Hakutulokset

1. E

Mies haukkunut minua lapsille läskiksi ja lisäksi lasten kuullen haukkui persreiäksi

no seonnuthan se on, jos yhtäkkiä on noin alkanut käyttäytyy. tiukka keskustelu pöytään, kun lapset on poissa paikalta. vittu, mä olen niin femakko, etten kuuntelis SYYTTÄ yhtään päivää pidempään tollasta läppää. ellet sitten ap itse pistä samalla mitalla takaisin? näihin on kauhean vaikea...
  2. E

Miten pitkiä hoitopäiviä teidän lapsilla?

hoitopäivä vaihtelee 8-19 tunnin välillä. Teen lyhennettyä duuniviikkoa, jotan lapsella 13 hoitopäivää kuukaudessa. Ikää jätkällä 3v.
  3. E

Vink vink :) Hobby Hallissa nyt edulliset tuolit, saimme kivat tuolit keittiöön edullisesti (kuva)

tosi jees, noi sun kuvan tuolit. mä haluisin joko tumman punaisen tai harmaan nojatuolin jostain, ideoita?
  4. E

Vink vink :) Hobby Hallissa nyt edulliset tuolit, saimme kivat tuolit keittiöön edullisesti (kuva)

moi Venakko =) oliko muita kivoja tuoleja? mä tarttisisn olkkariin ison nojatuolin...
  5. E

Kuinka moni meni nyt sitte koulun pyynnöstää ostaa ne sukset?

mummo lapselle sukset osti. minen hiihä minnekään, kun oli lapsena pakko hiihtää kaikki kisat ja kaikki vapaapäivät isän kanssa. mut joo, oma poikani saa ja voi hiihtää, kun haluaa. siihen kyl tarvittais vähän enemmän lunta.
  6. E

Mitä tehdä juhannuksena?

töissä.
  7. E

Toinen nimi Ellelle..ehdotuksia? :)

Elle Amanda, Julia, Aleksandra.
  8. E

En jaksa taas tätä

yleisesti ottaen monelle miehelle tuntuu riittävän se kodinomaisuus, ruoka ja pyykkihuolto ja säännöllinen seksi ja hanskaan hakataan, sitten, kun huvittaa. käydään duunissa ja juodaan parit bisset. ja eihän siinä ole sinällään mitään vikaa. mutta kun ne vastaparit tuntuu haluavan usein enemmän...

Yhteistyössä