Hakutulokset

1. E

voiko panacodia ja arcoxia syödä yhtä aikaa?

voit syödä.
  2. E

Jos olisitte eläneet yhtä vaikean elämän kuin minä tuskin olisitte jaksaneet.

no kyllä tää elämä on suhteellisen vittumaista ollut, eikä aina omasta syystä, lapsena varsinkaan. mut just tossa äsken mielessäni totesin, että vaikka jäin muutama kk sitten yksinhuoltajaksi, niin tämän hetkinen ahdistus ja vittuuntuminen on kyllä ihan omaa syytä. ja on aika tehdä asialle jotain.
  3. E

Vauvan siirtäminen perhepedistä pinnikseen?

jotakuinkin näin.
  4. E

Onko palstalla mustia jotka ei ole wt?

anna tulla, pistä parastas.
  5. E

Onneksi en ole yh.

mihinkäs sotaan sä olit ajatellut miehes ensimmäiseks lähettää?
  6. E

Uusi kotimainen sarja; Mustat lesket

en, katon TWD:n Foxilta. =)
  7. E

oletko koskaan korottanut lapselle ääntä/ollut vihainen? tms

lähes joka päivä. lapsi parka. olis jäänyt peruuttavan auton alle, jos en olis tänään tossa meidän parkkiksella karjaissut pahimmalla hyeenaäänellä, että seis Esco-Petteri, sieltä tulee auto!!!!!!! kun tempaisi itsensä käsipuolesta karkuun. prkl kun on iso, pitkä ja voimakas älykääpiö...
  8. E

Mitä teillä syödään tänään?

poikkeuksellisesti nakkisoppaa x2. koska rahat ihan finaalissa ja on lapsen herkkua. 17e seuraavaan palkkaan 14.3, ei paljon naurata. no, onneks mulla on aina pari ässää hihassa. itse voin syödä riisiä ja tunaa, kunhan lapsi saa kunnon safkat. ja vesirokon jälkeen menee täl vkol kolmena päivänä...
  9. E

Kun lapsesi ärsyttää sinut äärimmilleen, miten toimit?

saan paskahalvauksen. huudan.
  10. E

Lastenpsykiatrin mukaan jäähypenkki on vahingollinen pienen lapsen kehitykselle!

meillä oli myös minun lapsuudessani kyseinen, ylinnämainittu menetelmä käytössä. perseeseen sattuu ajatuskin vyön solkipäästä. itse suosin jäähypenkkiä, enkä hakkaa lastani. näin meitä on erilaisia ja kaikki kukat kukkikoot tätien hatuissa, tittididii.
  11. E

Voi EIIII mitä sain äsken tietä :O

yeah! :popcorn:
  12. E

1,5v taaperon yöheräily

no se on ihan oikeasti sellaista lasten kanssa! se vaan vittu täytyy purra hammasta ja jaksaa! jos ei ole sairas/muuta selittävää syytä, niin sitten ne kakarat valvottaa, toiset enemmän ja toiset vähemmän ja se pitää vaan jaksaa. poika huusi lähemmäs pari vuotta selkä kaarella kaiki yöt, silent...
  13. E

Onko Supermarjo kaunis nainen?

ja nyt en puhunut psyykkisestä terveydestä yhtään mitään Marjon kohdalla.
  14. E

Onko Supermarjo kaunis nainen?

no on se kuivakka ja luiseva, mutta varmasti terveempi, kuin tän palstan pullukkaenemmistö samanikäisenä.
  15. E

Jaa Lelluko siitä sitten tuli?

Leunuura tietty. tuliko hänestä prinsessa virallisesti vai siviilihenkilö?
  16. E

Lapsen räkäinen yskä muuttunut hakkaavaksi. Auttakaa joku arvioinnissa :(

katsoisin vielä yön yli, JOS ei ole hengitysvaikeuksia. pienikin merkki siitä, niin päivystykseen. jos korkea kuume edelleen jatkuu ja voimakkaat oireet, pyydä ottamaan influenssanäytteet. ei maksa paljon, mutta selkeyttää paljon. tsemppiä kipeän lapsen kanssa, kokemusta on.
  17. E

Kuinka pitkään raskauden jälkeen meni, että vanhat farkkusi mahtuivat päälle?

hei astro, kerrotko, miten voi olla kohdun ympärillä suonikohjuja? siis ymmärrän hoitsuna periaatteen, mutta jos haluat, eikä haittaa jakaa, niin selvennätkö vähän tota tilaa? lääketieteellinen kiinnostukseni heräsi.
  18. E

Kuinka pitkään raskauden jälkeen meni, että vanhat farkkusi mahtuivat päälle?

ihan ei ole kaikki menneet. ennen raskautta 26/34 tuumilla farkut, nykyään enimmäkseen 27/34. sen verran antoi vanhan luuskan lantioluut periksi.

Yhteistyössä