Hakutulokset

1. Ä

Onko teistä synnyttäminen muka niin kamalan kivuliasta?

5.synnytyksestä kaksi on ollut kivun osalta siedettäviä.Kaksi aivan järkyttävää ja yksi siltä väliltä. Ihmiset ovat erilaisia kivun sietokyvyltään. Mua ei ole estänyt edes synnytyspelkoni uudelleen raskautumista,jonka sain ekasta synytyksestä.Lopputulos on sen arvoinen.Enää en kyllä ryhdy,että...
  2. Ä

Parisuhteessa ongelmia, nainen pahoittaa mielensä miehelle monta kertaa päivässä :-(

siirrä lapsi omaan huoneeseen. noh auto asiaan on vaikee saada muutosta mies on mies. Kompromissejä ja keskusteluita sekä kuuntelemista puolin ja toisin. Niin ja jos mies ei ole muutenkaan kehuja tyyppiä.niin laita omaksi iloksi ittes nätiks.
  3. Ä

Saako mukamas 1v kuljettaa kasvot menosuuntaan?

Saa kuljettaa. Viihdykkeistä huolehtii vieressä istuva sisko,joten meillä toimii tuo nuorimmaisella.
  4. Ä

35 v + odottajat, vol 5

onnea muutohaukka :flower:
  5. Ä

Tulipa sitten ero

:hug: Kovasti jaksuja sulle :hug:
  6. Ä

35 v + odottajat, vol 5

jääräpää :hug: :hug: =) kyllä se etenee luotetaan siihen ajatukseen.
  7. Ä

Onko mielestäsi väärin jos lapsella yli 3v ei ole

Minä käyn 4v ja 3v kanssa mll kerhossa ja satunaisesti seurakunnan perhekerhossa.Puistossa näkevät muita lapsia myös.
  8. Ä

Jaksaako teidän n. 3-4v kävellä 3km matkan?

4v jaksaa pyöräillä tuon matkan.3v on ollut seisomatelineessä yleensä tuon matkan. Kerran on menty niin,että vuorottelivat seisomatelinäällä ja toinen siis käveli sen ajan. Eli vastaus jaksavat kyllä.
  9. Ä

35+ äidit

Lintukoira en nyt muista onko ollut puhetta mistäpäin oot,mutta onko teillä mll järjestämiä kestotapahtumia ollut?Toivottavasti kirppikseltä löytyy kestoja sule.Mites eka shoppailureissu onnistui? ävm70 kuinka pientä tuohon rinkkaan voi laittaa? Toivottavasti tauti meni nopeasti teiltä...
  10. Ä

35 v + odottajat, vol 5

Lumi-Marja :hug: :hug: =) toivotaan,että pääset ultraan. Mino :hug: Kaikille muillekin jaksuja ja voimia masun kasvatteluun.
  11. Ä

** HEINÄKUUN 2009 PIKKUISET **

Susie pakkaseen menee bataattiperunalihasosetta,perunaporkkanalihasosetta,perunakesäkurpitsasosetta.Joskus laitan sipulia,maissia joukkoon mukaan ja tomaattiakin olen kokeillut.Kalaperunaporkkanasosettakin on myös laittanutViljoista on ohra vielä kokeilemati.Ruista on pikkasen saanut.Pääasiassa...
  12. Ä

35+ äidit

ävm70 minäkin vasta tän viidennen kohdalla kiinnostuin liinailusta.Mulla on jutta.fi kautta ostettu close baby carrier liina.Sitä ei tarvi osata sitoa.Kurkkaa jutan sivuilta.Helppo käyttöinen. Nyt viisaampana olis kannattanut mun hankkia,joko ergo tai mandugan reput.Nissä vois sitten selässä...
  13. Ä

Miksi ihmeessä terveyskeskuslääkärit eivät myönnä että lapsen allergia voi ilmetä myös suolisto-oirein? (purnausta )

Niin ja jos lapsi reagoitteekin ummetuksella allergiaan on toinen mitä ei muuta kuin ykistyisen kautta saa eteenpäin.
  14. Ä

35+ äidit

ävm70 onko sulla liinaa käytössä?Laita pikkuinen siihen nukkumaan,niin saat osan kotitöistä tehtyä.Näin minä tein.Sitten hommasin vielä sen vauvakeinun/koliikkikeinu mikä nyt sen sit virallinen termi on.Siinäkin saattoi keinunnassa pikkuiset torkut ottaa,kun ruokaa valmistin. Jaksuja kovasti...
  15. Ä

Joku mamma työnteli firkoneita kaupassa ja olipa ne hienot

No meillä on ainakin toiminut hyvin tähän asti.Ei moitittavaa.
  16. Ä

eroko edessä

No pesäero sukulaisiin enemmin kuin mieheen,jos sen kanssa homma toimii.
  17. Ä

35 v + odottajat, vol 5

Mino kovasti sulle jaksuja ja torstaina sitten saikkua,eiks niin =) Juu kyllähän nuo kuuluu kuvaan hengästymiset yms :) Poni jaksuja sulle kovasti kokemuksesta tiedän,ettei ole herkkua odottaa suppreiden keskellä.No uutena ei sullekkaan tule,joten jaksuja ja nauti odotuksesta. Koralli...
  18. Ä

pullolle opettaminen

Imuote saattaaa tuon hampaan tulon jälkeen unohtua.eli jos koko ajan repii,niin väärä imuote. ei tuon ikäinen enää tarvi sitä pulloo.Nokkamukista opettaa,jos ei imettää halua. Imetystukisivuilta saa hyvää vinkkiä,jos kuitenkin haluaa vielä imettää.
  19. Ä

Jos sanon kaverille että tule käymään iltapäivällä niin..

No sanon kyllä hieman tarkemmin ajan.Iltapäivä 13-16 väliin menee.
  20. Ä

Miten parisuhdetta vois piristää lapsen saannin jälkeen?

Mitä teitte yhdessä ennen lasta.Tehkää sitä nytkin ja jos sellainen missä lapsi mukana niin... Yhteistä kahdenkeskistä aikaa toki ja lapsi hyvään hoitoon. Onko miehes masentunut,kun ei rakastelukaan kiinnosta vai onko aina ollut noin?

Yhteistyössä