On sillä; baarissa ei kuule, mitä kaveri puhuu. Saunailta kotona on paljon parempiAlkuperäinen kirjoittaja toinen äiti 36;29660149:Edelleenkin; jos seura on hauskaa niin paikalla ei ole mitään väliä.
Ai? Minä kyllä olen aina kuullut, mitä kaveri puhuu. Tietty jos käy vain teinidiscoissa niin tilanne eri, minä puhun nyt ihan pystybaareista, esim. irkkupubeista tms.On sillä; baarissa ei kuule, mitä kaveri puhuu. Saunailta kotona on paljon parempi
Lisään, että tuolloin 2011:kin otimme kaverin kanssa muutaman kotona ja kävimme yhdellä kaupungilla.Edellisen kerran vuonna 2011. En oikein käsitä mikä aikuisia ihmisiä kutsuu tuollaiseen puuhaan.
Joskus otan kotona siiderin, n. 1-2 kertaa vuodessa.
Jos et provoile, niin sulla taitaa olla jokin ikäkriisi meneillään. Kun pääset tiettyyn ikään, olet sinut itsesi ja ikäsi kanssa, eikä tarvitse esittää mitään ja pelätä ikääntymistäKauheen tylsiä ihmisiä!! Toinen jalka jo tiukkiksilla haudassa. 1-2/kk, ja siis ei aina baarissa vaan esim jossain mökillä, matkoilla jne. Mutta tuulettua täytyy, homehtua en halua j
Kyllä sä sitten ymmärrät kun sulle tulee vähän enemmän ikää . Eikä kannata tuntea huonommuutta että baarit ja viina määrittelevät hauskuuden tason .Minkälainen alkoholisti on pitänyt nuorempana olla ettei "jaksa enää" 35-40 vuotiaana juoda alkoholia/käydä viihteellä... Huh huh. Kaameen ankeelta kuulostaa joku "kerran vuodessa laivalla, ystäväperheiden kanssa syödään"-elämä. Ja te jotka käytte pakosta pikkujouluissa/työpaikan menoissa, tiedättekö että olette "bileitten pilaajia" tympeine naamoinenne ja nenän nyrpistelyinenne. Bileet aina sitten paranee kun teidän kaltaiset "paremmat ihmiset" lähtee pois
Mä vastaan tähän, että mulla ei ole mitään rajoituksia miten, milloin ja kenen kanssa lähden. Pikkujouluihin osallistun, mutta nekin on meillä nykyään aika pienimuotoisia. Joskus mennään työporukan kanssa firman järjestämään reissuun. Ollaan käyty esim. Ahvenanmaalla.Alkuperäinen kirjoittaja toinen äiti 36;29661768:Pakko kysyä, että te jotka käytte tyyliin kerran vuodessa firman pikkujouluissa niin MIKSI IHMEESSÄ HALUATTE SEN KERRAN KÄYTTÄÄ TYÖKAVEREIDEN KANSSA JUHLIMISEEN? Jos mulla olis joku rajoitus käydä vaan kerran vuodessa viihteellä, niin kyllä minä mieluummin valitsen lähimmät ystäväni mukaan bilettämään.
Tai ehkä te sen takia käyttekin vaan sen kerran vuodessa kun ne bileet on sitten niin ankeita? Onko tuo ihmekkään jos ei edes parhaimpien ystävien kanssa pääse?
Mä en käy työkavereiden kanssa missään oikeastaan ikinä. Työpaikalla olen ollut 15 vuotta mutta koskaan en ole ollut mukana pikkujouluissa. Näen mielestäni työkavereita töissä ihan tarpeeksi.Alkuperäinen kirjoittaja toinen äiti 36;29661768:Pakko kysyä, että te jotka käytte tyyliin kerran vuodessa firman pikkujouluissa niin MIKSI IHMEESSÄ HALUATTE SEN KERRAN KÄYTTÄÄ TYÖKAVEREIDEN KANSSA JUHLIMISEEN? Jos mulla olis joku rajoitus käydä vaan kerran vuodessa viihteellä, niin kyllä minä mieluummin valitsen lähimmät ystäväni mukaan bilettämään.
Tai ehkä te sen takia käyttekin vaan sen kerran vuodessa kun ne bileet on sitten niin ankeita? Onko tuo ihmekkään jos ei edes parhaimpien ystävien kanssa pääse?
Pään sisäisiä rajoituksia tarkoitin, en uskonutkaan että joku nelikymppisenä alistuu ulkopuolelta tuleviin rajotteisiinMä vastaan tähän, että mulla ei ole mitään rajoituksia miten, milloin ja kenen kanssa lähden. Pikkujouluihin osallistun, mutta nekin on meillä nykyään aika pienimuotoisia. Joskus mennään työporukan kanssa firman järjestämään reissuun. Ollaan käyty esim. Ahvenanmaalla.
Vaikea kuvitella että muillakaan 40 vuotiailla on mitään sääntöjä ja kieltoja että kerran vuoteen saa käydä. Pikkujouluihin vaan on yleensä tapana osallistua.