Hakutulokset

1. E

Lapset menossa hoitoon. Tarvivatko lääkärintodistukset?

mä soitin neuvolaan ja sieltä lähettivät todistuksen laktoosittomasta ruokavaliosta pojalle päiväkotiin. ripulit meni pitkin kinttuja viime kesänä, viisi päivää laktoosittomalla ja homma normalisoitui, aika hyvä DIY diagnoosi jopa sairaanhoitajalta ihan kotona.
  2. E

Tykkäisitkö, että pph kävisi pitkillä kävelyillä lapsien kanssa?

hyvä, että oppii pienestä pitäen kävelemään ja liikkumaan. ja 2,5km ei ole paljon.
  3. E

Tuli vesilasku ja sähkölasku puolelta vuodelta ja talous tuntuu kaatuvan

mulla hieman samankaltaisia ongelmia ja syy on juuri siinä, että liian kallis ja iso asunto. joten koska muutto ei vielä ajankohtainen, karsin omista menoistani, ei tule lehtiä yms, eikä kummempaa vaatetta ole tarve ostaa, kun ei ole tapana jojoilla painon kanssa. lapsen tarpeet kaiken edelle ja...
  4. E

+3v joka on ollut jo pidemmän aikaa päivä- ja yökuiva pissaa jatkuvasti housuun?

pissatulehdus? joku muu tulehdus? "vitutus"?
  5. E

Poliisi vei palstamamman koirat

ja nämä tapaajarodut pannaan suomessa!!!! sori, mutta :laugh:
  6. E

Voinko saada keisarileikkauksen jos en halua enää itse synnyttää? :)

no, toivotaan, että siellä olis vaikka vähintään kaksi, tai kolmekin vauvaa, ni saat sektion...
  7. E

Mitä mieltä olet "SuperNanny" - ohjelmasta? Itse olen jälleen alkanut ohjelmaa

pääosin tykkään näkemästäni, mitä olen katsonut. toki Nannykin menee mukaan siihen amerikalaiseen hapatukseen, mutta on samoissa asioissa samaa mieltä aina ja kuin minäkin. tosin keksii kaikenaikaa kaikkea ihmekrumeluuriaskarteluja perheen yhteisen ajan vietoksi, mikä ei aina tääl suomen oloissa...

Yhteistyössä