Hakutulokset

1. S

tuulimunaraskaus

kiitos sinulle mamma vastauksesta.
  2. S

tuulimunaraskaus

eilen ultrassa selvisi tuulimunaraskaus :'( viikkoja 12 antoivat mifegyne lääkkeen siellä ja maanantaiksi ajan polille jossa kohtu tyhjennetään lääkkeen avulla? jännittää kamalasti mitä siellä tehdään ja onko kamalat kivut... kertokaa vähän te joilla on kokemusta. 'minun vauvani, pieni lapseni...
  3. S

lääkkeellinen tyhjennys?

Kiitos paljon vastauksistanne ja myötäelosta. Pitää toivoa, että tämä lääkkeellinen nyt riitäisi. Toivottavasti teilläkin jo elämä näyttää paremmalta. Tosi rankkoja nämä asiat on, ei tätä toivoisi kenellekkään tapahtuvaksi. :hug:
  4. S

lääkkeellinen tyhjennys?

Mistä voin tietää, että läkkeellinen tyhjennys ollut riittävä? Minulla oli sikiön kehitys pysähtynyt viikolla 6. Sain lääkkeellisen tyhjennyksen, ja vasta toisista tableteista alkoi supistelemaan ja vuotamaan. Vuotoa tuli reilusti n. pari tuntia ja sitten jo rauhoittui. Nyt seuraavana päivänä...
  5. S

Petetty

Mun mies jätti mut pari viikkoa sit. Sano syyksi että ei jaksa mun kilahteluja... Mut sain tietää jokin aikaa sit et sillä on jotain säätöö toisen naisen kanssa. Mulle sanoo silmät kirkkaina et ei ketään toista. Siis ollu jo silloin ku oltiin yhdessä. Olen pyytänyt häntä lähtemään sinne missä on...
  6. S

Maaliskuun lapsettomuushoidot!

"Minäkinkö" , tiedän tunteesi. Itse olen kohta 37-vuotias ja takana kaksi IVF-hoitoa. Toisessa hoidossa sain myös kokea todella suuren pettymyksen, sillä meidänkään alkiot eivät jakautuneet kuin 4-soluvaiheeseen, vaikka tehtiin pitempi viljely. Munasoluja saatiin 12 kpl mutta niistä ei sitten...
  7. S

asiat hyvin?

\ Noinhan meilläkin oli kunnes mies jäi kiinni pettämisestä. Monta kertaa päivässä sai kuulla että minua rakastaa ja töistäkin soitteli panonsa jäljiltä kertoakseen kuinka rakas olen!!! Sitä raskaampaa oli ymmärtää toisen petollisuutta kun kuvittelin elämäämme yhä onnelliseksi 10 vuoden...
  8. S

runo tms

tässä ois pari runoa joita saimme oman lapsemme hautajaisissa sukulaisiltamme, sopii myös keskenmenon kokeneelle mielestäni hyvin. "enkelten parvi valkosiivin, sinua seuraa suojellen" "niin lähdit, enkeli kultainen luo taivaan omien enkelten, ota syliisi isä taivainen nyt lapsonen pienoinen"...
  9. S

osaako joku auttaa?

Kerrompa minäkin tänne tarinani. olen paljon näistä sivuista saanut lohtua, enkä ole aikaisemmin uskaltanut kirjoittaa... meillä on yksi lapsi, jotka ovat 8 vuotias. nyt olemme yrittäneet toista lasta yli neljä vuotta, mutta ei tulosta. minulla on ollut mahakipuja jo ainakin viisi vuotta. ne...
  10. S

Pettämisestä ja seurauksista!

Miehelläni oli suhde toiseen naiseen hänen mukaansa kolmen kuukauden ajan. Minulle se selvisi keväällä. Päätin ankaran pohdinnan päätteeksi yrittää antaa anteeksi. Mies teki selväksi että olen hänelle liian tärkeä, jotta olisi pois päästänyt. Ja minä joko niin tyhmä että haluan yhä yrittää tai...
  11. S

parisuhdetesti

Kokeilin minäkin sitten testiä, eikä tulos yllättänyt laisinkaan, 29 pistettä ja henkisesti erossa ollaan. Mutta mitenpä muutenkaan miehen petoksen jälkeen...Mutta on oikeesti vaikeeta aloittaa alusta, vaikka kuinka haluaisi.
  12. S

pettääkö vai ei?

Näin toimi minunkin mieheni, mutta hänen käytöksensä alkoi olla pikku hiljaa kärsimätöntä kun oli kotona...Luota vaistoosi, se pitää paikkansa lähes poikkeuksetta...
  13. S

Pettäjän ulkonäkö

Minun miehellä oli suhde mielestäni tavallisen rumaan naiseen. Meillä ei ollut mitään samaa kuin silmien väri. Mieheni piti hänen kasvojaan kauniina( mutta muuten pullean puoleinen) vaikka minä en niissä nähnyt mitään kaunista. Kaipa se on todellakin niin että kauneus on katsojan silmissä...
  14. S

pedofiili

Ensiksi sanon että on todella kamala kuulla taas yhdestä hirveästä tapauksesta!! Ja pahoittelut ystäväsi takia. Meillä on suvussa samanlainen tapaus.Ei sitä voinut uskoa todeksi.. Lapsi oli pienempikin kuin 3v ja isä on nyt jo kuollut. Onneksi jäi kiinni!! Eikä lapsi onneksi muista mitään.Nyt...
  15. S

Kun mies pettää

Niin, tavallisesti nämä pettämisjutut kait tapahtuu enemmänkin kun lähdetään viihteelle, mutta mun miehellä ei ollutkaan näin. Hän naiskenteli tätä naikkosta työpaikallaan työajalla!!! Joka aamu tuli suukkottamaan ja sanoi rakastavansa... ja sama kun tuli töistä. Suukko mulle ja lapsille sen...
  16. S

Kun mies pettää

Kiitos Sänkipäälle miehen näkökulmasta. Olet oikeassa siinä että mieheni tuntee että vatvon turhaan vielä asiaa. Hänen mielestään kun olen anteeksi antanut minun pitäisi unohtaa jo asia. Mutta kuinka voisin, haluaisin selvittää asian juurta jaksain, mutta tuntuu että mieheni ei vieläkään kerro...
  17. S

Kun mies pettää

Vastaus Titille. Eihän riitaa olekaan käyty ikinä lasten "edessä", vaan kuinka ollakaan mukamas fiksusti alkanut "keskustelu" saa aina veren kiehumaan ja äänitason nousemaan. on se vain semmoinen tilanne että kuiskutteluttelemalla ei puhe onnistu. Kyllä se todella pistää sisältä "kiehumaan"...
  18. S

Kun mies pettää

Kiitos teille kaikille vastauksistanne! Kyynel tulee väkisinkin silmään joidenkin myötätunnosta, vaikka ei ihmisinä toisiamme tunneta. Kiitoksia tuhannesti!!!

Yhteistyössä