tuulimunaraskaus

eilen ultrassa selvisi tuulimunaraskaus :'( viikkoja 12
antoivat mifegyne lääkkeen siellä ja maanantaiksi ajan polille jossa kohtu tyhjennetään lääkkeen avulla? jännittää kamalasti mitä siellä tehdään ja onko kamalat kivut... kertokaa vähän te joilla on kokemusta.

'minun vauvani, pieni lapseni, kesällä näemme... mutta sitten sinua ei olekaan, on vain tyhjä, tyhjä elämä'

Täällä ainakin yksi saman kokenut! Tuntuu kurjalta puolestasi ja haluan toivottaa kovasti voimia sinulle :hug: :hug:

Mulla todettiin tuulimunaraskaus viime elokuussa (rv8+5) ja kohtu tyhjennettiin lääkkeillä. Kaiken sen surun keskellä voin sanoa,että lääkkeellinen tyhjennys oli mun kohdalla onnistunut ja se sujui kivutta.

Sain suun kautta supistuksia vauhdittavaa lääkitystä, koska vuoto oli alkanut Myfigynen jälkeen jo kotona. Musta tuntui hyvältä olla tyhjennyksen ajan sairaalassa, koska siellä pystytään kunnolla hoitamaan mahdollista kipua, joka toimenpiteestä aiheutuu. Kannattaa herkästi pyytää kipulääkettä, että mahdollinenn fyysinen kipu hoidetaan mahdollisimman hyvin.

Mä olin osastolla kaksi päivää, koska mun kohtu tyhjeni hiljakseen ja rauhallisesti, niin halusivat seurata, että kaikki ns.raskausmateriaali tulee ulos. Mun kokemus on tällainen ja voimia Sinulle huomiseen päivään!

Yhteistyössä