Vähän alkaa vituttaan...

• Viestiketjun aloittaja surullinen ja yksin
  • Ensimmäinen viesti
surullinen ja yksin
Taas oli facbookkiin tullut kuvia missä KAIKKI mun kaverit oli yhdessä juhlimassa, jotenkin kummasti kukaan ei ollut tietenkään vihjannut mitään mulle :(
Ok, mulla on alle vuoden ikäinen vauva enkä kamalasti käy missään mutta vois edes pyytää!!!
Itku! :(

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Äiti-Kengu:
:hug: Ovatko kaverisi lapsettomia itse?
Fifty-fifty, ja taaperoikäisiä lapsia noillakin on.
On niin "petetty ja jätetty" olo.
Voithan sinä laittaa kommenttia, että haluttaisi jo päästä teidän mukaan, tjt.

ap
No oon yrrittänyt kysellä mutta eivät kuulemma oo menossa yms. Nyt jo enemmänkin kiukuttaa kuin surettaa moiset "kaverit".
Ehkä mä sit vaan olen niin huonoa seuraa :( Eipä nuo koskaan kerkeä kahvillekaan enää nykyään.

vieras
Olen huomannut saman ilmiön. Minulla on kaksi pientä lasta, taapero ja leikki-ikäinen, mutta olen tehnyt kavereilleni selväksi että pääsen silti juhlimaan koska mieheni voi myöskin vahtia myös lapsia. Mutta ei. Kaverini silti ajattelevat "no kun sillä on lapsia, ei se kumminkaan pääse".
Kovasti suunnitellaan yhdessä kaikkea, mutta sitten kun alkaa olemaan toteutuksen aika, tuleekin vastaus "no me käytiin jo keilaamassa silloin ja silloin, ei viitsitty kysyä sulta kun et olisi kumminkaan päässyt".
Tuntuu kurjalta kun aina kun mua on oikeasti pyydetty mukaan, olen myös päässyt. Kertaakaan en ole perunut. Mutta nämä mukaan pyyntö-kerrat on laskettavissa yhden käden sormilla. Ehkä minun pitää luovuttaa ja antaa kavereiden elää elämäänsä?

ap
Alkuperäinen kirjoittaja mieti nyt:
Jos sä puhut vaan vauvan kakasta ja syömisestä, niin kuka sun seuraa kestää?
No en todellakaan puhu! Ennen tätä lasta seura on aina kelvannut vaikka muutaman lapsen äiti olen ollut jo ennenkin. Kerran kutsuin tytöt meille ja kävimme ulkona, kaikki eivät "päässeet". Mua ei kutsuta koskaan minnekään.

Yhteistyössä