Hakutulokset

1. kaalimaaankakara

Heinäkuun hellemasut-HEINÄKUUSSA!

heippa. olisin kysellyt että onko suositus tänäpäivänä nukuttaa vauva kyljellään vai selällään... itse olen esikoisem ja tämän vesselin nukuttanut alusta asti kyljellään. tää poika pulauttelee paljon maitoa ja varsinkin kun makaa selällään hoitopöydällä niin tulee hänen suu täyteen maitoa ja...
  2. kaalimaaankakara

Onnea Salla07 :geek:
  3. kaalimaaankakara

Kiitos kaikille tsempeistä. Tajuttiin just miehen kanssa et ei tällä vauvalla mitään koliikki varmaan voi olla kun ei hän huuda jatkuvasti... yöt nukkuu 3h putkeen ja päiväunia vetelee samanlaiset. .. ostettiin erilaisia tuttipullo ja joista ei mee ilmaa imemisen aikana. Tänään sai itkupotku...
  4. kaalimaaankakara

Onnea paljon Anskutin vauvasta!! Mitä un poika jo 3 viikkoa. Vanha äijjä.
  5. kaalimaaankakara

Meijän vauvasta on tullu koliikkivauva. .. itkee ihan sairaasti tunti tolkulla eikä mikään auta. .. cuplaton käytössä ja asentoja vaihtamalla ehkä välillä helpottaa. Mulla itsellä ollut kohta puolitoistaviikkoa alavatsakipu. .. Aluksi luultiin et se on revähdyskipua mutta nyt tulikin tieto et...
  6. kaalimaaankakara

Huomenta!! Vauveli nukkuu yleensä hyvin yöt nyt oli toista... Olen ihan pihalla. Täyttä unta itsellä ehkä 2.5h... kai ia tässä kittaan tänään ohjelmassa mm isyyden tunnustus sossussa klo 10. Saa vastailla Hassu ihan kysymyksiin. kaupungilla haahuilua. Kivut on helpottanut... mulla repee se...
  7. kaalimaaankakara

Pelko masennuksesta raskausaikana..

Itse olen ollut mm äimä.ry jäsen v 2007 alkaen ja helpottaa tietää ettei ole ainoa joka sairastuu masennukseen ahdistuneisuutta jne. Suosittelen käymään vaikka heidän nettisivuilla... mukavaa kesän jatkoa :)
  8. kaalimaaankakara

Onnea pienokaisesta!! ❤
  9. kaalimaaankakara

Onnea!! ❤ ❤
  10. kaalimaaankakara

Heippa. Vauva arki on kyllä ihanaa. Poika nyt 2 vkoa vanha. Kauheen Nopeesti menny aika... syö hyvin ja nukkuukin hyvin. Yöllä herää 3h välein. kävin eilen lääkärissä kun niitä vatsakipuja. .. kaikki oli hyvin.. vatsalihaksia revennyt siksi sattuu saakelisti. Eli ei vakavaa. Helle päiviä ei oo...
  11. kaalimaaankakara

Pelko masennuksesta raskausaikana..

Moikka!! Itse sairastin odotusajan masennuksen joka jatkui synn.jälk. masennuksen. Hyvissäajoin kun olo alkoi olemaan ahdistunut ja itkuinen jatkuvasti hain apua. Pääsin kunnallisessa psykiatrinen ja sain myös lääkityksen. Sinun nyt hakisi apua mahdollisimman pian ennenkuin vauva syntyy...
  12. kaalimaaankakara

Siis toi peukut piti olla ylöspäin ei alas... sori. :ROFLMAO:
  13. kaalimaaankakara

Mulle tehtiin käynnistys joka epäonnistui... Sen seurauksena mul tuli vakava kohtutulehdus. .. olin erittäin huonona... kiireellinen sektio tehtiin sitten 25.6 ja syntyi terve poika. Ei se hoitajien tai lääkäreiden vika ollut... mun elimistö vaan ei kestänyt... se on rankkaa elimistölle kun...
  14. kaalimaaankakara

Moikka. Eilen alkoi yhtäkkiä sattumaan alavatsa... silleen polttelulta tuntuu... ja tänään sama juttu... ettei vaan kohtutulehdus ois saanu uudelleen otteeseen. :( Kävellessä tuntuu vihlonnalta ja polttelulta. Ajattelin soittaa huomenna terveysasemalle. .. jos saisin lääkärin ja lähetteen...
  15. kaalimaaankakara

Mulla ei ollut kyse sektio haavan arpeutumisesta vaan että en avautunut kuin 1cm sormella auki... Mitään ei tapahtunut vaikka kauheet supistukset 3 vrk. Kätilö teki tutkimuksen ja huomasi että kohdunsuulla arpeutumaa joten siksi mun kohtu meinas ns. Räjähtää kun vauva ei päässyt kanavaan vaikka...
  16. kaalimaaankakara

keepgoing paljon onnea tulokkaasta ! ❤ sektio haavasta kun puhui joku niin paraneminen on kans yksilöllistä.. mutta yleensä suurimmalla osalla se lähtee hyvin käyntiin. Mulla nyt 2 sektiota takana ja hyvin molemmista parantunut. Sektio tehtiin 25.6 ja ei kyllä tunnu mitään kipua ym enää...
  17. kaalimaaankakara

Huomenta. Sellainen asia nyt vielä kans että täällä Turussa o 30 astetta ollu lämpöä. melkein jokainen päivä ja helle jatkuu. Mitä olisi hyvä pukea pikkuiselle. Esikoisen kans kuitenkin kun pitää mennä rannalle ja vesipuistoon jonne vaunut mukaan jne. Ollaan oltu 2x vaunulenkillä ja muuten...
  18. kaalimaaankakara

Kiitos teille kannustavia sanoista imetys ongelmiin liittyen!! Ihania ootte! Vauva on tyytyväinen ollut ja nukkuu ja syö paljon. Olen tyytyväinen kun näen hänen olevan tyytyväinen. Ei nää imetys asiat helppoja oo.. Moni luulee että siitä vaan tissiä suuhun ja homma etenee... ei se aina mene...
  19. kaalimaaankakara

Meillä kans vauva nukkuu välillä 3h niin silloin viimeistään herätellä ettei nuku liikaa. Neuvolassa sanoivat et liika nukkuminen ei oo kans hyvä asia. Eilen herättelee pientä syömään kun tuli 3h unia täyteen.

Yhteistyössä