-, ähkimis-, plotkahdus- ynnä muut ei-toivotut soundit vessan ulkopuolelle, kun se vedesihana kohina pitää isoa kohinaa. Tää on ihan tykkikikka, ja peittää varmasti isoimmankin hädän äänet ellei nyt mitään aivan ultimaalista tapahdu!
2. Jos haluaa pelata varman päälle, pönttöön voi laittaa vielä alkupaloiksi ennen paskantamista vessapaperia. Ei kuulu molskahdusääntä, eikä toisaalta lennä molskahdusvettä persiisiin.
3. Kun paska on tehty, joku hyvä ilmanraikastinsuihke vielä jälkilöylyiksi. Jos sitä ei oo, sitten ihan mitä tahansa kosmetiikkaa pikkanen ruiskaus vessan pienilmastoa raikastamaan.
kohdat 1 ja 3 ovat itseasiassa todella huonoja vinkkejä. oletko sattunut koskaan kuulemaan ulkopuolella kun joku yrittää kikka ykköstä? vesihanan päällä pitäminen kuuluu itseasiassa hyvin vaimeana kohinana vessan ulkopuolelle, ja muut äänet (pöntöllä käyminen, puhelimeen yksityisasioista puhuminen) kuuluu kirkkaasti ja selkeästi tämän vaimean huminan päällä. kolmoskohdassa taas on se, etteivät ilmanraikastussuihkeet, dödöt ja hajuvedet peitä voimakasta hajua vaan sekottuvat siihen - muita todennäköisesti inhottaa enemmän ulosteen ja makean hajusteen sekoitus kuin rehellinen paskanhaju.

itsekin olen näitä joilla on ongelmia asian kanssa, nyt kahden vuoden seurustelun jälkeen tilanne on helpottumassa mutta olemassa kumminkin. itse myös laitan paperia pönttöön vaimentamaan ääniä, mutta silloin kun tuntuu että ilmavaivoja ja muuta äänekästä riittää, painan paperitukkoa vähän rööriä vasten niin se vaimentaa pierut äänettömiksi. joskus saatan myös laskea ulosteen paperin kautta pönttöön.

voisin myös käydä vessassa nolaantumatta jos miehenikin sitä avoimesti tekisi, mutta hänkin käy yleensä täysin äänettömästi asioillaan niin rajaa ei ole tavallaan päästy rikkomaan :D arvostan kyllä myös sitä ettei paskallakäymistä mainosteta kovaan ääneen eikä vieressäni piereskellä. joskaan en ole välittänyt jos jommalta kummalta onkin pieru vahingossa päässyt, ja vatsatautejakin on koettu - silloin on "hienovaraisesti" mainittu toiselle asiasta ettei ihmettele toisen ramppaamista vessassa ja huonoa vointia jota salataan kovasti.

Ei tajua
[QUOTE="minävaan";30299239]Sanon miehelle että nyt lähden paskalle, vahditko lapsia? Myös mies ilmoittaa menevänsä kakalle ja joskus jutellaankin vaikka toinen istuu vessassa. Ovi pidetään aina kiinni jos molemmat kotona mutta jos olen yksin lasten kanssa kakkaan ovi auki.[/QUOTE]

Mukavat hajut lasten nenään...

Meen vaan vessaan ja pistän oven lukkoon. En ala tekee mitään ihme sirkus temppuja, että saan kakattua äänettömästi. Päästelen ihan normaalisti, eikä ole kyllä meillä vaikuttanu mitenkään, mutta en siitä mitään ihme numeroakaan tee, että hei mä meen nyt kakkaamaan. On siinä ovi välissä. Mies päästelee ilman ongelmia ja piereekin ihan miten lystää kotona :D.

okokok
Alkuperäinen kirjoittaja Hävettää;30297229:
Ei miehen tarvitse änkeä vessaan mutta entä jos hän on kotona ja sinua hävettää. Miten estät äänet sun muut lorinat?

Tiputat vessanpönttöön ensin paljon vessapaperia. Siten, että koko vesi peittyy paperiin. Paperi estää kakan ja pissan äänen kuulumisen kokonaan, kun ne putoo paperiin eikä veteen. Tässä sulle vinkki!

jaahasss
Alkuperäinen kirjoittaja Mörköäiti;30297310:
Ei minusta ole mitenkään häveliästä laittaa vessan ovi kiinni, kun on siellä asioilla. Vaan se on ihan normaalia ja kohteliasta. En itse viihtyisi parisuhteessa, jossa tarkoituksella piereskeltäisiin toisen läsnäollessa ja käytäisiin paskalla ovi auki.
En suoraansanottuna usko, että semmoista miestä on olemassakaan, joka ei piere tahallaan naisen läsnäollessa.

Alkuperäinen kirjoittaja Äidin blogi;30297878:
Ainakin itse pidän miehistä jotka uskaltavat pieraista.
En kyllä jaksaisi olla miehen kanssa joka pohtisi päivät pitkät että uskallanko töräyttää..tai juoksee sohvalta keske elokuvan pieraisemaan ..

On huojentavaa, ettei mies ajattele näitä "pikkusieluisuuksia".
Karmivaa on jotenkin sekin, että naiset käskevät miehensä "pissaamaan istualtaan". Jos mulla olisi pippeli, tekisin varmasti kahdeksikkoja pönttöön. Aina.

No muut se nyt ei enää kuuluu tähän....
Onko mielestäsi ainoat vaihtoehdot piereskellä toisen läsnäollessa tai miettiä kaiket päivät uskaltaako pieraista? On se helvetin kumma, että työpaikalla, hararstuksissa ja edustustilaisuuksissa pystyy ihan hyvin olemaan piereskelemättä, mutta sitten oman puolison seurassa on pakko töräytellä kenties hyvinkin haisevia pommeja ilmaan. Minua ainakin ärsyttää tarkoituksellinen piereskely toisen seurassa.

Mitä karmivaa on siinä, jos mies pissaa istualtaan? Minusta siinä ei ole mitään karmivaa. Ihan neutraali juttu. Karmivia ovat oikeasti ahdistavat tai pelottavat asiat, mutta istualtaan pissaaminen ei ole kumpaakaan niistä.

En suoraansanottuna usko, että semmoista miestä on olemassakaan, joka ei piere tahallaan naisen läsnäollessa.
Itse tunnen onneksi useammankin - eivät piereskele tahallaan kenenkään seurassa. Mutta minua ei kyllä haittaisi, vaikka kaikki miehet piereskelisivät jatkuvasti 24/h kaikkien seurassa non-stop -tyyliin, koska voisin siinä tapauksessa jättää omaan arvoonsa tällaiset haisulit ja alkaa olla vain naisten kanssa :) Biseksuaalisuuden hyviä puolia on se, että toisen sukupuolen (väitettyjä) huonoja puolia ei tarvitse hyväksyä osaksi omaa elämäänsä :)

Joskaan en usko tuohon väittämääsi... mutta kuitenkin.

LaMamanMorbid
Kuinka yksityiskohtaisesti haluat kuulla? Yleensä mulla toimii sellanen kaava, että menen vessaan, laitan oven lukkoon, istun pöntölle odottamaan muikeeta pörinää. Siitä se sitten lähtee. Miehen jätän pyhän toimitukseni ulkopuolelle..

ööö?
[QUOTE="Maikku";30297464]Ihme ettei muut ole jo maininnut, mutta taittelen vessapaperin käteen, kakkaan siihen ja lasken varovasti pönttöön. Loiskaus jää pois ja mies ei siis kuule toimitusta.

Voi mennä myös muovipussin kanssa ulkovarastoon, eli muuten sama mutta pönttöön laskemisen sijaan siirtää kakan kädestä suoraan muovipussiin.[/QUOTE]

:D :D :D

Ilmoitan meneväni paskalle, ettei tuu sinne tosta vaan.. en kotona laita ovia lukkoon mutta outoa olisi se jos toinen istuu paskalla ja toinen olis samassa tilassa.. Mun mielestä ei kannata vetää sitä nenäänsä, mitä toinen ei pidä perseessä :D

niin ja laitan myös paperia pönttöön ja kakkaan siihen, ettei molskahda...

Yhteistyössä