AnMaaria onnea täysiaikaisuudesta
Ja mukava kuulla, että olot on kohtuulliset ja jaksat vielä käydä töissä. Toivottavasti lähtö tulee yhtäkkiä, niin et joudu loppuaikanakaan kärvistelemään.
Minnimys huippua että Mölli alkaa hoksata siirtyä alespäin
Toivottavasti pääsette tekin pian tositoimiin.
Lapanen mä olisin kyllä vetänyt murot ja maidot väärään kurkkuun aamulla jos oisin saanut kuulla, että viikon päästä aletaan tositoimiin. Lääkäri kuulosti tänään siltä, että se ei tasan uskonu näkevänsä mua siellä käynnistyksessä vielä kahdenkaan viikon päästä vaikka se sinne yritti sitä ehdotellakin. Hyvä, että kuitenkin muistivat sulle kertoa kaikenlaisia yksityiskohtia kuten sen, että pitää varautua jäämään osastolle silloin.
(.)
aamuvarhaisella oli tosiaan äitipolikäynti. Luultavasti ja toivottavasti viimeinen sellainen tässä raskaudessa. Metformiinia pitäis taas vähentää ja aika rivakallakin tahdilla saa kuulemma mennää. Ja sitten tarjosivat sitä kontrollia kahden viikon päähän.
Mä jouduin tänään aika paljon kaivelemaan tietoa, että miten mun pitää seuraavaan kertaa varautua ja kun tieto oli tasoa "voihan se olla että käynnistetään jo silloin" niin saatan kieltäytyä koska "voihan se olla että ei oo esim lastenhoitoa järkätty kun ei ollut puhetta, että tänne jäädään". Jos meinaavat käynnistää silloin samointein niin sais olla kyllä vähän suorasanaisempaa viestintää. Joten, kun lääkäri sanoi, että varaan rv 40 tienoille ajan (se on torstai) niin varasin rv 40+1 eli perjantaille ja iltapäivän viimeisen ajan. Kätilö sanoi, että silloin ei yleensä enää käynnistellä
Muuten kaik oli kunnossa. Sokerit on pysyneet aisoissa. Vauva kasvaa niin keskikäyrällä ettei kai sen keskemmällä vois kasvaakaan (painoarvio nyt 3200gr), kaikki käyrät ja testit kunnossa ja streptokin oli negatiivinen. Minä voin taas hyvin, joku ihme energiapuuska iski, ja vauva liikkuu hyvin. Siis paketti kondiksessa. Ainoa mikä jäi nyppimään oli se, että tuo kahden viikon kärvistely supistusten kanssa ei ollut saanut MITÄÄN aikaan kohdunsuulla. Sama homma oli viimeksi. Sitten kun alkoi avautumaan, niin se oli menoa sitten, mutta ne sitä ennen yli 14 tuntia kestäneet tasaisen tappavat supistukset ei olleet tehneet yhtään mitään...Oikein odotan innolla sitä kun tää päättää ottaa tuulta alleen... Siinä ei ilmeisesti tälläkään kertaa auta vaikka kuinka hokis "nää on hyviä supistuksia ja vie hommaa eteenpäin". Huoh. Ja nyt oon oikein keskittynyt rentouttamaan itsenäni supistusten aikana ja mielikuvilla koittanut auttaa kroppaa. Pah. Humpuukihommia!
Mutta mikä parasta. Viikonloppu saadaan olla miehen kanssa kaksistaan. Mä annan sen keskittyä viikonlopun peliin ja se antaa mun ommella
Laps menee mummulaan yökylään
Tavallaan la-iltana pelin jälkeen ois hyvä hetki lähteä sairaalaan, mut ei varmastikaan tapahdu vielä tällä viikolla.
Anskutin ja Muikku 38+0
p.s.
Ipna mä huomasin, että taidetaan molemmat olla yhdessä FB:n harrastusryhmässä
Mä tosin en ole siellä viimeisen vuoden aikana kovin aktiivinen ollut kun aihepiirikin on ollut vähän pöytälaatikossa