Hakutulokset

1. Ä

Uskotko, että joka mies pettää??

No kiitos :flower: eli sinä ymmärsit mitä tässä ajetaan takaa. ajatus on tosiaan eri asia kuin teko.
  2. Ä

:laugh: No joo viidakostahan tuo on.Niin ja missä olen maininnut mitä mun mieheni ajattelee :whistle: Vieraan tekstiä ei voi kuin :laugh: tuotahan ne juu tekeekin kaupassa yms.
  3. Ä

No kaikkien miehet eivät ehkä tuohon avautumiseen uskalla puolisolleen. Kyllähän sitä nainen yhtälailla voi ajatuksena fantasisoida jostain muusta kuin puolisostaan. En vaan ole enää niin sinisilmäinen,mutta joidenkin miesten kohdalla tuo ajatus pitää kyllä paikkaansa.Väittäisin 90%...
  4. Ä

No ainakin minä peesasin tuota lausetta pettää ajatuksen tasolla :/ Eli toisille riittä tuo,muttei kaikille :(
  5. Ä

Noinhan se kyllä on :/
  6. Ä

35+ äidit

Tiila kiva,että molempien neuvolakuulumiset olivat hyviä.Niinhän se on,että sisarukset voivat olla hyvinkin erilaiset samoilla aineksilla. Hienosti teillä nuorimmainen kehittyy ja taidot kasvaa. Lintukoira täällä myös kestoilija.eipä ole ollut vaippaihottumaa yms.Öisin käytän välillä...
  7. Ä

mies sitten suuttui kunnolla ja läks :(

No kyllä aikuinen pyytää anteeksi jopa lapselta ihan automaattisesti.Ei siinä varrota,että lapsi ottaa asian puheeksi. No hyvä,että muuten tilanne on rauhoittunut.
  8. Ä

teini-ikäisten vanhempia?

Kuulostaa normaalilta.
  9. Ä

Vähän alkaa vituttaan...

No voithan tosiaan joskus laittaa ja ehdottaa menoa teille kaikille.Ilmaiset jollain tavalla,että voisit heidän seurassaan viettää aikaa.
  10. Ä

Vähän alkaa vituttaan...

:hug: Ovatko kaverisi lapsettomia itse?

Yhteistyössä