Kuinka pitkään raskauden jälkeen meni, että vanhat farkkusi mahtuivat päälle?

• Viestiketjun aloittaja Farkkupirkko
  • Ensimmäinen viesti
Farkkupirkko
Siinäpä kysymys.. Itsellä 5 vkoa synnytyksestä ja meinasin kohta uskaltauta kokeilemaan... On vaan korkeavyötäröisiä kaikki vanhat farkut että en tiedä miten tuo röllykän jämä sinne mahtuu :D

vierass
Puoli vuotta, vaikka paino laski parin kk:n sisällä synnytyksestä jo alle lähtöpainon. Lantio oli vaan sen verran levinnyt. Sittenkin kun mahtuivat niin istuivat jotenkin eri tavalla, luulen kropan muuttuvan raskauden myötä jossain määrin pysyvästi niin, ettei painon muutokset vaikuta.. tiedä sitten josko voisi treenata kroppaa entiseen muotoonsa(?)

"Cream"
Kaikki farkut mahtuneet heti. Lantiomalliset menivät toki koko raskausajankin kun maha oli sen verran ylhäällä. Mutta siis korkeavyötäröisiä koitin kun oltiin päästy sairaalasta kotiin ja ne sopivat sitten heti.

4kk taisi mennä että mahduin luottofarkkuihini nyt tokalla kertaa. 3kg on raskaudesta vielä jäljellä. Ensimmäisen raskauden jälkeen lähti kasa housuja pois, ei mahtuneet ikinä vaikka kilot tippuivat alle lähtöpainon nopeasti.

No mahtuu ne, mutta ei tunnu tai näytä hyvältä. Syykin kai löytyi, että mulla kohdunnympärillä runsaasti suonikohjuja. Ne turvottaa ja tekee kaikkea hittolaista.
hei astro, kerrotko, miten voi olla kohdun ympärillä suonikohjuja? siis ymmärrän hoitsuna periaatteen, mutta jos haluat, eikä haittaa jakaa, niin selvennätkö vähän tota tilaa? lääketieteellinen kiinnostukseni heräsi.

errääs
ehkä kuukausi. paino ollut kotiin lähtiessä matalampi kuin raskautuessa, mutta maha röllöttänyt. Nyt vajaa 4 vuotta viimeisestä synnytyksestä ja joka kerta (kun olen ostanut uudet farkut) olen saanut ottaa pienemmät kuin edelliset. Nyt minulle ja tytölle menee sama koko :)

hei astro, kerrotko, miten voi olla kohdun ympärillä suonikohjuja? siis ymmärrän hoitsuna periaatteen, mutta jos haluat, eikä haittaa jakaa, niin selvennätkö vähän tota tilaa? lääketieteellinen kiinnostukseni heräsi.
Pelvic congestion syndrome, en oo suomeks juurikaan mitään lukenut. Rutiini tarkastus gynellä ja tollanen paljastui tarkassa ultrassa. Suonikohjuja voi kai olla lähes misdä vain.

mä pärjäsin samoilla vaatteilla (myös farkut ) raskauksienkin ajan..muksut on ollu jossain selkärangan takana, eikä mahaa oo oikeastaan tullut ollenkaan.
itseasiassa mun paino on vaan pudonnut aina rakauksien aluksi reippaasti, ja esikoisesta taisin 3kg saada loppuun mennessä painoa lähtöpainosta.
Mutta, synnytyksien jälkeen mä mahduin niihin housuihin vain muutaman kuukauden, eli mulla on aina paino noussut sit imetysaikana, ja sen jälkeenkin.

Yhteistyössä