justjust
Alkuperäinen kirjoittaja :Kuin itse huomaat, kaikille ei yksinkertaisesti mene kaaliin ja se siitä! Jotakuta ei sitten pätkänvertaan kiinosta äidinkieli ja hyvä luettavuus, turha siitä on kenenkään repiä hernettä nenäänsä! Meitä on niin moneksi ja kiinostuksen kohteet ovat niin moninaiset, joku pitää toista asiaa täysin turhana ja toinen taas toista tärkeänä. Tämän vuoksi itse en tykkää alkuunkaan siitä, että ketään aletaan täällä mollaamaan siitä kuinka kirjoittaa.Alkuperäinen kirjoittaja bella:Höpö höpö. Typot ovat asia erikseen, mutta jos ajatustenvirta ei katkea kappalejaon edes verran eikä isoja kirjaimia käytetä, on teksti aika kammottavaa luettavaa. Peruskoulua käydään yhdeksän vuotta, voisi kuvitella, että edes yksinkertaiset säännöt tarttuvat korvan taakse...Alkuperäinen kirjoittaja :Kyllä se vain on, mikäli joku toisen kirjoitusvirheistä täällä moittii, niin kyllä hän saa tuommoisen leiman otsaansa, että yrittää päteä ja olla jotenkin parempi -ollaksensa. Etkö tiedä että kaikki aina nauravat ihmisille jotka näsäviisaasti puuttuvat huomautellen ja pilkaten toisten tekemiin kirjoitusvirheisiin, sellainen ihminen yrittää vaan pönkittää omaa egoansa ja olla olevinaan jotakin.Alkuperäinen kirjoittaja bella:Ei se nyt ihan noinkaan ole. Tekstiä on mukavampi ja helpompi lukea, jos se on edes suurinpiirtein jäsenneltyä ja sääntöjen mukaan laadittua.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mua niin ärsyttää tuommoiset ihmiset, jotka kuvittelee olevansa jotenkin yläpuolella. Kaiketi he yrittävät jotenkin päteä ja ovat nokkavia ja ylpeitä huomautellessaan ihmisten kirjoitusvirheistä! Pääasia on se, että asia tulee ymmärretyksi.Alkuperäinen kirjoittaja bella:tämä taitaa olla käytöksensä perusteella sukua ap:n ukolleAlkuperäinen kirjoittaja bella:PIDÄ SUUS KIINI!!Alkuperäinen kirjoittaja jaah:Kilometrinmittaiset lauseet jotka koostuvat pelkästään pienistä kirjaimista, on melko vi**umaisia lukea.[/quot
pidä suus kiini!!
ei tartte tulla valittamaan kirjoitusvirheistä...vai luulekkos en vuoks olevas jotenkin PARMEPI häh?!