eroko edessä

• Viestiketjun aloittaja sellasta
  • Ensimmäinen viesti
sellasta
Taitaa olla, on sellasta kriisiä taas.. Mulla mennyt hermot miehen sukulaisiin, jotka tunkee mein elämään ja mm siitä kriiseillään. Tuntuu ettei jaksa yhtään enää, kiva erota toisen sukulaisten takii, mut muu ei auta ku mies ei suostu niiden kanssa puhumaan, vaikka välillä itsekin tilannetta manailee. Mulla mitta aivan täysi niiden kanssa!

sellasta
Niin tarviisin eron just sukulaisista, mut kun mies vaan kutsuu niitä mein elämään, ja antaa niiden roikkua koko ajan mein elämässä, eikä niistä pääse eroon.

Kuuliaine
Alkuperäinen kirjoittaja sellasta:
Taitaa olla, on sellasta kriisiä taas.. Mulla mennyt hermot miehen sukulaisiin, jotka tunkee mein elämään ja mm siitä kriiseillään. Tuntuu ettei jaksa yhtään enää, kiva erota toisen sukulaisten takii, mut muu ei auta ku mies ei suostu niiden kanssa puhumaan, vaikka välillä itsekin tilannetta manailee. Mulla mitta aivan täysi niiden kanssa!
Onks teillä lapsia?

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja sellasta:
Niin se täytyy tehdä, ja sanoa itse niille suoraan, eihän tosiaan oo menetettävää jos ero muutenkin eessä.. Kurjaa silti et tällästä on..
Tosi kurjaa....ei kukaan välejä halua varmaan rikkoa, mutta siinä puuttumisessakin tarttis olla joku limitti.

sellasta
On kyllä, ja nekin tähän liittyy, kun siel on mm yks sellanen sukulainen joka tunkee koko ajan meille ja haluaa hoitaa mein lasta vaikkei osaa ja aina saa olla sydän syrjällään et millo se puottaa sen ym. On sellanen vähän yksinkertanen. Sanoin miehelle, etten enää anna tän käsitellä mein lasta, leikkiä voi sen kanssa muttei ottaa syliin (siis tää henkilö oikeesti kärsii vammasta). Ja nyt miehen muut sukulaisista on tästä suuttunu ja kauhee sota. Ku ollaan esim isovanhemmilla, ne mein toiveista huolimatta antaa tän henkilön käsitellä lasta, ja nyt en enää uskalla viedä sinnekään ilman et vahdin vieressä..

Yhteistyössä