Mies haukkunut minua lapsille läskiksi ja lisäksi lasten kuullen haukkui persreiäksi

• Viestiketjun aloittaja noppie
  • Ensimmäinen viesti
noppie
lisäksi aamulla haukkui vitun idiootiksi.

Mitä tää oikein on?
Olen juuri synnyttänyt ja raskauskiloja on muutama jäljellä. Miehelle tärkeimpiä tällä hetkellä pelaaminen konsoleilla ja elokuvien katsominen.

Onko masentunut vai perustavaa laatua paha. Avioero? En jaksa tällaista , 3 lasta ja talouskin koko ajan hoidettavana. Ei osallistu millään tavalla ruuanlaittoon tms.

Lapsiakin haukkuu päin naamaa. Väitti myös että vauva itkee tahallaan, vaikka mahavaivaa ollut hänellä..

Hänen mielestään vauva itkee tahallaan (eli ärsyttääkseen miestä?) ja haukkuu sinua sekä lapsianne. Jos ei ole aiemmin käyttäytynyt noin, niin puhalla peli poikki ja keskustele vakavasti miehen kanssa. Mielellään ulkopuolisen tahon läsnäollessa esim perheneuvolassa tms, jotta ei mene riidaksi.

noppie
yritin kertoa miehelle, ettei pieni vauva itke tahallaan, ärsyttääkseen - niin hän sanoi mimua vitun idiootiksi
kysyin missä on muovipusseja - hän haukkui persreiäksi, olisi halunnut kuunnella tv;stä juusri silloin Matti Heikkisen haastattelun..

no seonnuthan se on, jos yhtäkkiä on noin alkanut käyttäytyy. tiukka keskustelu pöytään, kun lapset on poissa paikalta. vittu, mä olen niin femakko, etten kuuntelis SYYTTÄ yhtään päivää pidempään tollasta läppää. ellet sitten ap itse pistä samalla mitalla takaisin? näihin on kauhean vaikea vastata, kun aina kuvio on sama eli muija raskaana/just synnyttänyt vähintään klmannen/viidennen lapsen ja mies ei auta missään, huutaa ja haukkuu ja häipyy illat omiin harrastuksiinsa ja lopun aikaa kotona viettää koneella. onko nää tilanteet ihan oikeasti reaalia nykypäivää?? minen tajua, en tajua. jos äijä oikeesti on tollanen ja sinussa ap ei ole MITÄÄN vikaa, olet kuuliainen herranterttu kaikkine palveluksinesi ja kodinhoidon velvollisuuksinesi, NIIN JSSAP!!!!!!!!!!!!!!!!

Yhteistyössä